Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként nem baj. Mondtam, hogy lehet vele jót menni. Csak állítsd be hozzá a futóművet.
A régebbi D209GP rettentően érzékeny a futóműre. Gondolom a slick ugyan így. Persze a tapasztalataim nem olyan sokrétűek de 2X mentem ilyen gumival felszerelt motorral és mind a kettő kínszenvedés volt. A baj az vele, hogy brutális tüneteket produkál ha gondja van. Nem az, hogy csúszik vagy elpattog a kanyarbemenetnél, hanem egyenesben vezethetetlen a motor.
Ahogy nő a sebesség úgy viszi a pulzálást előre.
Majd a Brian megmondja a tutit.
de az mér baj? régen is mentek ilyen gumikkal gondolom. vagy gyári utcai motorra nem volt akkor se jó választás az ilyen?
Nem a korával van a baj hanem azzal, hogy nem N-Tec.
tudtam mit veszek. attól, hogy nem 1-2 éves még lehetne használható, láttam tavaly menni mást is 2004-es gumival hibátlanul gyári futóművel. de most már tényleg remélem ez lesz a baj.
Azzal is lehet jót menni csak profi futómű kell hozzá jól beállítva.
Legközelebb nézd meg jobban, hogy mit veszel. Majd a pályán gumiztatsz.
bazki, 2007-es a gumi rajta amúgy. akkor lehet mégis az lesz a ludas valóban. Csak kivel gumiztassam át szombaton nem horror áron (red baront felhívtam, 5000/kerék, ANYÁTOK!), marad a pályán gumiztatás reggel.

ddt: látod lehet, tavaly vettem, de akkor lehet nem kellett volna.:)
Csak azért nem mondom, hogy 100% mert nem szeretek nagyot koppanni de 99%. Nem is tudtam, hogy találni még nem N-TEC-es hátsót.
Szia!
Volt ugyan ilyen motorom, ugyan ezzel a problémával. Valami régi dunlop slicket raktam rá hátra, elég régi 2004 körüli gumi volt. 200-220 felett annyira csapkodott az egész motor hogy elkeppett venni a gázt. A gumi végül le lett cserélve diablo superbikera, és a probléma többé nem jelentkezett.
mindenképp lecserélem és qvára remélem, hogy ez lesz a baj, mert ha nem, akkor nemtom mi lehet, akkor felgyújtom a motort.
"mostani hátsó egy régebbi még nem NTEC-es."
Meg is van a probléma.
hja, nekem is az van, ha húzom a gázt, akkor elkezd beszitálni egyre jobban, amíg el nem veszem, kb 200 felett kezdi, minél gyorsabban megyek, annál jobban.
-2 +2, szal a tengelytáv maradt gyári. Ill még annyit módosítottam most a második napra, hogy az első nyergekből kivetetm azt a fém lemezes rugós szarságot, ami a betéteket támasztja, pozícionálja vagy nemtom mit csinál. De nem hiszem, hogy ez befolyásolna bármit. kr106/kr108 gumikkal mentem tavaly is végig, meg idén is ilyen van fennt csak a mostani hátsó egy régebbi még nem NTEC-es.
Első körben mindenképpen a gumira tippelnék. Nekem sose szitált be a K4 bár az nem volt pályásítva. Amikor rövidítetted az áttételt a tengelytáv nem lett kisebb? Kisebb fogaskerék elöl vagy nagyobb hátul?
Rövidebb tengelytávval idegesebb a motor. De szerintem a gumi lesz ha ilyen hirtelen jött elő és nem folyik semmi a futóműből.
Az előző Kawasakim D208GP-vel vezethetetlen volt nagy tempónál. Autópályán stabil 260-nál szépen szitált a motor. Ha ráhúztam a gázt egyszerűen megőrült. Más gumival nem csinálta.
HELP! HELP! HELP!
Adott a motorom, K5 gsxr 750. Tavaly hibátlan volt végig. Télen annyit módosítottam rajta, hogy a kormánytelóban 10w-s helyett 15w-s olajat raktam és lerövidítettem az áttételt, kapott két "új" gumit méretileg ugyan akkorákat, mint ami volt rajta. Első pályázáskor idén nem volt vele gond, simán tudtam vele motorozni problémamentesen. Mintha, de tényleg csak mintha nagy sebességnél a célegyenesben váltások után nagyon nagyon enyhén beszitált volna a kormány, egyáltalán nem volt zavaró. Aztán második motorozásra annyit módosítottam, hogy hátul kapott egy másik gumit, méretileg szintén akkora, rendes forgásirányával ellentétesen van felrakva. Futóműhöz is nyúltam, de vissza lett tekerve, meg próbálkoztam több beállítással, azóta módosítva is lett rajta, de semmi nem segít, a kormány nagyon durván beszitál angy sebességnél! Életveszélyes! Kerekek centírozva, futómű rendben van, kormánycsapágyak jók és beállítva, kormánytelóban a 15w-s olaj nem hiszem, hogy gond lenne, lehet ha 5w-s van benne már elestem volna. Elképzelhető olyan, hogy a hátsógumi szar valahogy és attól szitál be? Nem tudok másra gondolni, semmi máshoz nem nyúltam, mindent átnéztem és használhatatlan jelenleg a motor. Gumin kívül valami más ötlete, hasonló tapasztalata nincs valakinek? Nagyon gyorsan kéne a help, holnap pakolnánk már fel a motort a keddi pannóniaringezésre. Előre köszi, ha valaki tud segíteni!
Revengernek
Légyszi küld el a számod a +36209814448-ra. Köszi!
Kétértelmű voltam, holnap (szombaton) megyek. Persze 1 dolog még közbeszólhat, még pedig ha esik az eső.
holnap du. szerintem egy valaki lent lesz
Ma vagy holnap?
Nekem tervben van, es ha nem lesz rossz ido akkor ott is leszek 14:00tol. (Piros feher 2002 R6 15os szammal ) De eleg csaladias hangulat van Kakucson, nem kell egyedul kuksolni soha.
GP van.
valami nagyon jó állapotú használt D211GP E nincs véletlenül?
Én ezen hét szombatra gondoltam, jövő hét vége felére állandó esőt mond.
Bár ahogy most nézem most szombatra is, lehet péntek délután lesz belőle.
En pont jovohet szombatra terveztem, hogy kinezzek picit.