Én sosem egykerekezek. Mert az veszélyes. Pont a nyomás miatt, mert a tele tank berobbanhat mert a gumiból a nyomás átszökik a tankba...
Azt hallottam, hogy már az amerikai rájderek sem kerekeznek, mert többen megsérültek a nyomáskülönbség miatt, főleg esőben. Mivel hogy megcsúszott. Mármint a hátsókerék... persze a nyomástól...
Zema:
Mikor igy mesz es egykerekezel, akkor igy megno a nyomas? Abbol gondolom, hogy akkor csak a hatso gumi van a foldon. Nagyobb nyomas miatt nem csuszik meg? Es ha esik? Vagy ha tele a tank?
Igazad van Pisti, ne haragudj, de az anyagiakat is figyelembe véve, nekem a Hringi 17.-i MERSZ du a leg ideálisabb, mert 12 eft-ért 6x20p-et mehetek! Szólhattam volna... De ami késik nem múlik! Mindenképp ki szeretném próbálni a Pancsiringet is, mert biztos nagy élmény, és majd igénybe veszem a segítségedet a pályabetanulásnál!
Harmati Árpi az MT01-el ment 2:05 és 2:10 közötti időket. teljesen széria volt, csak át volt hangolva a futómű. Azt nem tudom, hogy a stage 1-4 kit közül volt e benne vmi.
Jaaa, tőled!
ez nem a meleg motorosok topic srácok...!
Én sosem egykerekezek. Mert az veszélyes. Pont a nyomás miatt, mert a tele tank berobbanhat mert a gumiból a nyomás átszökik a tankba...
Azt hallottam, hogy már az amerikai rájderek sem kerekeznek, mert többen megsérültek a nyomáskülönbség miatt, főleg esőben. Mivel hogy megcsúszott. Mármint a hátsókerék... persze a nyomástól...
Állítólag ügyes a kezed nagyon...
Mikor igy mesz es egykerekezel, akkor igy megno a nyomas? Abbol gondolom, hogy akkor csak a hatso gumi van a foldon. Nagyobb nyomas miatt nem csuszik meg? Es ha esik? Vagy ha tele a tank?
lehet menni ezekkel jó időket, de nem folyamatosan, mert azt nem bírják.
de a 14 se rossz az MT-vel, a lényegen nem változtat...
M3/Diablo COrsa 3/ 2CT.... jo kezekben ebbol is jijott mar 2:00.
Szoval gyorsulni kell nem tuningolni! :)
ezért írtam éjjel regényt a gumikról, senki nem mond semmit...?