Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma gurultam 1-et, igaz majd odafagytam a mocihoz, de voltunk 5-en!
Na erre kérdeztem vissza én is! Válasz még nem jött...
Hali

Köszi a gyors választ.
Ezekről volt szó.
Azokat az anyákat mivel rögzítetted ahoz a fehér alsó betéehez/a képen benne vannak a csavarok is/

Attila
Rendben.
Én megyek.
Vazzeg! Ezt a sors akarja! Akkor ott talizunk ha semmi nem jön közbe.Majd még kereslek addig.
Oké.
Bár 9-én, szombaton 15 órára megyek a Full Gasba (Budaörsi út) GSX-R Klub díjkiosztóra, ha az neked egyszerűbb, oda el tudom vinni.
Lehet a jövő hétvégén megyek érte jó?
Szia!
Pályaidomról beszélünk, ugye?

A fesz.szab. én a segédváz tetejérének a végére tettem fel, a hátsó lámpa fölé, ott vannak a gyári ülésidom rögzítőcsavarjainak a menetei. Amúgy nem lenne baja esőben sem.
A műszerfalhoz én egyedileg csináltam tartókonzolt.
Nekem nem volt semmi útban az üléstartónál. Először az üléstartót rögzítsd a váznyúlványhoz (a mellékelt képen csak a furatokat látod), majd az üléstartóhoz rögzítsd az ülésidomot (a mellékelt képen csavarok vannak benne). remélem ez volt a kérdés
Hali Brian

A mocim /K5 600/ al kapcsolatban lenne pár kérdésem.

A faridom alatt nem nagyon fér el a fesz-szab.Lehet e az idomon kívülre a vázhoz csavarozni. Ha éri az eső nem e lessz baja?

A műszerfalat mihez lehet rögzíteni, ha nincs lámpa?

A faridom alatt van egy üléstartó/ azt hiszem így hívják/ és ehhez hogyan kell rögzítenimagát a faridomot?
Az akumlátor tartó múanyag miatt nem tudom az anyát berakni.

Csá

Attila
GSR meg Hornet 2:15? Ugy lazaban, gyari gumival? Aha...
No problem! Úgy néz ki én az RR-el Pirelli Diablo Corsa-val fogok a Hringen körözni (53 Eft/ szett)!
Ja bocs :)
Teljesen hülye vok má...a Tomcat-at kérdeztem, na vazze...
Bocs, de én a Tutis-tól kérdeztem, hogy milyen gumival mentek 15-öket a Hringen a GSR-el, meg a Hornettel! Te nem rájuk gondoltál, ha jól értem...hanem az on-board felvételre....
CSavi racetec k1-k1el megy, Dodor COntinental Race Attack comp.
Csabinak enyhen szolva lefele csal az oraja :)
1 kérdés: széria gumik voltak a gépeken?
Köszi tomcat a tanácsot, és tudom hogy a gyárban letesztelik a beállításokat, és szakemberek végzik el ezeket, de azt is tudni kell hogy van 50 kilós motoros is meg 100 kilós is. Van aki agresszívebben megy, valaki lágyabban hajt...Mindegyikre nem lehet ugyanazt a futóműbeállítást alkalmazni, sajna ilyen univerzális futóművet nem kaptam a GSR-re Én puhának érzem az elejét. Ennyi. Majd leírom a tapasztalataimat...Nem várok csodákat, de mivel van összehasonlítási alapom, így azért csak megérzek valami javulást...Vagy nem
Csak egy dolgot tudok tanácsolni: ne nyúlj hozzá! Kölcsön GSR-rel voltam 1 napot a ringen tavaly, a barátom új Hornet-tel. Mindketten 15-öket mentünk és csak addig borítottam, amíg éppen leért a lábtartó-bütyök, tehát nem forszíroztuk nagyon a tempót. Arra a véleményre jutottunk akkor, hogy ez a motor úgy jó, ahogyan kijött a gyárból. Tehát futómű-állítgatás nélkül is lehet normális tempót menni és nagyon nagy élményt kapni! És olyan motornál, amit utcán is használnak ez a lényeg.
Kezdőmotorsként szeretem olvasgatni ezt a topikot. Na ez a válasz tetszett . Rövid volt és lényegretőrő. Nem tudom ki hogy van vele, de ugyanezt a véleményt sugalja a februári Superbike
magazinban a főszerkesztő befezetője. Ebben az egész motorostémában úgy érzem magam mintha a
CIA központban lennék, rengeteg az informácó amit szűrni kell. Sok gyakorlással meg kell tanulni és (lehet) motorozni. Irigylem azokat akik már eljutottak egy szintre önmagukhoz képest vagy
bőven azon túl. Végül is senkisem motorral a lábaközött született.
Tutis állítsd a futóművet a GSR en és készülj
Köszi balagee a jótanácsot, de nekem utcára is puha az eleje. Nem érdekelnek nagyon a huplik, kemény csávó vagyok. Nagy tempót meg nem megyek utcán hogy ledobjon.. Mindegy, megoldom magamnak, állítok és tesztelek...
Tutis
A te motorodnak puha az eleje mert egy kenyelmesre hangolt turagep. Nem csak a rugo, a csillapitasok is olyanok hogy a sokkal gorongyosebb kozuton komfortos legyen es eldolgozza a huplikat. A palyan sokkal kevesebb es kisebb hupli van, valamint a nagy tempo miatti nagy erohatasok miatt tobb csillapitas kell, es kemenyebb rugok. de szerintem ne akarj palyagepet csinalni a motorodbol.

Beni1
Amit irtam hogy a rugokat a sulyhoz erdemes allitani az nem tuning. Ez egy alap dolog, amit erdemes megcsinalni ha nehez az ember(ez a gyakoribb). Sokat hallom eins hogy jo a gyari futomu nem pofazni kell hanem motorozni is. Ez teljesen igaz, 1:59-et egy 2001es 600as sportgep is tud ugy ahogy kijott a boltbol, csak gumi kell sok es menni menni. Viszont sokan vagyunk akik 20-50 kiloval nehezebbek mint amihez a gyari rugok jok, ami miatt mar sokal rossza koridokkel, sot akar siman kozuton is elojonnek a problemak es vagy allitani kell vagy rugot kell cserelni. A megfelelo rugok hasznalata nem tuning. Egy teljesen alap beallitas, semmi koze a futomu tuningolasahoz. Egyebkent ettol fuggetlenul meg igy is egyetertek hogy menni kell nem pofazni. Ha egy total sz*r futomuvel fejlodik valaki akkor megtanulja a motor hibait a motoron es nem a boxban megoldani, ami a kesobbiekben nagyon nagy elonyere valhat.
Sajna akit én ismerek az Pécsen lakik...