Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mióta Béla megkezelte az elejét.. azóta sokkal jobb.. csak a hátulja halott

LX
Biztos vagyok benne
szerintem ugyanarról beszélünk...

LX
Tudok ilyen szakembert
A Superbike/Supersport VB élcsapatainak futóműves cégével (Andreani Group) áll kapcsolatban. Bármit megcsinál, a beállítástól, a felújításon, átszelepelésen keresztül akár a gátlócseréig.
Nekem 3 pályaest után így néz ki a 3100km-es BT-015, a CBR600RR-en, 2:40 körüli idővel, a Hringen.
akár én is tudok... megnézi, beállítja, vagy átszelepeli ha kell...

LX
:))) naja... láttam olyat hogy ilyen önjelölt "szagember" "beállította(!)" a futóművet.. konkrétan betekert mindent.. azzal a felkiáltással hogy úgy jó ha kemény... aztán meg olyan volt a motor mint egy seprűnyél.. én sajnos még messze vagyok attól a szinttől hogy hozzá tudjak nyulni érdemben.. de legalább már néha(!) el tudom mondani hogy mit csinál...

LX
tudsz ilyen szakembert Brian?
aki normális pénzért beállítja?
LX nem önjelölt csavargatóra gondolt, hanem szakemberre

Valóban gyári beállítással lehet menni 2:10 alatt, csak az a nem mindegy, hogy azt kínkeservesen, vagy könnyedén. Szóval jobb kipróbálni több, különböző beállítást, mert akkor lehet viszonyítani. Általában a keményítéssel rontják el a legtöbb futómű(be)állítást. És a kemény futómű jobban eszi a gumit is, mivel nem a futómű dolgozik, hanem a gumit kényszeríti durvább deformációra.
hát igazából már 80%-ban csak pályázok.
De majd jövőre eljön az én időm és ha isten is megsegít lesz egy 600-as pályagépem amin fogok garázdálkodni.
nem-nem, nem adom oda senkinek, aki ilyen önjelölt specialista.
szerelő srác csinálta, aki versenyző(k)nek (Kovács Niki) szerel. De ne gondolj sokra, mindenen keményítettünk kicsit, a hátuljára koncentrálva.
Én kurvára nem értek hozzá, én nem tekergetem. Okosok azt mondták, hogy 2:10-ig nem kell hozzányúlni csak alatta , nekem addig viszont még van 2-2,5 mp-em...!
ha komolyan gondolod a pályázást, akkor érdemes elvinni esetleg egy futomű specialistához..

LX
olyan aki biztosan ért hozzá? Mert nagyon sok a ringen a nagyon "ügyes" és "okos" ember... aki nyomkodja a motorokat, és aztán úgy elqrja a futóművet mint a kisangyal... Persze vannak olyanok is akik értenek hozzá... (Én nem sajnos.. )

LX
jah, de még nem az igazi így várom a tanácsokat...és a profi futóműveseket.
mellesleg ezt full gyári beállítással csinálta a gumival, puha volt ezért jobban ette a gumit.
igazad van.
tudom én is. Már javítottak rajta.
Zema,

Isten ments hogy beleokoskodjak, mert sem okos, sem gyors nem vagyok.. de szerintem nem ártana azt a futóművet beállítani..

LX
ja erre azért számítottam bár már alkalma se lesz rá szal
ezen a képen is látszik, h jobb oldalról eltúnt a minta, míg középen van még kb. 2-3 mm.
nekem ennyire 2 menet után...
a tzr ereje soha nem fogja megenni a gumi oldalát. nincs akkor kanyarsebesség és kigyoirsításnál nincs erő ami megegye.
az a jóóóó én is úgy tolom
bocs a kérdésekért csak a keréken kb 5pacis TZR max akkor tudná kinyirni a gumi oldalát ha rásatuznék lapon de sztem az az idomoknk se tenne jót ennyire gyürte meg kakucs a hátsó gumit
igen. nekem a gumi jobb oldala előbb érte el a végét, mint a futófelület. 7433-as keverékről beszélek, nagy hőségben.
Ha csak a kuplungolás érdekel hát én pl miközbe rányúlok fékre és csóvál a farka rántok egyet a gázon , közbe kuplungolok be-ki, közbe váltok. Ez négy művelet egyszerre kb fél másodperc alatt mikozbe fekvőtámaszokat nyomok a kormányon és pont el akarom találni az ideális ívet. Mindezt annyiszor ahányat vissza akarok váltani. Nekem ez kb egy 30 (harminc) éves beidegződés, de még így is sokszor nem találom el jól a fordulatot és akkor dobja a seggég. Főleg az utolsónál mikor már majdnem lapon vagyok. Szoval ennél csak többet kell gyakorolni. Van időd!
és elöbb az oldala kopik el?