Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az első nem is a szelepelés kell, hogy legyen.
De gondoltam a tekergetésen már túl van. Na meg egy kis gondoskodás amúgy sem árt egy hátsó gátlónak sem.
Nyilván 2 külön emberről beszélek. pringen 00-s időket elég sokat pengetnek gyári futóművel, van aki meg a közelében sincs tuning futóművel. erre gondoltam
hát nemtudom szükség van-e ilyesmire. Sok esetben mennek gyári futóművel jobb időt mint átszelepelt csak akár teljesen másik verseny gátlókkal. Én arra gondoltam hogy először érdemes lenne állítani rajta, mert lehet csak annyi a baj, és az ingyen van. De persze mindenki arra költ amire akar:)
A futómű átszelepelése és az állítása enyhén szólva sem ugyan azt takarja.
Saját magad. Én se mertem soha babrálni a futóművet. Aztán most legutóbb vettem a bátoságot és nekiláttam mivel nem volt senki aki beállítsa helyettem. Felmész ha érzed hogy a hátulja pumpál, eltekered a keményebb felé, visszamész, 4-5 kör, aztán meginnt. És meglátod hogy sokkal jobb lesz. Csinálgatod ezt pár évig és menni fog:-DD de legalább utána nem lesz ilyen probléma.
Nem egy nagy költség. Az enyémet anno Bájó csinálta meg. Ha jól emlékszem 20körül volt.
Mintha kicserélték volna a motort. A következő alkalommal le is mentem egy nap alatt 2.10-ről 2.07-re.
Igazad lehet, nem akarok sokat rákölteni, de így nem tudok gyorsulni...
Kit tudtok ajánlani?
Mondjuk pumpálni nekem is szokott. Én a délután felénél beraktam a tartalék kereket egy dunlop gp racer (endurance) gumival és tökéletes volt a gumikép. De az nem tapadt szerintem annyira.
Lehet kicsit át kellene szelepeltetni.
F1-ben is dúl a gumibalhé...
Ma is volt pályanap
Mai tapasztalatom:
3 an ugyanolyan gumival (Dunlop Medium Hard), ugyanolyan guminyomással 1,5 bar (melegen) mentünk.
Az én gumiképem hasonló lett, mint a tiéd a képen, a két társamé pedig tökéletes.
Nekem gyári futóművem van, a többieknek Öhlins.
Kanyarból való kigyorsításnál nagyon pumpált a hátulja, szerintem ekkor tépte meg a gumit.
Kinőtte a pályát. Ez van!
Akkor meglett a megoldás! Menj lassabban és nem lesz ilyen a gumid.
Ja ha 1:19-et mész akkor ne kérj tőlem tanácsot!
1:20-ig biztos jó.
Én ott nem indulok. Pláne nem 600-ban.
legalább nem leszel utolsó
Na oké, de tapad is úgy,mert mondjuk ez nagyon fogott (egy darabig :-) ) aztán amikor megtépte már csúszkállt kicsit ugyanannál a tempónál.
igen, az szarul van megadva.
igen,de a hideg adat nem jó 21psi 1,45 bar,az felmenne kb 1.9 re menet közben talán 2-re is,az nagyon sok, 1.5 -1.6 melegen az biztos jó,nekem spec az 1.5 jobb volt,melegen lejövetel után azonnal mérve,mikor izzik a gumi,az hidegen kb 1.1,gumimelegítővel meg nem tudom,de az biztos.
én nyugodt vagyok,téged zavart meg valami ,pl a zn,azaz a cink
érdemes esetleg több nyomásmérővel leellenőrizni a nyomást. nekem két mérőm van és bizony van köztük 1-2 tized eltérés. Most már csak a pumpának a kijelzőjét szoktam nézni, ha az 1,5-öt mutat, akkor volt hogy megtépődött, 1,55-1,6-nál kisimult a gumi, nem tépődött. Ha látszik, hogy tépődik, meg kell próbálni tizedenként felfele menni. Sztem.
Jó kis Bridgestone kell neked. A régebbi Battlax slickeket nem lehetett megtépni. Még a Bt002-vel egyívásúakat. Talán az újak is olyanok.
itt is azt írja, hogy melegen 23 psi, azaz 1,5-1,6bar kb.
Na f@sza. Akkor meg?