Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom miert. Nem ismerem elegge pringet ehhez :) Eleg sok a gyors resz ott ez teny. Hring kifejezetten lassu szerintem. Erdekes hogy Hringen nincs oriasi differencia, mikozben egy ezres 50-100 metert minimum ramver a celegyenesben ha ugyanugy fordul mint en.

A DDT altal emlitett celban ZX10 legyorsulas akkor lehetseges, ha sokkal jobban gyorsit ki celra-raban.
érdekes. nem hittem volna h pont ott jobban előjön az erőfölény. több kanyar, több agresszív kigyorsítás, ami az ezresek mellett szól?
Erdekes pringen jobban kijon a motor ero miatti differencia. A koridok legalabbis ezt mutatjak. Hringen nem annyira.Pring sokkal jobb motoros palya szerintem, de nagyon tisztelni kell, ha jo koridot akarsz menni. A jo iveket es a fekezesi/bekormanyzasi pontokat nagyon meg kell tanulni (szerintem) mert ha rontasz szallsz ki a p*csaba eleg nagy tempoval. Sok kanyar van ahol nem latod hova fogsz erkezni, es nem sok hely van javitani.
a 600as és az 1000es között súlyban nincs nagy különbség, viszont teljesítményben kurva nagy!
annyiban jobb a 600-as, hogy azzal megtanulsz motorozni, mert lendületből, gyorsan kell motoroznod, hiszen ha elbaszol vmit, nem tudod erőből a hibát visszahozni később. Emellett egy 600assal keményebbett lehet menni, mert egy 1000esnek nem tudod koppra nyitni a gázt kigyorsításkor, mert akkor repülsz a sóderágy felé. jóval finomabban kell bánni az ezressel az erő miatt, a 600asnak lehet tekerni rendesen.
De az h egy supersport 1000es motor blokkja hosszabb, meg túrásabb ez nagy baromság.
Ez igaz a kanyarodásra mondjuk a motogp kategóriák között, ahogy a motorok (125-250-800) között 10-20 kg vagy talán azt is meghaladó súlykülönbség van. De összességében mindig gyorsabb a királykategória (ha tévedek majd kijavít valaki), utcai motorokkal meg egy modern 600-as ill. 1000-es között van, hogy kevesebb mint 10 kg van és az ezrest kevéssé zavar, ha véletlen kihagysz egy visszakapcsolást és 1-2000-rel lentebbről kell gyorsítania..
erre gondoltam én is...
Az Ő motorján igen!
Dehogy baj, hogy jó érzés! :) 7R-en még jobb, azt egyesek már sportmotornak se nézik.. :)

Persze ilyenkor nem is annyira a motor nem tud lehagyni.. Tény, hogy mikor az r1-el kinéztem /csak fotózni/ és a mersz keretein belül r1-en motorozókat akartam megcsodálni, enyhén szólva kiábrándítót produkáltak a vezetőik - pár kivétellel. 2:30++, meg szoros verseny egy relatíve cammogó Z750 vezetőjével... Nem volt nekem való látvány, főleg, hogy a normál nyíltnap utolsó menetét is láttam előtte: ott aztán mentek.. gixxeres fickó a sikán előtti jobbos előtti (bocs! :D) balosból állandóan gumikenve gyorsított. Tetszett.

2:16 az könnyen elérhető idő, oszt pl. 2:18-2:20 körüli tudásomkor úgy került ki túró (is) a 636-al, hogy rögtön csigának éreztem magam a 2:07-10 közbeni sebességéhez képest. A baj, hogy nagyon drága pályázni (huring, pring) ahhoz képest, amennyi idő kell a tapasztalatok szerzéséhez és új taktikákkal való próbálkozáshoz. (pl. hiába megyek le a gumi oldalfal gyűréséig, ha jóval kisebb bedöntéssel + más íven +5-10-el gyorsabban tudnék menni..)
ez azért annyira nem így van...
Ja. Gáz-fék pálya.Rendszeresen tengeribeteg leszek rajta a sok keméyn kigyorsítástól!
Egyszer menet közben bele fogok okádni a sisakomba!
Hali,

töltöttem fel egy videot megint.. A Frits Attila barátom ZX10-esére tettük fel a kamerát hátra.. sok akció nincs benne mivel rajt - cél győzelem de érdemes megnézni a 2,02-es idők miatt... Remélem jól fogtok szórakozni

LX
sztem a ring pont nem annyira technikás pálya. Autóknak épült, sok hosszú egyenessel.
egy technikás része van, az pedig a felső része a sikántól a lejtőig, a 2 bal-jobb kombinációval.
Pannónia ring sokkal technikásabb. A ringen a motorok ereje előtérbe kerül(het) a sok egyenes miatt. Balagee + a K4-e a Pancsin sokkal inkább elpicsázna mindenkit mint a Hringen.
Szerintem a kisebb lökettérfogat kevesebb súlyt, keskenyebb gumit, tehát jobb fordulékonyságot jelent. Naná, hogy pályán egy 600-as sportmotor elmegy az ezreseknek, hiszen az inkább hoszabb, túrásabb erőforrás.
Mi bajod a 2:16? Van aki az Anyját eladná azért az időért!
Akkor megpróbálom világosabbá tenni a dolgot. Nyilván ha jön a Balagee a 2.03-val akkor lehagyja azt az R1-es ZX-10-es kollégát aki 2:10-et megy. Neki ugye 600K4-e van. Nem erről beszéltem.
Ha nem, hogy jött az R1-es kolega a célrarában. Én 10Xkm/ó-val mentem Ő 11x-el és körbemotorozott ahogy kell. Be is jött elém de aztán a célegyenesben egy métert nem bírt rámverni. Nyilván nem azzal akarok vagizni, hogy milyen gyors vagyok a célegyenesben(dehogy nem ) csak arra próbálok rávilágítani, hogy amatőr kezekben (mindenki aki nem megy 2:00-át) nem sok előnyt ad az 1000-es motor.
Meg külömben is. Baj, hogy jó érzés ha nem tud lehagyni egy motor a célegyenesben aminek van min.30Le előnye?
Ha csak ennyin múlna, hogy 60 kg alatt vagy... Én 80 kg vagyok (sajnos) + szerkó, és nem K4-em van, mongyuk zx-97-esem (750cm3; csak a korkülönbségre utalva a két gép között), de 2:16-ot mentem (huring) utcai gumival, amit ráadásul akkorra már igen kevés bizalommal használtam. (szívesen kipróbálnám az R1-et is, de addig értelmetlen, míg egy 750-est se tudok kimotorozni)
Egyébként meg siralmas ez az idő, nagyon sokat kell majd rajta javítani. Persze évi 2 pályanappal nem fog menni.. :)
A hungaroring amúgy is inkább technikás pálya, ha gyors lenne, egy ezres nagyon elpi...ázná a kisebbeket.
Ahoj! 2:15.4!
na hölgyek, urak és a kettő metszetei...!
lépek, mert holnap ugye ring van...
Ahoy mindenkinek!
azt írtad 2:17 körül mész. lehetsz akárhány kiló, ha ezeken a motorokon normális pilóta ül soha nem fogod meg. nem a motor miatt, engem is elpicsáz pár hatszázas, hanem a 2:17 miatt.
Szomorú az igazság mi? Majd felrakom ha meglesz. De ne aggódj. A K7-es 1000-est is fogom meg a ZX-10R-t. Megéri 60 kiló alattinak lenni!
na fejezzétek be a drogozást srácok...!
ha arra mész h leérjen a térded az nagyon gyorsan összejön. ki lehet ülni úgy, meg le lehet lógni úgy h bárhol leér. és ilyenkor tévesen azt hiszi az ember h kurva gyors. közben meg nagyapám a járókerettel megelőzné. én úgy csinálom, h amikor érzem h leér akkor szépen feljebb és feljebb húzom h a motort még tudjam dönteni! a kigyorsításnál meg nem is hagyom lent.
Az a zsivány gép!R1-et fogja a célegyenesben! Videóm is van róla!
Hányas hozzászólás körül keressem? Nincs kedvem 20 oldalt átnézni.