Sajnos tapasztalatból mondom,hogy a borospoharat nem szabad így magad mellé tenni a földre motornézegetéskor,mert kifolyhat a drága nedű - múltkor sikerült egyet felrúgnom.
Ami az enyémben elment, az korábban nem volt bontva. A gyári állapotot találtam a forgattyúházban, csak úgy hint higany. Ami tehát a fő gondot okozta, annál a kókányolás ténye nem áll meg. A többi teljesen jogos.
Sikány utáni balt követő jobbosban kicsit elment a hátulja..még jó hogy épp kész lett és biztos ami fix a 4 napos ruhámban voltam.átestem előrehájszájd őkelme meg ment tovább egészen a szalagkorlátig amit leorrolt majd felrepülve leseggelt a kurvája.már új futomü és felnik leledznek alatta,remélem a zsir uj váznak nincs baja
Egyszer be kellett nekem is állni a sorba
Mondjuk lehet nem is a Dunlop ment el hanem a zsirfasza gyári gátlo lett bizonytalan.ellenben már elsöre kivágta az 59et .deörűtembazmeg.
Utána bevállaltam az enduranszból pár kört Kaszás motorján...sise vettem még ilyen függőlegesen a 9-es kanyart...
na még egy utoljára.te eszmét cserélsz hanem vég januárt szajkózod,meg a kinekmivanablokkbanenyémgyárivaljobbpedigszázezerkilovagyoktimegmind
hujékvagytokaztugynemlehetmajdéntudomcsakavégjanuárésmondomtimindo
stobafajankokvagytokhátnemértitekadjatokmárigazatnekemhagyhaljakmegn
yugodtanöregennyaldosvaaszemöldökétavégjanuárnakmerténmegmondtam
hogyőfokolokosantimegmármondtamehogymindtökhujékvagytok.
No, én akkor a legközelebb az internetről, magamnak állítom össze az S 1000 RR speckó blokkot, és nagyon türelmes leszek
De azért még sok volt ott nálad a "VAGY"
szeleplebegés,(gyári rugok maradtak)vagy túl vékony hengerfej pakolás(huztam egy bátrat),esetleg rossz fokolás(igen igen nem a vég csinálta).ezek közül bármelyik lehetett. de ha most csinálnám már nem lenne gond.mindenből uj,az interneten meg minden szükséges adatot meg találsz,a helyes beállításhoz.nem kell a vég janának lenni hozzá.egyszerűen csak figyelmesen türelmesen kell összerakni.és persze egy mázsa pénzt rákölteni.
No látod Joe, EZÉRT NEM KELLETT VOLNA MEGINT MEGTALÁLNOD!
De egyébként megint van nálam 2 összekötőcső 10-esre, az egyik 60-as ARATA, a másik 54-es ARROW!
Teljes időeredmény lista
Egyszer be kellett nekem is állni a sorba
Mondjuk lehet nem is a Dunlop ment el hanem a zsirfasza gyári gátlo lett bizonytalan.ellenben már elsöre kivágta az 59et .deörűtembazmeg.
Utána bevállaltam az enduranszból pár kört Kaszás motorján...sise vettem még ilyen függőlegesen a 9-es kanyart...
hujékvagytokaztugynemlehetmajdéntudomcsakavégjanuárésmondomtimindo
stobafajankokvagytokhátnemértitekadjatokmárigazatnekemhagyhaljakmegn
yugodtanöregennyaldosvaaszemöldökétavégjanuárnakmerténmegmondtam
hogyőfokolokosantimegmármondtamehogymindtökhujékvagytok.
De azért még sok volt ott nálad a "VAGY"
Igaz azota van egy kis folytonossági hiány a rendszerben-illetve már csak volt.
A helyet hogy csak a süketet nyomod, inkább meséld már el a te k7-ed mitől robbanhatott szét! De most komolyan!
De egyébként megint van nálam 2 összekötőcső 10-esre, az egyik 60-as ARATA, a másik 54-es ARROW!