Átvehetem de nem most. Én csak azután szoktam fizetni, hogy az előző pályanapot túléltem. Szóval ha 7-én talpon maradok akkor esetleg. De ne tartogasd nekem ha van vevő sózd el.
Nálam annyi az eltérés, hogy a gumit eleve használtan veszem. 1 első alatt 2 hátsó fogy el. Általában ami van alapon vásárolok. Amikor a párat veszem, akkor egyformát szoktam de próbálok ügyelni arra, hogy hátra nagyobb szám kerüljön az SC után. Most utoljára csak hátsó kellett, uh. elöl Pirelli, hátul Michelin slick van.
Gondolkodtam már azon is, hogy előre slicket, hátra utcai sportgumit rakatok és utána egyszerre cserélgetem őket. Csak az a bajom, hogy ezzel egy elég instabil motort kapnék, mert az eleje mindig lapolni akarna, hátul meg kitámaszt a gumi oldala. Szerintem állandóan bicskázna, ami rontaná az összképet. (Megint arról az esetről beszélünk, amikor is az első gumi használt lenne.)
Kb. ezért van az a kombó a mocimon, hogy elöl D211, hátul Bridgestone. Utóbbi jelenleg BT003, de sajnos azt manapság nem találok utánpótlásnak.
Alapvetően én szándékosan túlbiztosítom magam "túl jó" gumival, hogy ezen ne múljon. A D211 profi cuccnak tűnik. Az eleje még pofátlanul sokáig is tart, és nem kényes, úgyhogy elöl nincs kérdés, az van. Hátul viszont pont a leírtak miatt szenvedtem. Nekem egy motorom van, egy kerék garnitúrával, nuku gumimelegítő. Néha (egyre ritkábban) túrázgatunk, néha hűvösben Eringezünk, néha 40 fokban Hringezünk. Egy guminak kell ezt kiszolgálni, amíg el nem kopik. Erre hátul a Bridgestone alkalmasabbnak tűnik.
(Ha vkinek van kimondottan jó, pályázható állapotú BT003-a, amitől megválna, szóljon!)
Dehogy. Szó nincs róla.semmi bajom vele.mondtam hogy eztán is csak ezt.gyorsabb gumi a vetélytársainál,ezáltal érzékenyebb mindenre-gondolom én.nem vagyok egy esős kelős tipus ,de hát tapasztalatot kell szerezni,és ez most meglepett.
Kissé szerintem eltúlzod a Dunlop leírást
Nem mondom, hogy nincs a leírtakban igazság, de, hogy hirtelen - visszajelzés nélkül - elmenjen, az nem jellemző rá. Max vízre vagy olajra futva.
Az mindenesetre eldőlni látszik, hogy ha jó is a Dunlop slick, nem egy kifejezett tanuló gumi. Sajnálom az esetet. Valszeg, nekem sem hozna 2mp-t, meg minek ha én magam lennék 10-el mínuszba közben. De odaverni a motort... nos, azt feltehetőleg én is meg tudnám csinálni. Mindjárt ki derülne, hogy én is kemény motoros vagyok.
Mert jó.hiz 2mp-et.mondjuk nekem nem hozott.meg össze is hajtogattam vele a motort ugy hogy a rámpán nem lehetett feltolni,mert folyamatos kanyarban van.De azert jó..tenyleg.Igaz ,hogy olyan visszajelzes nélkül ment el ,hogy a pislogás gondolatára sem volt időm és ezt megtette vagy 5x fél mp alatt.De jó.csak találd el a megfelelő keveréket a fél tizedre megfelelő nyomással és persze az aszfaltéredességre megfelelő keveréket válassz odaillő hőmérséklethez-különben úgy széttépi mint frissenszabadult a szemétégetős kurvát.de jó-csak kényes a lelkem.mondjuk ezután is ezt veszek,mert a BRidgestone-nak legalább van visszajelzése ,ebbe meg nem raktak...egyet sem.viszont ettől legalább izgalmas.
A jobb motorosokat mint pl.: Kispataki, Chrobák elnézve igazából mindegy milyen gumik vannak fent.
Jani volt, hogy Contival vert mindenkit a H.Ringen. Majd kiesett a szemem úgy biluxoltam. Nem hittem el amit láttam. Viktor meg Pirellivel is 51-et megy. De nekem mint azt írtam jobban bejött a Dunlop. És amikor kint voltam úgy láttam másoknak is. De igazából szerintem a Pirelli is tudja azt az időt mint a Dunlop. Csak máshogy adja a visszajelzést. Nekem az én szintemen megbízhatóbnak tűnt a Dunlop.
Persze jól tudom, hogy az én időmet még kotonnal is meg lehet csinálni.
Az újabb dunlop gumik qrva jók. Próbáltam pirellit meg bridgestonet is, a dunlop a legszimpibb ezek közül. Újabbakkal nem volt soha gondom, tök mindegy hogyan rakattam fel, sőt sokszor ki se centíroztattam, úgy is hibátlan szokott lenni.
Amúgy meg én nem hasonlítgatnám a pályás motorozást az utcaihoz. Tök más körülmények, tapadási viszonyok, utcán sztem nem tudsz úgy menni, h egy ilyen szlikk gumi üzemi hőmérsékletre melegedjen.
Nyilván megint arról van szó, hogy valójában én ki sem tudom motorozni az igazi határokat, de a supercorsa számomra a legjobb gumi volt, amit eddig motorra raktam. Akkor érzem, hogy csúszkál, amikor csúszkál. És ami a legjobb benne, hogy a radírozó első kerék csúszást is meg lehet fogni vele, közúton is.
Én azt a gumit nevezem "jóindulatúnak", ami szélesebb tartományban közöl átmenetet a biztos tapadás és a biztos elcsúszás között. Ezzel nehezebb bukni, könnyebb erőcsúsztatni, könnyebb motorozni határ közelben. Persze elfogadom, hogy így elmehet pár tized, ami magas szinten már nem oké. Ami végig biztos érzést nyújt, majd menthetetlenül elcsúszik (pl. Michelin) az szerintem rosszabb, nem szeretem. Pláne közútra egyenlő halál.
Mert igen jól tapad. Nincs olyan érzésed mint a supercorsánál, hogy csúszkál. Magabiztosabban érzed a motort. Hidd el, ha a megfelelő keveréket választod egy igen fasza gumit kapsz.
Bár tudom, hogy bevett gyakorlat az előírt forgásiránnyal szemben felszerelni az abroncsot, de egy ilyen érzékeny, rigolyás guminál ez valószínűleg csak tetézi a bajt.
Pár napja olvasom amit irkáltok. Elég alaposan megérett bennem egy olyan csúnya frázis, hogy Dunlop gumit nem fogok venni. Ha ilyen sok baj van vele mért, ezt használják sokan?
köszi neked is a hozzászólást!
Már bánom hogy még aznap amikor jelentkezett a hiba nem cseréltem le, pedig volt nálam másik gumi, de nem gondoltam volna, hogy egy gumi lehet ilyen szar, de ezek szerint úgy néz ki mégis. Kedden kiderül, ha kipróbálom NTEC-el.
Én próbálkoztam "régi" nem N-Tech Dunloppal .
Egyszer kétszer megfejeltem a plexit aztán szépen elfelejtettem azt a gumit.
Öcsém már az elején megmondta,hogy az egy hugy de én persze nem hallgattam rá.Ááá mondom jó lesz az Aztán be kellett látnom,hogy semmirevaló szar-fos-hugy! Bazd ki a kukába!
Állítólag nagyot változik a profilja és azt össze vissza teszi,ezért a szitálás.Megnyugodhatsz Higany "csak" a gumival van baj.
Gondolkodtam már azon is, hogy előre slicket, hátra utcai sportgumit rakatok és utána egyszerre cserélgetem őket. Csak az a bajom, hogy ezzel egy elég instabil motort kapnék, mert az eleje mindig lapolni akarna, hátul meg kitámaszt a gumi oldala. Szerintem állandóan bicskázna, ami rontaná az összképet. (Megint arról az esetről beszélünk, amikor is az első gumi használt lenne.)
Alapvetően én szándékosan túlbiztosítom magam "túl jó" gumival, hogy ezen ne múljon. A D211 profi cuccnak tűnik. Az eleje még pofátlanul sokáig is tart, és nem kényes, úgyhogy elöl nincs kérdés, az van. Hátul viszont pont a leírtak miatt szenvedtem. Nekem egy motorom van, egy kerék garnitúrával, nuku gumimelegítő. Néha (egyre ritkábban) túrázgatunk, néha hűvösben Eringezünk, néha 40 fokban Hringezünk. Egy guminak kell ezt kiszolgálni, amíg el nem kopik. Erre hátul a Bridgestone alkalmasabbnak tűnik.
(Ha vkinek van kimondottan jó, pályázható állapotú BT003-a, amitől megválna, szóljon!)
Nem mondom, hogy nincs a leírtakban igazság, de, hogy hirtelen - visszajelzés nélkül - elmenjen, az nem jellemző rá. Max vízre vagy olajra futva.
Jani volt, hogy Contival vert mindenkit a H.Ringen. Majd kiesett a szemem úgy biluxoltam. Nem hittem el amit láttam. Viktor meg Pirellivel is 51-et megy. De nekem mint azt írtam jobban bejött a Dunlop. És amikor kint voltam úgy láttam másoknak is. De igazából szerintem a Pirelli is tudja azt az időt mint a Dunlop. Csak máshogy adja a visszajelzést. Nekem az én szintemen megbízhatóbnak tűnt a Dunlop.
Persze jól tudom, hogy az én időmet még kotonnal is meg lehet csinálni.
Amúgy meg én nem hasonlítgatnám a pályás motorozást az utcaihoz. Tök más körülmények, tapadási viszonyok, utcán sztem nem tudsz úgy menni, h egy ilyen szlikk gumi üzemi hőmérsékletre melegedjen.
Én azt a gumit nevezem "jóindulatúnak", ami szélesebb tartományban közöl átmenetet a biztos tapadás és a biztos elcsúszás között. Ezzel nehezebb bukni, könnyebb erőcsúsztatni, könnyebb motorozni határ közelben. Persze elfogadom, hogy így elmehet pár tized, ami magas szinten már nem oké. Ami végig biztos érzést nyújt, majd menthetetlenül elcsúszik (pl. Michelin) az szerintem rosszabb, nem szeretem. Pláne közútra egyenlő halál.
Pár napja olvasom amit irkáltok. Elég alaposan megérett bennem egy olyan csúnya frázis, hogy Dunlop gumit nem fogok venni. Ha ilyen sok baj van vele mért, ezt használják sokan?
Már bánom hogy még aznap amikor jelentkezett a hiba nem cseréltem le, pedig volt nálam másik gumi, de nem gondoltam volna, hogy egy gumi lehet ilyen szar, de ezek szerint úgy néz ki mégis. Kedden kiderül, ha kipróbálom NTEC-el.
Egyszer kétszer megfejeltem a plexit aztán szépen elfelejtettem azt a gumit.
Öcsém már az elején megmondta,hogy az egy hugy de én persze nem hallgattam rá.Ááá mondom jó lesz az Aztán be kellett látnom,hogy semmirevaló szar-fos-hugy! Bazd ki a kukába!
Állítólag nagyot változik a profilja és azt össze vissza teszi,ezért a szitálás.Megnyugodhatsz Higany "csak" a gumival van baj.
http://youtu.be/W329y1wS9qs
http://youtu.be/nefU2vIySTA