Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt csicseregjétek nekem hogy ki jön szombaton kakucsra Hogy legalább valakihez tudjak szólni és ne csak nézzek ki a fejemből mint egy lókuki
Az SC kódok a keveréket/keménységet jelölik, de mindez szoros összefüggésben van az aszfalt hőmérsékletével és az aszfalt érdességével, valamint közvetve az adott pályán elért köridőddel.
Igazad van. Nincs problémám a gyárival sem, bár így 8 évesen már lehet nem úgy működik mint új korában, ezért felmerült a felújítása, ami 25e-be fájna, gondoltam hátha kicsit többér tudok valami gyárinál jobbat belerakni (esetleg egy újabb gixxer gyáriját akár), de igazából tényleg felesleges nekem, nem a motor a gyenge láncszem ahhoz, hogy javuljon a köridőm.
Köszönöm a linket. Sajnos az ering honlapja elég átláthatatlan és vacakul van szerkesztve
Azért megkérdezem még tőlük telefonon is hogy mi lesz a menü

Nézem a kakucsringet, tényleg elég pici pénz, 3e forint 16 órától, fél nap 5e, egész nap 7e.
Most szombatra jó időt mondanak, lehet hogy benevezek oda egész napra. Nem akar még valaki jönni?
http://www.euroring.hu/auto-mo...
8.30-18.00

Előtte azért én is elmennék legalább Kakucsra. Ha jól emlékszem a zárás előtti 1-2 órára valami minimál pénz.
Válaszolt az ering az emailemre, annyi infót kaptam hogy a jún. 5-i pályamotoros oktatást a Chrobák Jani fogja tartani, 25e pénzbe kerül, viszont hogy mettől-meddig fog tartani és mi a program nem tudták megmondani, ahhoz a Chrobák urat kell kifaggatnom.
Sajnos nem veszik most fel az irodai telefont, de onnan fogom tudni megkapni a telefonszámot amin választ kapok a kérdésemre, ha megvan akkor jelzem.

Mondjuk azt pl. nemértem hogy egy ilyen rendezvény a sportmotor.hu-n miért nem hír?
Én is teljesen véletlenül találtam rá úgy hogy felmentem az ering honlapjára hogy megnézzem mikor lehet ott motorozni.
Köszönöm az infót és a véleményedet.

Megmondom őszintén a kakucsring nem a szívem csücske, bár motorral még nem próbáltam csak autóban driftelve de nagyon szűk, keskeny, rohadtnagy rázókövek után szakadék, szóval egyáltalán nem tudtam megkedvelni soha azt a pályát, ellentétben pl. az Euroringgel.

Abban igazad van hogy a Chrobák Jani féle oktatás előtt jó lenne menni valahol de az idő sajnos nagyon behatárolt, ma már máj. 23 van, nemtudom hova lehetne addig menni még a héten vagy legkésőbb jövő hét elején karikázni egyet
Mi bajod a gyári gátlóval? Nem ismerem ezt a gátlót,de ha bármi tönkre megy benne nem hiszem,hogy egyszerű lenne beszerezni.
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Pirelli Diablo Superbike gumik közül az SC1 SC2 SC0 jelölések miket takarnak? Többen a "puhaság" jelöléseként említették, míg a Pirelli honlapján inkább az üzemi tartományt határozzák meg. Link: http://www.pirelli.com/tyre/ww...
Technical advice fül alatt van egy ábra.

Esetleg 2011-2012 körül volt változtatás a keverékekben? Mert ahány emberrel beszéltem, annyi félét mondtak.

Csak hobbiszinten járok pályára, elég kezdő is vagyok, ezért érdekelne, hogy milyen gumit ajánlanátok pályamotorozni.
Előre is köszönöm a válaszokat!

Máté
Öreg rókák!
Valaki ismeri a MUPO márkát? Mit tudni erről? Jó? Szar? Ha jó mennyire jó, jobb egy gyári futóműnél? K5 gixxerbe gondolom ha gyártatnék hozzá való felfogató részt akkor akár egy nem belevalót is bele lehet rakni. Így jó lehet?
Olcsónak nem olscó újonnan azt látom.
Sziasztok !
A helyedben "szűzként" először eltöltenék egy egész napot a Kakucsringen, itt rájössz ,hogy nem kell tartani a kanyaroktól
Ráadásként ha jól tudom 6 rugó.
Utánna kinéznék egy kedvezményes napot az Euroringre, ilyenkor egy dálután nem vészes anyagilag sem.
Itt már nem fogsz tartani a tempótol sem, estlre már elhiszed magadról, hogy Te vagy a pálya ördöge
Na ezután KELL elmenni egy Krobák Jani féle oltatásra.Ha valami, ez minden pénzt megér.
Az esti két óra, hidd el kevés.
+1 : Két pályanap közt haggy legalább 3 nap szünetet regenerálódásra (olyan helyeken is izomlázad lessz, amiről nem is tudtad,hogy van) Én az oktatás után másnap nem voltam éhes
+2 : Eleinte nem a gumi lessz a leggyengébb láncszem.... szerintem.

Vigyázat, függőséget okozhat !
Remélem nem tűntem túl okoskodónak. Üdv.
Értékes hozzászólás, nagyon köszi érte
Bár én még csak egy ilyen egész napos pályanapon voltam, szerintem nem lőnél vele mellé. Mész 20 percet, kicsit emészted, pihensz, végig gondolod mit kellene másként, újra megpróbálod.

Én voltam mind a két oktatáson, ég és föld volt a kettő kb. ugyanannyiért.
Az euroringes oktatást Chrobák Jani tartotta. Olyan, amilyennek egy pályaoktatást elképzel az ember. Gyorsan megtanította a pályát, aztán motorozni próbált tanítani (nem sok sikerrel ). Egész nap nyomtuk, megfigyelt mindenkit külön és a szünetekben átbeszéltük a dolgokat. Mivel arra az oktatásra összesen négy ember jelentkezett még arra is jutott idő, hogy ebéd után vigyen mindenkit egy kört. Ez nekem rengeteget jelentett. Soha nem gondoltam volna , hogy milyen keményen lehet kanyarban fékezni.
A pringen megtanították a pályát.
Két óra elmélet volt, ami alatt elmondták az alapvető pálya szabályokat, végigbeszéltük és videót néztünk a pályáról. Utána a kb. 20 embert teljesen ad-hoc módon csoportokba szedték, aztán go. 5-6 körönként szünet és minden menetben más ment közvetlenül a felvezető mögött, de azért a felvezető nem hagyta, hgoy szétessen a csapat, így gyakorlatilag a leglassabb határozta meg a tempót. Ez a mi csoportunkban azt jelentette, hogy a második óra végére a 4 perces körök helyett 3 perceseket mentünk.
A mi 'oktatónk' a szünetekben elment wc-re, inni... néhány szónál többet nem váltottunk, de ami a legnagyobb csalódás volt, hogy még a legvégén se mondták, hogy akkor az utolsó pár kör szabad menet, nézd meg mit tanultál.

Ez persze csak az én véleményem. Lehet, egy másik napon, más teljesen eltérő tapasztalatokat szerzett.
Ha jól veszem ki, akkor nem kell előre jelentkezni, ha rendszeresen van rá elég érdeklődő, akkor megszervezik legközelebb is. Mert számomra(abszolút kezdő) eléggé vonzó ajánlat, hogy úgy osztom be az időmet ahogy akarom, nem kell kapkodnom, hogy lejár a 20 perc.
Ezt az esti motorozás információt én is szívesen venném, nem tűnik rossznak, gondolom össze kellene szerveződni rá vagy ilyesmi?
Igaz, most látom Akkor ha valakinek van tapasztalata az esti 2órás E-ring akcióról, kérem írja meg
Bocsánat, félreérthető volt az írásom, egyenlőre csak rákérdeztem erre a június 5-i pályamotoros oktatásra, hogy pontosan mit takar (program, mennyit lehet menni, stb.) és mennyibe kerül.
Választ még nem kaptam, természetesen megosztom ha válaszolnak.

Viszont szerintem te most az esti 2 órás motorozásról beszélsz ami más mint amiről én írtam :)
Légyszíves oszd majd meg a választ, engem is érdekelne Bár ilyen ekdvezményes áron, ha 2órát lehet menni saját időbeosztás szerint, akkor biztos nagyon tömött lesz a pálya. Pláne ha csak 1-2hetente kerül megrendezésre.
Közben erre is rákérdeztem hogy pontosan mit takar árban és programban, kíváncsi leszek.
http://www.euroring.hu/2013/04...
Nem tűnik rossz ajánlatnak, bár nemtudom szűzként van-e értelme egyből egy teljes napos bulival kezdeni Eringes esti motorzás helyett.
Illetve jó messze is van :(
Sziasztok!

A hétvégi versenyről lehet találni valahol képeket?
facebookon ott van de én megyek jöhetnél az én nevembe és akkor jó az nekünk
Ez érdekelne engem is, megnéztem az oldalt de sehol sincs szó erről a nagyon kezdő témáról. Valaki bővebb infó? Köszönöm.
van fel has és farokidom különbözö törésekböl..
Most trolkodok beszélj Crezyvel