Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

f.feri69-től kérdezném,hogy az R1 megvan-e még?
Vagy ha valaki tud elérhetőséget, azt megköszönném!
Tervben volt. Jönnek fel muterék. Nem lenne szép itthon hagynom őket. Majd szorítok Hajnal asszonynak.
Gyere ki szombat vagy vasárnap a Hringre és nézd meg élőben! Szombaton mi is kint leszünk! Hajnal asszonnyal indulunk az endurance-on .
Menjél te meg a Titi haverod kéz a kézben a picsába! ! !
Szépen töltsetek fel valami videjjjót, hogy tudjunk benne gyönyörködni.
Mentek mint a meszes és nem tudjuk megnézni? ? ?
A 34524. hozzászólásban említett GSX-R-es asszem Te voltál. Idén, április 18?
Jól van majd a hétvégén rágyúrok a köridőre.
Nem szoktam mindig, csak ha veszélyt érzek. De amióta kihíztam a gatyámat jobbosban már nem bírok rálépni. A múltkor már a csak első fék módszerrel is próbálkoztam - kevés sikerrel.
Hát mivel ugye én csak kimotorozok oda, nem szoktam elállítani a gépet. Futómű marad puhácska, gumi marad keményke. A pályanapra való felkészülés abból áll, hogy becsomagolok szendvicseket.
Akkor lefogyok 10 kilót én is

SK ringen elég vacak időket mentem első alkalommal (+20mp), de megvolt a sikerélmény mert a 929-el kopott gumikkal meg tudtam fogni egy helyi embert aki 954-el ment. Jobban örültem mintha az enyém lett volna a legjobb köridő. A saját motoromon idom se nagyon volt
Lehet nem kéne fékezni kigyorsításkor
1,59
motorerő már csak a pályarekordokhoz kellhet,pláne nagy pályán,technika inkább a futoműben számít hogy jo legyen,pláne 90kg feletti pilotákat nem szolgálja ki a gyári.kevés,féktávon bekoppan,kigyorsításnál beülpumpál stb.de valoban hozzá kell szokni a jo rugostagokhoz is de ha az megvan pl TTX akkor lehet karcolni a meglepően jó időket.ég és föld.
nem is akartam aznap motorzni nagyon,havert vittem le a tranyóval,de beraktam a gépsárkányt is.ha meg már ott voltam... egyszer voltam a pályán előtte 2010-ben,akkor szenvedtem,csúszott nyögött mekegett.(vagy 2009?)itt meg csak lazán mentem.és kidobta a gép.addig mentem amíg a gumi bírta teljesen nullázott gumival még 18 ment,azon röhögtünk hogy megment az agyam.nem is tudtam a pontos rekordot,csak azt hogy 20 alatt jonak számít.nem volt meg a lélektani határ (hring,2.00 a határ)
A pálya csúcs 1.14,6 Vígh Gyuri és Titi Utána Chrobák 1.14,9 utána Én 1.15,2 És igy tovább....
1.17-es körrel már a top 100-ba is be lehet kerülni az euroringen.
kíváncsi vagyok az én mocimmal mit menne egy hasonló gyors ember és mit mondana utána róla. Bár úgyis csak az derülne ki, hogy simán gyorsulhatnék még jó sok mp-et így ahogy van.
Ha ott tartanék, hogy megyek 10 teljesen egyforma mondjuk 1:21-es kört (2-3 tized stabilan), akkor azt mondhatnám, oké cápa nézzük mit lehet buzizni a motoron, hogy jobb legyen. De ez nem megy, mert minden körben van valami bibi. Legalább egy kanyar mindig van, ahol kifarol, vagy beráz a segge, vagy bebicskázik az eleje és örülök, hogy megfogom. Egyszer majd megpróbálkozok egy garnitúra új gumival, amit csak a pályanapra teszek fel. Hátha lesz 1:21:9 végre.
Van egy-két ilyen történetem. Egyik ismerősöm ilyen 2:05-ket ment a K8 750-vel, odaadta a Kispatakinak, hogy ugyan állítsa már be a futóművet. Ő ment 3 kört (sima pályanapon) és belerakott egy 1:56 a köridőmérőbe.
A másik közölte, hogy szar az R1 nem tudom mennyit ment de bőven 2 perc felett. Végh Jana ráült ment egy 1:57-et és közölte, hogy nem olyan rossz az. Mondjuk a cél végét, sikánt, -3-at 1-be vette.
Nincs ennyi pénzem. És az a baj, hogy szerintem az 1:17 alatti emberek az én motorommal is tudnának 1:18 alatt. Ez az ami aggaszt.
Igazából mikor megpróbálok rátapadni valakire, akkor az van, hogy egyszerűen elcsúszik a motor ugyanannál (nagyjából) tempónál, ahogy a másik muki megy. Mikor gázt ad, adok én is, azonnal kifarol Nekem. Neki nem. Próbálom azt megérteni, miben más a technikája, mennyit számít a helyes ív, stb. De nem látok semmit. Az egyetlen amire figyelmes leszek néha, hogy a pálya bizonyos pontjain gyorsabban megyek mint a gyors emberek, a végeredmény mégis szar. Persze egy csomó dolog nekem nem áll rendelkezésre, de nem hiszek benne, hogy azokon 1mp-nél több múlik. És az az 1mp is a végső 1, vagyis 17-ből 16-ot csinál. 18 fölött, minden tizedért én vagyok a hunyó. Tizedből meg van vagy 50.
A te esetedben fennáll egy olyan probléma, hogy arra a motorra kár költeni.
Viccet félretéve is óvatosan állnék neki. A helyedben márka azonos újabb évjáratú futóműelemekkel próbálkoznék. K5-6 rugóstag biztos fényévekkel jobb mint a K1-é és használtan 20-30e-ért vesztegetik. Az öhlinsek használtan is 100-150e Ft-ért mennek. Az első villa átrugózás, átszelepelés szintén 100e Ft.
Egy újabb motorral lehet olcsóbban kijössz.
Márpedig olyan szar minden!
2007 ben 2:13 at mentem a Hungaroringen és megvoltam győződve arról,hogy itt a vége,ettől jobbat nem lehet menni,legalább is én nem tudok mert kihoztam magamból a maximumot
Ez inkább attól függ, hogy az adott tempódnál van-e futóműprobléma. Ha a gyári futómű határait sem éred el akkor kár öhlinsre költeni.
Olyan biztos nem lesz, hogy hétfő 1:20, kedden öhlins, szerdán 1:17. Hozzá kell gyorsulni a jó futóműhöz.
Persze ha összecsinálja magát alattad a motor olyan szar minden akkor egyből jön a szekundum.
Szerintem. De majd a Predi jön valami bukkákés meleg poénnal.
Igen, tudok róla. Azt sem értem.

Mindig azt nézem, hogy ők valahogy nem is vezetik a motort, hanem egy előre kitalált forgatókönyvet csinálnak, mintha valami tornagyakorlat lenne. Józan motoros fejjel lehetetlen az egész.

Meg igazából nem tudom felmérni, hogy mennyit számít a technika. Ha nekem is lenne cuccolt futóművem, meg új és előmelegített gumi, akkor gyorsulhatnék 3 mp-t? (És ha leszedném a tükröt? ) Szerintem nem. Semmi különbség nem lenne, hiszen előbb kéne a 18-as idő, hogy aztán még felet javítson az Öhlins...