Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kiskunlaccháza, kistarcsa,kakucs, euroring, de ha belejössz simán mehet a hring
KakucsRing über alles mit CBR125R motorrad!
pontosan hol laksz?
Üdv!
Nem tudnátok mondani egy helyet Budapest környékén, ill. bárhol az országban, ahol 10-23 Le-s motorokat nézve lehet pályázni, és elfogadható az aszfaltminősége?
Fúú vazzeg akkor téged láttalak ott fetrengeni a fűben? Meg után találkoztunk a parkolóban is de nem esett le, hogy Te vagy annyira moci sérüléseit néztem.
Szia!
Sajnálom ami történt veled! Jobbulást kívánok én is Neked!
Annak én is örültem volna, ha nekem is így csúszott volna meg....dehát nekem nem volt ilyen szerencsém...
Az szép lehetett! Motorozz kamerával!
nekem az eddigi egyetlen nagyobb meleg helyzetem a célegyenesre ráfordító jobbos végén volt, ahol a kanyar közepétől a kigyorsítási szakaszban többet húztam neki mint amit kellett, megcsúszott a segge, a gázt nem vettem el, de kicsit felegyenesítettem a motort, h ne csússzak el, de így lesodródtam az ívről és kimentem a fűre. a pálya és a fal közötti 1 méteres füvön bóklásztam, úgy h nem fékeztem, csak elengedtem a gázt miután egyenesbe hoztam, h nehogy elmenjen az eleje. aztán vettem észre, h az a sáv nem megy végig a páyla mellett hanem a fal levágja a füvet és érinti a pályát. aztán a keresztben csúszkáló seggével még az előttem beszűkülő fal előtt 1-2 méterrel visszajöttem a pályára.
Hat neha elesik mindenki. Ez van.
Nem hinném, hogy tudnám követni... Egyébként egy haverom K6 gixxer 1000-essel ugyanott esett ahol a Danny, csak ő kiment a fűre, állt a moci mellett és fogta a kormányt...kigyorsításnál túlhúzta neki, megtapadt (BT002-3db új 299 euro: ebay), és átdobta, de nem engedte el, csak amikor már a korlát meg a moci közé került...
me te is mész mint a zállat...! Biztos Danit üldözted...!
90 móta mocizok, pálya előtt sokat a mecsekben, rengeteg megcsúszásom volt már közúton, tehát tudom milyen... itt esélyem nem volt reagálni sem, a karjaimat én is igyekszem lazán tartani, bal láb súly 75%, harántokon támaszkodok spiccen, és térdelek...mondjuk a Mansellbe fel kell vennem a térdem, hogy baloldalon a szegélykőbe ne verjem be! A gázt pedig épp húztam, és dehogy engedtem el, időm se lett volna rá, annyira hirtelen történt!
kb 30 körös Dunlop GP 209 , 190/60+120/70 nagyon jó állapotú (csak én már idén nem megyek) eladó. Aki csak 10 körüli időket megy még kb 100-120-kört mehet vele teljes biztonságba. utána is lehet de az már attól függ mennyire húzta kanyarból kifele. Az első biztos hogy többet is kibír. Ezt tapasztalatból mondom, mert mikor még csak annyikat mentem 120-150 körkig lazán használtam.Ár: ócsó: 25 kék papír
Jól van!
Azt hittem hogy f2-kor indultok!
ne értetlenkedj!
f2-re megyünk ki, a délutániban megyünk 14:35-től 17:35-ig.
Akkor ezt most melyik csoport?
f2.
Ti mikor mentek?
Mikor kezdődik a délutáni csoport és mikor lesz vége?
Mansellben nekem csuszik sokat a segge. Persze ehhez hozzatartozik hogy uj hatsoval nem szoktam menni, es 100 kor felett talan ez mar normalis a hasznalt pirellikkel:)

En ugy megyek kanyarban hogy a kigyorsitasi ponttol en folyamatosan finoman gyorsitok laprol, es nagyon lazan fogokm akormanyt(ez fontos). Ekkor ha megcsuszik a motor hatulja (gyakorlatilag a kormany tengely korul elfordul a motor segge). Ekkor kormany meg marad egyenesben - ez automatikusan egyenesbe kormanyoz, visszajon szepen a segge. A gazt nem szabad elcsukni. Tartani kell, vagy kicsit engedni vissza. Ennyi. Persze ha agresszivan csuszik meg akkor leves.....Pringen is osszevissza csuszkaltam az oreg pirelli hatsoval, de nem volt gond. MOndjuk jo idot se mentem :)

Elore mindig jo allapotu es nem tul oreg gumit rakok fel. Azzal nem szoktam vacakolni.
Délutánra mi is kinézünk, aztán majd a tömeg függvényében választunk csoportot.