Igen használtam gumimelegítőt. A táblázatban meg amim van a d211-ről 1,2 hideg és 1.5 meleg nyomást adtak meg, és 30 celsius fok feletti aszfalthőmérséklethez ajánlják, szal ezek rendben voltak.
Azt tudom,hogy oda nem a megfelelő gumi a dunlop, de nekem ez jött be. De már erősen gondolkodok,h pirellire váltok. :-S mert sürűn vannak gondok a dunloppal.
Utcára lehet jók ezek a számok.
De hidd el ha pályán hidegen 1.5-re teszed akkor abból hamar firka lesz vagy tönkre megy a gumi.
Bizony melegebb napokon volt, hogy 1.1-re tettük hidegen, mert 1.2-ről használat közben felment 1,8-ra is. Ott meg már csúszott mászott a gumi.
Párat elkoptattam én is ebből a típusból.
A nyomásod rendben volt, de a keverék nem az adott pillanati aszfalthőmérséklethez való volt. Ez hidegtépés. Az adott helyzetben egy eggyel (Med), vagy kettővel (Med/hard) keményebb gumi lett volna megfelelő. Használtál gumimelegítőt? Mert az is okozhatta.
Azt nem ismerem. Én csak annyit vettem észre, hogy hátul 1,9 bar alatt már érezhetően deformálódik az abroncs, kóvályog. Elöl 2,1 alatt már érzem, hogy húzza a kormányt. (Ez most az általam ismert abroncsokra igaz.) Nem nagyon szeretem, ha nincs kifeszülve rendesen a kupola, mert teljesen eltaknyosodik az érzés. De gondolom pont emiatt (is) nem tudok jó köridőt menni...
Üdv!