Nem állítólag, hanem biztosan és a gép elég bizarr
Pl kettétört a villaszár!
De szerencsére Zemának semmi komoly baja és azt gondolom ez fontosabb minden anyagi kárnál!
A Pirelli Supercorsa-nak is vannak határai ezek szerint A Honda napon én is megcsúsztam ott a Mansel kanyarban, én azért mert beszúrt valami pályaállat és külsőbb ívre kényszerültem, ott pedig megcsúszott majd megfogta a gumi és majdnem átdobott......be is szaladt a csoki rendesen, azóta figyelek arra, hogy a belső ívre ráhúzzam a vasat.....tehát én szúrok be a többieknek, vagy várok és a következő kanyarban előzök, jobbra amúgy is sokkal jobban megy. Már sikerült a lábtartókat húznom az R1-en jobb oldalra...persze nem direkt, meg is lepődtem. A Metzeler Sportec M1 után ez a Pirelli Supercorsa egy teljesen más dimenziót nyitott meg előttem a motorozásban. Jobbulás mégegyszer Danny
Bocsi ha kicsit off, de valamennyire van köze a pályamotorozáshoz, ezért ide is beteszem...!
Eladó a motorom!
GSX-R 1000 K4
2004. októberi, csak 2005-től használt.
10.000 km.
Vagy teljesen széria állapotban, vagy kompletten pályára felkészítve.
Ha szériában kell valakinek,akkor az extrák külön eladók!
Öhlins hátsó rugóstag, Öhlins szelepek,rugók az első villában, Öhlins kormánygátló, STM csúszókuplung, Bódis kipufogórendszer, LSL kormánycsutkák, LSL bukógombák, komplett pályaidom garnitúra.
Ha valakit egyben érdekel jelentős kedvezményt adok!
Szia Rider. Kpistivel beszélgettem 13.-án a pringen és pont Te is szóba kerültél, hogy pilot gumikkal mész pályára .. erre ez történik Jobbulást a sérülteknek és motorjaiknak.
Kezd átjönni az első adag. Ez még a külső felvétel (kb.1 óra). Majd ha átjön megnyesem, konvertálom és felrakom. Ha valaki magára ismer akkor Msn-en el tudom küldeni neki nagyfelbontásban.
Zeolit-nak hívják azt az anyagot, és azért használják mert a szerkezete miatt magába zárja a folyadékokat, és továbbra is por állagú marad. Ezért is csúszik sajna.
Azért a 170 a legvalószínűbb sajna, mivel amikor már éreztem hogy ebből esés lesz, lenéztem a kmórára, és 17-re emlékszem, többre nem volt időm...
Namost a Mansell az egyik kedvenc kanyarom (vagy volt?! ), azt még tavaly is 120-130 között vettem, úgyhogy a 117 km/h eléggé kizárt - viszont (emiatt nem értettem azt a megcsúszást) nem a kigyorsítás elején ment el a hátulja, hanem javában húztam már egy ideje a gázt rendesen.
Valószínűleg ahogy tízezer fölé ment a fordulatszám, ott jön meg az erő igazán az ereggynél.
Egyébként attól hogy egy-két kanyart jól veszek mert szeretem (ezek általában a balosok), még nem megyek egyáltalán jót, ugyanis a jobbosokat elbénázom.
faszér" utazol így?
vagy ha muszáj az ülés alól szedd majd ki a mentőmellényt, fújd fel és akkor az megvéd ha esetleg vki meglök, vagy ilyen. Vagy szedj össze vmi szilikonos bébit és csatlakoztasd magadra...!
Szevasz pöcsös!
Hát, alakulok, sajna a mellkasom nem javul egyedül, de biztosítottak róla hogy a mellkasi zúzódások jó pár hétig eltartanak, úgyhogy remélem bírni fogom a szombati repülőutat...
Ha megvan az a videó, szívesen megnézném, mert olyan tisztán azért nem emlékszem minden momemtumra...
Ha pedig valaki esetleg fotózott is (a Mansell-ben többen is álltak a bírói posztnál amikor taknyoltam),
azokat is szívesen veszem, de inkább csak privátban.
Pl kettétört a villaszár!
De szerencsére Zemának semmi komoly baja és azt gondolom ez fontosabb minden anyagi kárnál!