ja ja ja...sok dagadt versenyző,csak azt nyüstöli hogy kell még 21,5628 loerő,mert gyenge a gép,inkább ledobna 30kilot,az felér a már fent említett teljesítmény növekedés okozta eredmény elérésével,plusszban nem méregdrága,és még egészség is lesz hiszen nincs 30 kilo háj a testen ,főleg derékmagasságban elhelyezkedve.
Tévedsz!
De teljesen mindegy, az én motoromban vannak a makulátlan R tengelyek, amiket Öreg Vámositól vettem meg bagóért, mert kellett nek nagyon a ZSÉ! Gyorsulási versenyen hidd el nagyon el kell az erő, mivel rövid az a 402 m, és itt nincs még egy kanyar, vagy egyenes hogy majd vissza előzöm később!
Predi!
Neked is robbant már szét k7 1000 blokkod ha jól tudom, amikor kis Vámosival magatok kezdtétek fejlesztést! De te olcsón megúsztad! Vámosi barátod 2 k7 blokkot is robbantott szét, azt hitte csak úgy van, hogy simán csak beteszek egy Yoshimura R tengelyt minden további nélkül! Azok a R tengelyek most nálam vannak!
szemre hasonlo volt,minek fokolni,hangolás meg fülre,jó szól jani?jól hát,kalapáld még meg a vezérlőt egy kicsit,amoda meg basszál még egy vödörnyi maltert,oszt simítsd el.
honnan veszed hogy leszakadt a hajtókar?ilyet sem hallottam még!a gsxr-eknél ugy van megoldva,hogy kis fordulaton(az is kis fordulat ha te tekered ugye)egész pontosan 5.000-ig az egyik henger dugattyúja szétkapcsol a főtengelynél,ezzel csökkentve a surlódást,mert mint tudjuk a legjobb hatásfok a 3 hengereseknél jelentkezik,a víz meg még jó hogy összefolyik az olajjal,azért vízhűtéses,a régi gsxr-ek olaj levegősek voltak,ezek már olaj vizesek.így tudja csak hűteni.
Nem szedtem még szét, de a gyertyáknál benézve nem láttam törmeléket meg szétvert dugótetőt viszont a jobb szélső hengernél nem mozgatja a főtengely a dugót fel-le és az olajba belefolyt a víz. Ezért gondolom, h a hajtókar ott elszállt és kiverte a blokk falát. Csak mitől? Blokkhoz nem nyúltam hozzá, bontatlan gyári, 21e km van benne. Tiltás gyári fordutaton, ami tuning a gyári k5 1000 tengelyek meg komplett kipuff meg fel volt progizva és ennyi. Ettől nem kellene széthullania. Vagy nem tetszett neki a pályán szinte állandó 10e+-os fordulat, de olyan sokat meg nem pályáztam azért vele.
Megnyugodtam! Igazából úgy fogy el 2 hátsó 1 elsővel, hogy az első ilyenkor már nagyon szét van. De elsősorban nem a futófelülete fogy el, hanem szitálni meg rázni kezd. Gondolom a kátyúk + egykerék kombót unja meg. Sajnos erre fele ritka a tükörsima út. Puhább telóval és összeszorított fogsorral kompenzálunk.
Megnyugtatlak, hogy én is használtan veszem a gumikat.
Korábban brian volt a szinte kizárólagos forrásom, de sajnos mostanában kisebb a választék nála (ami engem érdekel). Meg ilyen kigyorsítási részen 1-1.6 mm-es gumit ha felrakok, egy Hring után dobhatom is le.
Nálam több hátsó fogy el egy első alatt így. A D211 első ennél a tempónál szinte alig kopik, de a hátsó gumik a kigyorsítástól (a gázt a hülye -én- is tudja húzni néha ) hamar elfogynak.
De teljesen mindegy, az én motoromban vannak a makulátlan R tengelyek, amiket Öreg Vámositól vettem meg bagóért, mert kellett nek nagyon a ZSÉ! Gyorsulási versenyen hidd el nagyon el kell az erő, mivel rövid az a 402 m, és itt nincs még egy kanyar, vagy egyenes hogy majd vissza előzöm később!
Neked is robbant már szét k7 1000 blokkod ha jól tudom, amikor kis Vámosival magatok kezdtétek fejlesztést! De te olcsón megúsztad! Vámosi barátod 2 k7 blokkot is robbantott szét, azt hitte csak úgy van, hogy simán csak beteszek egy Yoshimura R tengelyt minden további nélkül! Azok a R tengelyek most nálam vannak!
Én csak békésen motorkázok.
A vezérlés ment el? Vagy alul repült szét?
Korábban brian volt a szinte kizárólagos forrásom, de sajnos mostanában kisebb a választék nála (ami engem érdekel). Meg ilyen kigyorsítási részen 1-1.6 mm-es gumit ha felrakok, egy Hring után dobhatom is le.
Nálam több hátsó fogy el egy első alatt így. A D211 első ennél a tempónál szinte alig kopik, de a hátsó gumik a kigyorsítástól (a gázt a hülye -én- is tudja húzni néha ) hamar elfogynak.