sixgabor nekem is be jött az oktatás. Ha onnan indulunk hogy Félsvéd is azt mondta hogy az oktatás után gyorsulni tudott akkor csak ért valamit a dolog. Ha mást nem is akkor legalább próbált javítani a rosz beidegződéseken.
A Z-vel egyszer felmentem túragumival a Hringre. Lassan mentem nem éreztem az elejét. Panaszkodtam a gumira, erre mutatják hogy másik is olyannal mennek. Ezután felgyorsultam, tudtam velük egy tempót menni. Lehet kifogásokat keresni.
Persze volt olyan hogy az utolsó kanyart már a füvön vettem be
Pedig tényleg kipróbálhatnál egy oktatást... nem akkora összeg hogy előteremthetetlen legyen, és ha túl vagy rajta egyből máshogy látod ezt a mire költsek dolgot... mellesleg ha lenne egy olyan kütyü a világon ami kiírja hogy a 5. jobbosba 1/4esddel több gázt adj, és 4 méterrel később fékezz, valószínű az is kerülne ennyibe... mellesleg ezt a kütyüt Chrobák Janinak hívják!
Hat latod, fejen talatad a szoget... Nekem mind1 milyen keverek van alattam, nekem ugyanugy tapad a k2 mint a k1, vagy mint a sc0-1-2. Legyen jo aszfalt, meg jo fek es go. Ha le tudok menni a ringen 2:10 ala, akkor mar verem a mellem... Haha
A guminyomasra azert szoktam figyelni, de valaki tanithatna, h fejlodjek is vegre.
Fórum. Beszélgetünk. Ötletek, tanácsok. Ingyen van. Ennél többet nem áll szándékomban tenni magamért, ugyanis a problémám nem ér 25.000Ft-ot. 5Ft-ot sem ér. Ez nem egy betegség, vagy egy kellemetlen élethelyzet amit minden áron meg kell oldani.
Ez a te döntésed hogy miért fizetsz és miért nem, de akkor ne csodálkozz :)
Egyébként én speciel úgy érzem hogy a Chrobák Jani féle oktatásra elköltött 25 rugó az eddig legokosabban motorozásra költött pénzem volt.
Csak azt ne felejtsd el, hogy a 2:15 és feletti emberek jó része sportgumival megy vagy vágott slickkel amiről fogalma nincs milyen keverék vagy milyen nyomás stb. És úgy általában csak mennek a vakvilágba. Amikor azt mondják csúszik valszeg a pálya rossz oldalán mentek. Tisztelet a kivételnek.
rendben! Köszi előre is!
A féktávokat nem nagyon erőltettem, nem a köridő volt a cél, meg az igazság az, h nem is nagyon mennek jól a féktávok. fosok rendesen a célegyenes végén még mindig. a felüljáró alatt már elengedem a gázt, viszont így meg túl lassan érek a kanyarhoz..
Nem tudom, meg is előztelek meg Én is estem el előtted...Az elsőnél túl rövid lett a féktáv csak a kavicsos fűbe már nem tudtam megállni és eldőltem...az nem volt nagy bukta...viszont a második eléggé :S Megcsúszott a segge kigyorsításnál és highside...visszanéztem de még mindig nem értem hogy jött az ott össze.
Elég sokat mentem mögötted...csak féktávokon érkeztem meg kanyarban és egyenesben is jól nyomtad, úgyh van egy pár perces videóm. Ha megvágom elküldöm. Nem ígérem a napokban.
Hát ez igy van..mentem egyszer közutas menetben,célegyenesben elfelejtem a srácot a közepén..féktáv..boritanék rá,erre belülről egy 40es különbséggel elviharzott egészen a bukótér végén lévő abroncsokig.Fasz se tudja mit akart de kurvára meg akart előzni...na de pont féktávon? mondjuk bátornak bátor volt az hétszentség..
igen, ő rá gondoltam. nem ismerem, de 2szer is elesett aznap. Meg akartam kérdezni, mi lehetett a baj, mert pont előttem esett el először a sikán előtt, és másodjára a mansell után láttam csak, pedig azért elég jól tapad a mansell.
Persze volt olyan hogy az utolsó kanyart már a füvön vettem be
A guminyomasra azert szoktam figyelni, de valaki tanithatna, h fejlodjek is vegre.
Egyébként én speciel úgy érzem hogy a Chrobák Jani féle oktatásra elköltött 25 rugó az eddig legokosabban motorozásra költött pénzem volt.
A féktávokat nem nagyon erőltettem, nem a köridő volt a cél, meg az igazság az, h nem is nagyon mennek jól a féktávok. fosok rendesen a célegyenes végén még mindig. a felüljáró alatt már elengedem a gázt, viszont így meg túl lassan érek a kanyarhoz..
Elég sokat mentem mögötted...csak féktávokon érkeztem meg kanyarban és egyenesben is jól nyomtad, úgyh van egy pár perces videóm. Ha megvágom elküldöm. Nem ígérem a napokban.
Megköszönném a videót! yamhai1986 kukac yaho o pont com