Ezt kéne tenni nekem is. Kinézek magamnak egy sokmilliós pályamotort és a tulajdonosát megtisztelem azzal, hogy felajánlom neki a motorcsere lehetőségét. Ha ide adja 20 percre a műszerét, mehet pár kört a traktorommal. Ha valami gond van én természetesen nem tudom kifizetni a kárt. Mindenesetre menjen jobb kört az enyémmel, mint én. Ha nem tud, király vagyok. Ha tud, veszek egy 600-ast.
Gyári futómű ez kicsit keményített elejével, módosítva a lett a szelep benne. KR108/KR106 gumik. Manselben besokaltam, vagy csak későn borítottam rá ezért kisodródtam.:)
Hát az hogy mit kéne a motorral csinálni, fejleszteni rajta az csak akkor derülne ki, ha egy nálam sokkal gyorsabb és hozzáértő ember kipróbálná. Két lehetőség van, vagy ő tudna vele menni rendesen, szépen és én vagyok béna szar, vagy megmondaná, hogy ez tényleg szar és ezt meg azt kéne módosítani. De költeni erre a motorra mondjuk biztos nem fogok sokat. De nem hiszem, hogy ne lehetne vele még néhány másodperccel gyorsabban menni.
Hja, én meg szívesen mennék egy olyan motorral, ami garantáltan űberfasza, kíváncsi vagyok mit éreznék, milyen különbséget éreznék. Csak ami nem az enyém, azzal nem mernék így menni az a baj.
összefogja magát törni a tanárbácsi!milyen futomű ez?vagy a gumid szar?micsinál maga a manselben?ez öcsém kívánja vagy a jobb gumit,esetleg bájót látogasd meg,csinál neked valamit a futóművel hogy ne akarjon kiesni alólad.ez életveszélyes,mert hűdehűha tempó nincs,viszont ugy pumpál mitha 1,49-et mennél
veszélyes móka
mondjuk a magyarok ugy is csak a önerős hibákból maguknak
sajnos nem megy úgy, mint egy igazi ezres. havernak van k7 gixxi ezrese, amikor előttem ment egyszer elcseszte a célrarát ill megcsúszott a segge, ráestem, közeledtem is felé, de nem bírtam így sem utolérni, felvette a tempóm és adott pár métert az egyenes végéig, aztán célegyenes végén féktávon megérkeztem rá teljesen. Az is gyári motor, azon is csak áttétel van módosítva.
Az előző blokkommal a km óra alapján 5-6 kmh-val gyorsabb voltam a célegyenesben, abba benne voltak a tengelyek, ebben nincsenek, ennyi a különbség.
igen ez egy rc8,ha 170lovas lenne az rc8r,de van 180lovas csomag is hozzá,az alap talán 150ló,fekete a váz,r sárga.egy rc8r ha a pilóta pont ugy gyorsítana ki mint Te akkor már csak nyomatékból is állva hagyna.elég jol mennek. de persze pilota függő is,na jól van tudom nem ezt akartad hallani,nagyon megy a géped mint egy ezres(remélem nem ezres)
szóval azt mondod ktm rc8? az ilyen 1.2-es 170lovas cucc? Az tök jó, mert nem bírt elnyúlni tőlem az egyenesben, pedig ő volt elől bőven a kigyorsításnál.
épp ahogy sikerül.
Ha minden kanyart hibátlanul vennék, akkor nem csak 02-őt mentem volna, hanem lehet 2 perc alatt. Majd eljön annak is az ideje remélem.
Nézd meg a 02-es körömet és sírj milyen szar, azt is felraktam, megtalálod a videóim között.:) De szívesen fogadom az építő jellegű kritikákat, bár 1 körből azért nehéz levonni túl sok tanulságot sztem.
23-án vasárnap a H.ringen készült e remek minőségű videó (nem kritizálni, 3ezer Ft-ér mit várunk? ), kivágtam egy apró részletet, csak azt kérdezném, hogy valaki felismeri (esetleg magára ismer), hogy a videón látszódó motor az milyen motor pontosan? Természetesen nem a sajátomra vagyok kíváncsi, hanem akit utolértem arra. http://youtu.be/HLmBox_M-tM a videó[/L]
Hangjából ítélve valami V motoros csoda, lehet valami Ducati? Aki meg tudja mondani írja már meg! Köszi!
Szó sincs arról, hogy "üzleti" szempontból sok lenne az ár. Az sem igaz, hogy nem tellene rá. Mint írtam elvi szempontból nem felel meg. Nekem nem esne jól segítséget elfogadni, ingyen sem, pláne nem sokkal jobbaktól. A velem egy cipőben járók ökörségeit, vagy a konstruktív kritikákat várom, de semmi többet. lucky, predi, crazy féle okosságok viccesek, a hozzám hasonló lajhárok okfejtései meg érdekesek. Ennyi. A pályán meg beakasztom a kampót a gyorsabbaknak, aztán amíg nem áll keresztbe a motor megyek velük. Ez általában a második kanyarig tart. És persze vannak a lassabbak. Ők olyanok nekem, mint én a gyorsabbaknak.
25.000/pár XL-es fekete-fehér és L-es fekete
Hát az hogy mit kéne a motorral csinálni, fejleszteni rajta az csak akkor derülne ki, ha egy nálam sokkal gyorsabb és hozzáértő ember kipróbálná. Két lehetőség van, vagy ő tudna vele menni rendesen, szépen és én vagyok béna szar, vagy megmondaná, hogy ez tényleg szar és ezt meg azt kéne módosítani. De költeni erre a motorra mondjuk biztos nem fogok sokat. De nem hiszem, hogy ne lehetne vele még néhány másodperccel gyorsabban menni.
Hja, én meg szívesen mennék egy olyan motorral, ami garantáltan űberfasza, kíváncsi vagyok mit éreznék, milyen különbséget éreznék. Csak ami nem az enyém, azzal nem mernék így menni az a baj.
összefogja magát törni a tanárbácsi!milyen futomű ez?vagy a gumid szar?micsinál maga a manselben?ez öcsém kívánja vagy a jobb gumit,esetleg bájót látogasd meg,csinál neked valamit a futóművel hogy ne akarjon kiesni alólad.ez életveszélyes,mert hűdehűha tempó nincs,viszont ugy pumpál mitha 1,49-et mennél
veszélyes móka
mondjuk a magyarok ugy is csak a önerős hibákból maguknak
igazából lecserélném egy újabb 600asra szívem szerint a 750est.
Az előző blokkommal a km óra alapján 5-6 kmh-val gyorsabb voltam a célegyenesben, abba benne voltak a tengelyek, ebben nincsenek, ennyi a különbség.
Ha minden kanyart hibátlanul vennék, akkor nem csak 02-őt mentem volna, hanem lehet 2 perc alatt. Majd eljön annak is az ideje remélem.
Nézd meg a 02-es körömet és sírj milyen szar, azt is felraktam, megtalálod a videóim között.:) De szívesen fogadom az építő jellegű kritikákat, bár 1 körből azért nehéz levonni túl sok tanulságot sztem.
http://youtu.be/HLmBox_M-tM a videó[/L]
Hangjából ítélve valami V motoros csoda, lehet valami Ducati? Aki meg tudja mondani írja már meg! Köszi!