Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Horvath Zoli '92-es 900RR-rel - nem akarok hulyeseget irni, majd ugyis kijavitanak - 1:18-at ment rutinbol. A te motorod ahhoz kepest urtechnologia.

(25eves ZXR750 nincs.. majd jovore lesz, ha meg marad beloluk uzemkepes )
https://picasaweb.google.com/1...

nem tudom ki csinálta a képeket,én is csak találtam, de köszi
Az écsi Rábaringről tudtok valamit? Üzemel az még, vagy már nem lehet menni rajta?
Sziasztok.
Ha esetleg vallaki tud Tatabányán,vagy Tatán motorszállító bérlési lehetőséget,az jelezze nekem.Köszönöm
2013.05.17-i , H.ring (leginkább K1-es délutáni) képeket, videókat ha talált valaki (interneten ;-) ), vagy tudja hol lelhetőek fel, kérem jelezze, köszi!
Kicsit ismeri már azt a pályát.
53.6 azthiszem. Meklau. De lehet mar gyorsabb nemtudom.
Mi a pálya rekord a P.Ringen? ?
Mondjuk a motorbak a paramétereit amivel ment én nem tudom pontosan, de az látszik a képeken hogy nem gyári de csak 20 kört ment egyébként forgalomban, szóval ja. Tud.
Hát igen. Akik igazán tudnak motorozni azok igen hamar ott vannak a pályacsúcs közelében.
javítás: tegnap volt
Kis érdekesség, ma kinnvolt a pannonia ringen Broc Parkes monster által szervezett napon, ő volt a sztárvendég. elsőre 55-be belekarcolt egy r1-el
Biztos menet közben vett rá öhlinst.
Láttad volna mit cinkelt engem, hogy hamarabb gyorsítsak ki a kanyarokból. Mondtam neki, hogy tanítsa meg a motornak hogyan kell. 4 kör múlva lefagyott arcal hozta vissza. Ha nem 100kg akkor repült volna a célrarában.
Van aminek lehet húzni és van aminek nem. Sokszor kicsin múlik jó pár másodperc.
De mondjuk még nem hallottam olyanról mint amit ez a barom megcsinált. 1.57-ről átugrotta az 56-ot és egyből 55-öt ment a H.Ringen.
Ja de nem jó, mert most már a Tied is gyári(bb).
Te bizonyíthatod vagy cáfolhatod a véleményem. Cseréljünk motort. Ha úgy is meg tudsz verni, akkor nekem van igazam.
te mennyit rinyálsz,menjél és motorozz,ne csak nézz de láss is közben,tanulj.ezért jo a saját onboard felvétel,a nap végén elemezni,hu mi minden kiderül,aztán ha okos vagy(márpedig nem vagy hülye gyerek)akkor tanulsz belőle és kijavítod a hibáidat,persze közben ámulsz hogy milyen kurva gyors vagy.

na de én nem is ugatok közbe,mert már a szögre akasztottam a motorom,nehéz volt de felakasztottam,meg jo nagy szög kellett.
Én azért a tényeknek nagyobb jelentőséget tulajdonítok mint a megfogalmazásnak. A tény az, hogy pl. Eringen 1:14-es időt tudnak egyesek. Láttam is ilyet élőben. Ez nem csak azt jelenti, hogy ügyesek, hanem azt is, hogy 1:14 lehetséges. Aki ezt tudja, szerintem 25 éves ZXR 750-el is tud 1:18-at, ha van rajta ugyanolyan gumi. Simán mennie kell. És van aki cuccolt motorral se tudja az 1:25-öt se. Ebben megint biztos vagyok, mert ilyet is láttam. 10, azaz tíz másodperc a két ember ideje között, ezt nem lehet semmilyen technikai különbségre fogni. Ez tudáskülönbség.

Amikor a szeméttelepre való motorommal az 1:22-vel kinlódok, akkor nem azért robban szét az agyam, mert rossz a motorom (pedig tényleg nem valami jó), hanem azért, mert pontosan tudom - látom a gyorsabbakon abból amit csinálnak - hogy ezzel a motorral is lehetne legalább 3 másodperccel gyorsabban menni. De nekem nem megy. Rutinból, magabiztosan, ismert pályán, semmitől nem félve megyek és mégis szar a köridőm. És hiába jobb az adott napi amatőrők 90%-ánál, mindig van 2-3 ember aki tönkrever. És ez azért cink, mert én a nálam lassabbakat egyszerű eszközökkel "győzöm le". Ők egyszerűen nem mennek el a határig. Én viszont még egy lapáttal rátenni már nem tudok. Nincs hova, mert bródszájdol a motor, csizmát, gatyaszárat húzom a földön, a kormány csapkod, a teló pumpál, a kulung recsegve enged mikor váltok vissza. Még hol tegyek rá több tüzet? Fingom sincs, pedig a válasz biztos egyszerű: sokkal pontosabban, finomabban, jobb íveken, tisztább motorkezeléssel kellene vezetnem, hogy ilyen módon toljam ki a fizikai határokat. De képtelen vagyok. Már kipróbáltam: ha "szépen" megyek még lassabb...

Nem soha nem fogom azzal kivágni magam, hogy azért nem tudok 1:18-at, mert rossz a motorom és sok éves használt gumikon megyek. Azért nem tudok, mert nincs bennem az a képesség, hogy a fizikai határokat végsőkig kiaknázzam. Ha felcuccolom a motort, akkor a 1:22-ből lenne rögtön 1:20 talán. És az hol van még az 1:14-től....... Ha majd megy az 1:17 ezzel a retekkel, akkor majd berakok öhlinst. És az is tök mindegy hogy 1, 2, 4, 400 ember van az országban vagy a világon, aki 1:14-t tud. A lényeg, hogy van ilyen. Az a mérce, annyit bizonyítottan lehet menni.
Mindenben egyetértek azzal amit írtál. Nyilván azért nem mindegy az se, mi az alap motor.

jut eszembe, jön valaki 28.-án stardesignra?
Nem is lesz vita, többek közt mert ahogy most megfogalmaztad (ami már azért másképp hangzik, mint az eredeti ) és amit l.z. írt, azzal egyet tudok érteni.

Hasonlóan valószínűleg abban is egyetértünk, hogy egy fogyasztói humbug, esetleg divat pózőrködés, amikor gyakorlás helyett egy kezdő full Öhlins pompába "öltözik". Viszont - ahogy már hasonlót itt korábban is írtam- nem tartom egészségesnek, amikor egy alapvetően még az amatőrök közt is 90%-ban hobby-sta társaság (ne felejtsük el, hogy jóval többen olvassák, mint ahányan írnak) által látogatott fórumon néhány magunk közt kivételesnek számító egyén eredménye/tudása a mérvadó.
Láttam ügyes embert 1:20-nál széttépett gumi (futómű upgrade óta no para) ordenárét esni Eringen. Szintén neki a gyári rugókkal elfogyott az eleje 2:07-nél Pringen. Igaz, egy pici hiba is volt benne, de olyan pici hiba valljuk be, minden nap előfordul. Az átlag halandó szórakozni akar, tanulni, fejlődni, és ahhoz nem biztos, hogy jó vele elhitetni, hogy neki 2:00-ig kell feszegetni a K3-as GSXR750 gyári futóművet.
Nekem Bájó a motoromra azt mondta, hogy ezzel a gyári hátsó gátlóval 2:05-ig biztonságos a Hringen. Neki alapvetően sztem lehet adni a szavára. Gondolom. Ellenben egy 2008 utáni Fireblade szerinte már sokkal jobb. Ez sem mindegy.

Végső soron lehet azt mondani, hogy egy maratont bemelegítés nélkül is le lehet futni, hiszen egy ultramaratonista (akiből akad pár) levezetésnek lefut egyet a vasárnapi ebéd után. De a hétvégi kocogók internetes fórumán azt mondani, hogy neki lehet állni a maratonnak felkészülés nélkül, talán túlzás.

Az tuti, hogy én jobban érzem magam a motoron, amióta a puha elejét Bájó kipofozta, de a gyári hátsó gátlóval még jó sokat tudok (ha tudok) fejlődni. Inkább pályanapra és gumira kell az a pénz nekem, nem Öhlinsre.
Valóban túlzás az hogy sokan mennek annyit gyári motorral, de ennek több oka van. Aki ilyen tempot tud menni az vagy versenyző, vagy exversenyző, vagy amatőr de régóta motorozik pályán és van tehetsége is. Aki viszont ezek közül valamelyikbe beletartozik az mivel komoly anyagi hátteret is feltételez egyben, valószínüleg rögtön cserél mindent a motoron komolyabbra. Én utoljára saját szememmel 2009ben láttam gyári motort 2:01et menni(mondjuk utóbbi 3 évben egyszersem voltam kinn mostanáig), abban mondjuk lámpa is volt, és egy 1000rr-el ment az ember. Elötte meg meklaut voltunk kinn megnézni a k7 ezer.megjelenésekor ugye 2007ben, és 1:58,8at ment, tükrökkel:-) Nyilván ez egy kevésbé életszerű példa mert meki más kategória. de csak hogy titit említsem, nézd meg az onboardját pringről. igaz azt mondta nem teljesen gyári az eleje, de azért nagyon közel van hozzá. Én nem is azt akartam ezzel mondani hogy mindenki aki gyors az gyárival megy, hanem hogy az sbk motorok többsége, véleményem szerint mind tudja gyári állapotban is a 00 körüli időt. Az a nem mindegy ki ül rajta. de erről többet nem szeretnék vitázni
Olyan aki full ismétlem full gyári motorral 2.00 alatt megy az valóban nem sok van. De azért nem lehetetlen.
Azért szívesen hallanék mondjuk konkrét 5-10 olyan emberről (ami semmi, ha "sokan" vannak), akik gyári futóművel (gyári rugó, gyári szelepek) mennek 2:00-t a Pringen.

Nem kívánok vitázni arról, hogy lehetséges e (fogadjuk el, hogy nem lehetetlen), de kétlem hogy sok ilyen van, ahogy Hringen sem jellemző ez a kb. megfeleltethető 1:55 gyári futóművel.

Értem én, hogy sokan túlmisztifikálják ezt a kérdést, de a ló túloldalára se essünk át!
Úgy "tudom" eladta már Feri.