Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva. Sajnos dolgozok,de amúgy nem pénteken lesz nyíltnap,mert én úgy láttam?
Üdv!
Azt is elég könnyen tépi.
Igen használtam gumimelegítőt. A táblázatban meg amim van a d211-ről 1,2 hideg és 1.5 meleg nyomást adtak meg, és 30 celsius fok feletti aszfalthőmérséklethez ajánlják, szal ezek rendben voltak.
Azt tudom,hogy oda nem a megfelelő gumi a dunlop, de nekem ez jött be. De már erősen gondolkodok,h pirellire váltok. :-S mert sürűn vannak gondok a dunloppal.
Nyugalom. Rózsaillatú!
gáz vagy tibor gáz vagy.
Ja bocs. Akkor: ! Így jó?
Sima utcai Dunlop Qualifier-t mennyire engednétek le? cbr1000, Hungaroring
Utcára lehet jók ezek a számok.
De hidd el ha pályán hidegen 1.5-re teszed akkor abból hamar firka lesz vagy tönkre megy a gumi.
Bizony melegebb napokon volt, hogy 1.1-re tettük hidegen, mert 1.2-ről használat közben felment 1,8-ra is. Ott meg már csúszott mászott a gumi.
Párat elkoptattam én is ebből a típusból.
ne csináld a hülyét,műmajer topik 16670hsz-edre 16675 válaszom ,mintha nem tudnád mélytorok.
mélytotrok?
te még nem vagy azon a szinten hogy érintsen a nyomás kérdés mélytotrok.
Hallottad Jani! Pénteken hidegen 1,5-el megyünk fel!
Sziasztok!
Hidegen kell bele 1.5bar hatra. Elore ide is 2.1-2.2 kell!
http://dunlopracing.com/tires-...

csako
uferi
beszészbelemindenbe
járaszádösszevissza
Az valóban izgalmasabb lenne ha Te indulnál!
barom...
hú de izgi
Állítólag Talmácsi Gábor indul az OB-n!
Az szemét Predi ilyen gumikkal szokott 2.00 alatt firkálni a H.Ringen.
A nyomásod rendben volt, de a keverék nem az adott pillanati aszfalthőmérséklethez való volt. Ez hidegtépés. Az adott helyzetben egy eggyel (Med), vagy kettővel (Med/hard) keményebb gumi lett volna megfelelő. Használtál gumimelegítőt? Mert az is okozhatta.
Akkor jó, hogy túl adtam rajta. Nehezen tanulok meg új dolgokat, nem kell nekem csodagumi.
A dunlop teljesen más gumi mint a többi. Igaz érzékenyebb is mint a többi. De tény, nem kell bele több nyomás.
Te mostan nevetel? ? ?
http://youtu.be/s5PTt1YPCec
Azt nem ismerem. Én csak annyit vettem észre, hogy hátul 1,9 bar alatt már érezhetően deformálódik az abroncs, kóvályog. Elöl 2,1 alatt már érzem, hogy húzza a kormányt. (Ez most az általam ismert abroncsokra igaz.) Nem nagyon szeretem, ha nincs kifeszülve rendesen a kupola, mert teljesen eltaknyosodik az érzés. De gondolom pont emiatt (is) nem tudok jó köridőt menni...