Menjél te meg a Titi haverod kéz a kézben a picsába! ! !
Szépen töltsetek fel valami videjjjót, hogy tudjunk benne gyönyörködni.
Mentek mint a meszes és nem tudjuk megnézni? ? ?
Nem szoktam mindig, csak ha veszélyt érzek. De amióta kihíztam a gatyámat jobbosban már nem bírok rálépni. A múltkor már a csak első fék módszerrel is próbálkoztam - kevés sikerrel.
Hát mivel ugye én csak kimotorozok oda, nem szoktam elállítani a gépet. Futómű marad puhácska, gumi marad keményke. A pályanapra való felkészülés abból áll, hogy becsomagolok szendvicseket.
SK ringen elég vacak időket mentem első alkalommal (+20mp), de megvolt a sikerélmény mert a 929-el kopott gumikkal meg tudtam fogni egy helyi embert aki 954-el ment. Jobban örültem mintha az enyém lett volna a legjobb köridő. A saját motoromon idom se nagyon volt
motorerő már csak a pályarekordokhoz kellhet,pláne nagy pályán,technika inkább a futoműben számít hogy jo legyen,pláne 90kg feletti pilotákat nem szolgálja ki a gyári.kevés,féktávon bekoppan,kigyorsításnál beülpumpál stb.de valoban hozzá kell szokni a jo rugostagokhoz is de ha az megvan pl TTX akkor lehet karcolni a meglepően jó időket.ég és föld.
nem is akartam aznap motorzni nagyon,havert vittem le a tranyóval,de beraktam a gépsárkányt is.ha meg már ott voltam... egyszer voltam a pályán előtte 2010-ben,akkor szenvedtem,csúszott nyögött mekegett.(vagy 2009?)itt meg csak lazán mentem.és kidobta a gép.addig mentem amíg a gumi bírta teljesen nullázott gumival még 18 ment,azon röhögtünk hogy megment az agyam.nem is tudtam a pontos rekordot,csak azt hogy 20 alatt jonak számít.nem volt meg a lélektani határ (hring,2.00 a határ)
kíváncsi vagyok az én mocimmal mit menne egy hasonló gyors ember és mit mondana utána róla. Bár úgyis csak az derülne ki, hogy simán gyorsulhatnék még jó sok mp-et így ahogy van.
Ha ott tartanék, hogy megyek 10 teljesen egyforma mondjuk 1:21-es kört (2-3 tized stabilan), akkor azt mondhatnám, oké cápa nézzük mit lehet buzizni a motoron, hogy jobb legyen. De ez nem megy, mert minden körben van valami bibi. Legalább egy kanyar mindig van, ahol kifarol, vagy beráz a segge, vagy bebicskázik az eleje és örülök, hogy megfogom. Egyszer majd megpróbálkozok egy garnitúra új gumival, amit csak a pályanapra teszek fel. Hátha lesz 1:21:9 végre.
Van egy-két ilyen történetem. Egyik ismerősöm ilyen 2:05-ket ment a K8 750-vel, odaadta a Kispatakinak, hogy ugyan állítsa már be a futóművet. Ő ment 3 kört (sima pályanapon) és belerakott egy 1:56 a köridőmérőbe.
A másik közölte, hogy szar az R1 nem tudom mennyit ment de bőven 2 perc felett. Végh Jana ráült ment egy 1:57-et és közölte, hogy nem olyan rossz az. Mondjuk a cél végét, sikánt, -3-at 1-be vette.
Igazából mikor megpróbálok rátapadni valakire, akkor az van, hogy egyszerűen elcsúszik a motor ugyanannál (nagyjából) tempónál, ahogy a másik muki megy. Mikor gázt ad, adok én is, azonnal kifarol Nekem. Neki nem. Próbálom azt megérteni, miben más a technikája, mennyit számít a helyes ív, stb. De nem látok semmit. Az egyetlen amire figyelmes leszek néha, hogy a pálya bizonyos pontjain gyorsabban megyek mint a gyors emberek, a végeredmény mégis szar. Persze egy csomó dolog nekem nem áll rendelkezésre, de nem hiszek benne, hogy azokon 1mp-nél több múlik. És az az 1mp is a végső 1, vagyis 17-ből 16-ot csinál. 18 fölött, minden tizedért én vagyok a hunyó. Tizedből meg van vagy 50.
A te esetedben fennáll egy olyan probléma, hogy arra a motorra kár költeni.
Viccet félretéve is óvatosan állnék neki. A helyedben márka azonos újabb évjáratú futóműelemekkel próbálkoznék. K5-6 rugóstag biztos fényévekkel jobb mint a K1-é és használtan 20-30e-ért vesztegetik. Az öhlinsek használtan is 100-150e Ft-ért mennek. Az első villa átrugózás, átszelepelés szintén 100e Ft.
Egy újabb motorral lehet olcsóbban kijössz.
2007 ben 2:13 at mentem a Hungaroringen és megvoltam győződve arról,hogy itt a vége,ettől jobbat nem lehet menni,legalább is én nem tudok mert kihoztam magamból a maximumot
Ez inkább attól függ, hogy az adott tempódnál van-e futóműprobléma. Ha a gyári futómű határait sem éred el akkor kár öhlinsre költeni.
Olyan biztos nem lesz, hogy hétfő 1:20, kedden öhlins, szerdán 1:17. Hozzá kell gyorsulni a jó futóműhöz.
Persze ha összecsinálja magát alattad a motor olyan szar minden akkor egyből jön a szekundum.
Szerintem. De majd a Predi jön valami bukkákés meleg poénnal.
Mindig azt nézem, hogy ők valahogy nem is vezetik a motort, hanem egy előre kitalált forgatókönyvet csinálnak, mintha valami tornagyakorlat lenne. Józan motoros fejjel lehetetlen az egész.
Meg igazából nem tudom felmérni, hogy mennyit számít a technika. Ha nekem is lenne cuccolt futóművem, meg új és előmelegített gumi, akkor gyorsulhatnék 3 mp-t? (És ha leszedném a tükröt? ) Szerintem nem. Semmi különbség nem lenne, hiszen előbb kéne a 18-as idő, hogy aztán még felet javítson az Öhlins...
Vagy ha valaki tud elérhetőséget, azt megköszönném!