Én sem akarom a motorra fogni. Vacak-vacak, de ennyivel nem lehet rosszabb akárkiénél. Vannak ötleteim, hogy mik azok a dolgok, amit rosszul csinálok. Próbáltam is átszellemülni, de olyan dolgokról van szó, melyek 20 év alatt idegződtek be. Nem nagyon tudom és tulajdon képpen nem is akarom magamból kiölni őket, mert segítségükkel eddig viszonylag jó mutatót tudok felmutatni az megtett km per összetört motorok arányában.
Igazából ha lenne egyértelmű válasz arra, hogy mi a hiba, akkor el is fogadnám, hogy ennek a "stílusnak" ez a maximuma. Nem akarok én az első 100-ban lenni. Csak azért "bosszant" a dolog, mert nagyon nagynak ítélem a különbséget a legjobbakhoz képest, MIKÖZBEN(!) látszólag már a maximumon vagyok így is. Magyarán kell legyen (legalább) egy dolog, amit gyökeresen máshogy kéne csinálni.
Jó, de te Pedrosa ikertestvére vagy Vegyél a hátadra egy cemeteszsákot, aztán máris csúszkálni fogsz
Nekem nem csúszkált soha a motor, csak akkor ha rossz volt a guminyomás. Futóművel voltak gondok, mert totál katyvaszból indultam vele, de legutóbbi alkalomra tutijó lett az is. A motorba nincs hiba.
Amúgy amit mondtál 2 kanyar, azokra figyeltem oda, le is ugrott rögtön 2,5 sec:-) Pedig a versenyen futott utolsó köröm volt a legjobb, az volt az egyetlen tiszta. Ja és úgy sikerült hogy az utolsó 2 kanyar 5.-ben vettem, üzemanyag problémák miatt Ez nálam ilyen visszatérő probléma
Na látod ezt én sem értem, én sem tudom megmagyarázni mitől csúszik másnak lassabb tempónál... Én Pringen 2:04-05-öt mentem most, akik meg 2:15-öket mennek ők meg panaszkodnak hogy igy meg úgy csúszik... Pedig én is 10-20 ezer Ft-os használt gumikon megyek (+gyári futómű).. szóval passz...
Nem meglepő, hogy nálam is ez a helyzet. Azt viszont nem értem, hogy lehet gyorsabban - pláne sokkal gyorsabban - menni, amikor már így is elcsúszik a gumi, hol az első, hol a hátsó...
A legtöbb "lassabb" (nem te ) pályázó azt hiszi attól gyors ha későn fékez.. vagy a későbbnél is később Aztán belassulnak, a kanyarban meg csak utaznak lassacskán
De nem oktatok én senkit, hisz van aki gyorsabb és okosabb nálam
Ajánlom figyelmedbe "somarace" felhasználó nevű gépezetet.
Nálam az alábbi problémát diagnosztizálta, idézem: "tetü lassú vagy a kanyarokban"
Biztos neked is segít
A köridő mérés csak arra jó, hogy igazolja, amit egyébként is tudok: hogy lassan megyek. Nekem inkább egy olyan készüléket ajánljatok, ami megmondja azt, hogy hogy tudnék gyorsabban menni. Erre ugyanis évek óta nem bírok rájönni.
Tegnap a délelőtti 3. menetben, közúti 1. a mansell kanyarban hárultról kiütötte valaki alólam a motorom. Szép kis esés lett belőle....meg piros zászló. Ha esetleg valaki tudná ki ütött ki, megköszönném ha megírná....mert bunkó módon még oda sem jött megkérdezni, lett e valami bajom. Nem akarok én tőle semmit, csak tudni ki volt.
Ha esetleg valaki látta az estet, kérem írjon.
tervin68@gmail.com
Tudtamén higy ott se voltam és csak nyekkennem kell:)
Thx.
Egyszer má jöjjön és mutatkozzon be kegyed-én csak nem mehetek ki a füre pacsizni.-bár mostanság azt is megoldom
Igazából ha lenne egyértelmű válasz arra, hogy mi a hiba, akkor el is fogadnám, hogy ennek a "stílusnak" ez a maximuma. Nem akarok én az első 100-ban lenni. Csak azért "bosszant" a dolog, mert nagyon nagynak ítélem a különbséget a legjobbakhoz képest, MIKÖZBEN(!) látszólag már a maximumon vagyok így is. Magyarán kell legyen (legalább) egy dolog, amit gyökeresen máshogy kéne csinálni.