Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

délutáni gyors, vagy sima délutáni?
En megyek delutaniban egy lightosat valszeg. Egesz napra nemtok kimenni.
holnapi ring, vki?
már vártam ezt a poént valakitől...!
Keresd Acer14-et nyugodtan, a hring boxában megtalálod!
A sisak kulccsontba vagodasa ellen jo egy vastag kemeny szivacs is a borruha ala. Apro dolog de sokat segithet. Es kb 0ft-ba kerul.

Danny jobulast. Mindkettotoknek.
Mostanában a nagyok (motoGP) már melkasvédőt is használnak. Megfigyeltem, hogy csak ugy bedugják a ruha alá. Na az ilyenre pont jó lett vólna. Ki tudja hol kapható? Krosszosoknál meg egy nyakvédő szivacs félét is láttam már, gondolom a sisak kulcscsontba vágódása, meg a nyaki ficamok ellen. Gyorsaságiba még nem láttam. Erről ki hallott? Egyébként fantasztikusak már ezek a cuccuk. Ha elgondolom mibe nyomtuk 20 éve! Ma már egy robogóra se mernék felülni ilyesmibe.
Igyekezz gyorsan meggyógyulni! Az a lényeg, h egyben maradtál egy ekkora bukfenc után!
Motorral mi a helyzet?
há" me" mész mint a zállat!
Jobbulást Danikám, majd benézek hozzád a héten, szólj ha kell vmi! Szarni mindenre, a lényeg h nincs komoly bajod!
Jah és akciósan átveszem a zoknit a féktartályról...!
basszus.. jobbulást Danny.. lényeg hogy egyben vagy, és már otthon..

LX
Halihó mindekinek!
Elsősorban köszönöm mindenkinek a jókí­vánságokat, sms-eket, hí­vásokat, nagyon jól esett.
Mint azt már elég sokan tudják, hétfőn sikerült egy hatalmasat esnem a ringen. Mansell utáni kigyorsításnál elment a hátulja, aztán a végén elengedtem a gázt - persze azonnal megtapadt, és már repültem is, úgy 170-nel...
Tegnap kiengedtek a kórházból, úgy tűnik nincs semmi komoly bajom. A leggázosabb a jobb kezem, az szinte használhatatlan, de javulgat. A legfájdalmasabb sérülésem még a mellkasi zúzódás, azzal estem vissza a már csúszó motorra.
Amiért megúsztam ennyivel, az kizárólag a cuccaimnak köszönhető: sajnos a sisak (Shark RSR2), a kesztyű (Spidi Carbo Six), és a csizma (Puma 1000) úgy tűnik kuka, de a feladatukat elvégezték. Sanszos hogy a ruhám (Dainese Kirishima) még javítható esetleg, de ezt majd a Cölöp megmondja.
Külön köszönet mindenkinek, aki ott a helyszínen segített összeszedni a cuccaimat, elszállítani a motort stb., nagyon rendesek voltatok, köszönöm!
És elnézést kérek mindekitől akinek elrontottam a szórakozását, én se így terveztem az év utolsó MERSZ-es pályanapját...
Köszi mindenkinek a segítséget.
Úgy látom, hogy akkor tényleg nem fogom erőltetni ezt a gázfröccs dolgot, ha olyanok sem használják, akik nálam sokkal jobb időket mennek ... ráérek még esetleg később foglalkozni vele.

Zsakosjanka!
Amúgy nem bedöntött állapotban váltok vissza, hanem még előtte, de a helyszínen úgy éreztem, hogy a legjobb féktáv érdekében a visszaváltásokat úgy kéne időzíteni, hogy az utolsó kuplungkiengedés már éppen a bedöntés kezdetére ... kicsit azutánra essen, és ezt akartam valahogy okosan megoldani .. de majd biztos megjön az érzés.
Amúgy meg azóta már mástól is hallottam, hogy az FZ6-S ilyen szempontból nehéz eset, mert magas fordulaton túl nagy a motorféke, ezért nehéz a kigyorsításhoz megfelelő sebességfokozatban bemenni vele a kanyarokba. Előbb utóbb úgyis sportmocit veszek, szal remélem azzal majd könnyebb lesz.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Úgy látom, hogy akkor tényleg nem fogom erőltetni ezt a gázfröccs dolgot, ha olyanok sem használják, akik nálam sokkal jobb időket mennek ... ráérek még esetleg később foglalkozni vele.

Zsakosjanka!
Amúgy nem bedöntött állapotban váltok vissza, hanem még előtte, de a helyszínen úgy éreztem, hogy a legjobb féktáv érdekében a visszaváltásokat úgy kéne időzíteni, hogy az utolsó kuplungkiengedés már éppen a bedöntés kezdetére ... kicsit azutánra essen, és ezt akartam valahogy okosan megoldani .. de majd biztos megjön az érzés.
Amúgy meg azóta már mástól is hallottam, hogy az FZ6-S ilyen szempontból nehéz eset, mert magas fordulaton túl nagy a motorféke, ezért nehéz a kigyorsításhoz megfelelő sebességfokozatban bemenni vele a kanyarokba. Előbb utóbb úgyis sportmocit veszek, szal remélem azzal majd könnyebb lesz.
uuufff.. Brian jól beszéltél..
egyébként szándékozom a hátulját is "megbizgeráltatni" :) Csak idő és PÉNZ kérdése...

LX
Sokösszetevős kérdés a futómű/gumikopás téma.
Te Jani lendületből mész, ezért nem gyilkolod durván a hátsógumi kigyorsítási részét. De ha pl kvalifikációs gumit tennél fel, az rommá kopna. A gyári futóművel, lendületes motorozással és egy közepes, vagy kemény gumival nem lesz durva a gumikép. De ugyanezen felállással és 2 perc körüli idővel már igen. Ezért mondom, hogy sokösszetevős: köridő, vezetési stílus, pilóta súlya, futómű állapota (beállítás és elhasználtság állapota!), gumi típusa, keveréke, nyomása és hőmérséklete, aszfaltminőség és hőmérséklet, levegőhőmérséklet (pl szél van-e), stb.
szted én mire?
használd az előzmény gombot!
zsakosjanka utolsó mondatára gondoltam
köszönöm Brian!
mindenképp felkeresem, majd beszámolok a tapasztalatokról.
hát ebből baromira nem ez következik, hanem mondjuk az h szar guminyomással megyek...
Ezt nem is mondhattad volna szebben
Érdekes dolog ez a futómű téma.Stabilan tudok 10-eket menni mentem már 08-at is,de még egyáltalán nem éreztem hogy bárnim kellene álitani.(gyári beálitás)és a gumim és szépen kopik.
Hát igen,GSX-R 1000 K5 a legjobb!
Laci!
Ha jól értelmezem akkor te döntött állapotban váltasz vissza?
Ha igen akkor ezt felejtsd el!Legalábbis ne bonyolitsuk ezzel.
Mielőtt ledöntenéd válaszd ki a megfelelő fokozatot,és elsőfék+motorfék segitségével menj bele a kanyarba,utánna kanyartól függően kezdődhet a kigyorsitás.
A "riszálassal"kapcsolatban:szerintem figyelj arra,hogy ne csússz előre fékezéskor,mert így még kevesebb a suly a hátsó keréken.A gázfröccsöt ne erőltesd.csaki elvonja a figyelmet.
Sokat kell gyakorolni és menni fog minden "zsigerből"
Nyugodtan hivatkozhatsz rám, Bélát keresd : 06 (70) 389-7865
Ja van weboldala is: Zenith
Brian, LX,
megköszönném ha adnátok egy kontaktot. Ha itt nem, akkor msn-en tudsz írni Brian.
Kezeltesd meg a hatuljat is. Racetech csinal hatulra is szelep kitet.