Egy dologra kiváncsi lennék! Amikor az utolsó menetnek vége lett a haverral pont a szervízúton kóvájogtunk és láttuk, hogy a pályabírók pakolnak össze és jönnek be. Majd rá 10 percre az autós őrültek fölmentek a pályára. Nekik nem kell pályabíró?
Köszi, a jó kívánságokat, neked is hasonló jókat kívánok! A havernak már kutya baja, én is lábadozok, csak a hámsérülésem, meg a lábfejhúzódásom fáj 1 kicsit, de ki lehet bírni!
Hát ezt mondom én is! Sztem igaza lesz annak a srácnak, aki a dögszállítóval behozta a depóba a gépem, hogy az aútósok vmi nagyon puha slick keverékkel felkenték a pályát, és miután ez a réteg "megszikkadt", CSÚSZÓSSÁ TETTE A TEREPET!
Tulajdonképpen nem nagyon volt olyan kanyar, ahol ne lett volna felszórás. Sajnos.
Én egyszer a cél végi kanyarban éreztem, hogy picit megcsúszott, de se előtte, se utána, pedig soxor mentem át a poron. Gondoltam, hátha jobb lesz tőle a kedvem...
A lényeg, hogy egyben vagy Dani! A motor meg majdcsak összeáll, úgyis tél jön. Csak tudnám, hogy ez nálatok ilyen céges előírás? Tél előtt lezúzni, ráadásul mindketten a jobb oldalát...
Jobbulást Dannyboy!
Én már csak ilyen vagyok(bunkó)ezért kérdem, nem túlzás egy kicsit az a 170km/h amit írtál?
Nyilván 100-nál se jó esni,170-nél pláne,csak hát egy kicsit soknak találom
Danny a mansellbe a "huplis" reszen csuszott el vagy utana? Lehet volt valami az aszfalton ami meginditotta. Tavaly egyszer nekem is volt egy olyan elso kerek csuszasom, hogy kanyarba befele kb 3 metert csikorogva elcsuszott az elso kerek minden elojelzes nelkul. Toltam vissza terddel fuggolegesbe a motort, de biztos voltam benne hogy ez mar bukta lesz. AZtan megtapadt. Utana mentem meg arra kb 30 kort sehol semmit nem lattam mi lehetett az es nem csuszott meg tobbet. Utana ledobtam azt az elsot, valahogy nem volt benne tobbet bizodalmam :(
Részvétem és jobbulást! Nagyon rossz volt elmotorozni melletted, ahogy a pálya közepén feküdtél. Örülök, hogy végül ennyivel megúsztad!
A Mansel-ben egyébként volt némi felszórás a hétvégi autóverseny után...
Nem tartom kizártnak, mert bár szerintem az én hibám, azért azt az egyet nem értettem, hogy miért csúszott meg minden különösebb jelzés nélkül és annyira a hátsó kerék...
Előtte egy körrel két jobbos kigyorsításnál is elforgott a hátulja, és minden különösebb gond nélkül lekezeltem a helyzetet, mert volt visszajelzés és fokozatosan csúszott sa motor.
Köszi ismét mindekinek a jókívánságokat, igyekszem hamar összeszedni magam!
Hát, sajnos azt tudom csak mondani, hogy "az anyagi kár jelentős"...
Igazából tök jól megúszta volna a motor, mert a fix lábtartó és a bukógomba (Valter Moto ) mindent megvédett az oldalán - viszont valamiért sajnos "fejreállt" a motor, így a fejidom, lámpa, fejidomkonzol, tank, ülésidom stb. vagy szanaszét tört, vagy teljesen elkopott az aszfalton.
Fő alkatrészek így aztán egyáltalán nem sérültek, köszönhetően ezeknek a cuccoknak.
A motoros cuccaimat már nem is említem, sok százezer forint az is.
Az a helyszín úgy "kezdődött".... (elmondás szerint), hogy a KTM fesztiválon valahol ott folyt egyik motor lengéscsillapító olaja. Akkor is vagy 6-7 ember perecelt ott emiatt.
Talán még abból maradhatott ott valami?
Tudja valaki, hol vannak fent a képek?
Én egyszer a cél végi kanyarban éreztem, hogy picit megcsúszott, de se előtte, se utána, pedig soxor mentem át a poron. Gondoltam, hátha jobb lesz tőle a kedvem...
A lényeg, hogy egyben vagy Dani! A motor meg majdcsak összeáll, úgyis tél jön. Csak tudnám, hogy ez nálatok ilyen céges előírás? Tél előtt lezúzni, ráadásul mindketten a jobb oldalát...
Lenyeg hogy 1be van :)
Amúgy mindegy a sebesség, esni nem jó.....károsíthatja ön és motorja egészségét!
Én már csak ilyen vagyok(bunkó)ezért kérdem, nem túlzás egy kicsit az a 170km/h amit írtál?
Nyilván 100-nál se jó esni,170-nél pláne,csak hát egy kicsit soknak találom
A Mansel-ben egyébként volt némi felszórás a hétvégi autóverseny után...
Előtte egy körrel két jobbos kigyorsításnál is elforgott a hátulja, és minden különösebb gond nélkül lekezeltem a helyzetet, mert volt visszajelzés és fokozatosan csúszott sa motor.
Hát, sajnos azt tudom csak mondani, hogy "az anyagi kár jelentős"...
Igazából tök jól megúszta volna a motor, mert a fix lábtartó és a bukógomba (Valter Moto ) mindent megvédett az oldalán - viszont valamiért sajnos "fejreállt" a motor, így a fejidom, lámpa, fejidomkonzol, tank, ülésidom stb. vagy szanaszét tört, vagy teljesen elkopott az aszfalton.
Fő alkatrészek így aztán egyáltalán nem sérültek, köszönhetően ezeknek a cuccoknak.
A motoros cuccaimat már nem is említem, sok százezer forint az is.
Az a helyszín úgy "kezdődött".... (elmondás szerint), hogy a KTM fesztiválon valahol ott folyt egyik motor lengéscsillapító olaja. Akkor is vagy 6-7 ember perecelt ott emiatt.
Talán még abból maradhatott ott valami?
Viszont a helyszín kicsit gyanús már, túl sokan estek ott ugyanúgy hétfőn...
Csak egy kitartó amatőr fotós!