Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amennyire én tudom 1:16 körül van a pályacsúcs. A Chrobák tartja.
Kvázi mindegy, mert ha ő nem is, más tud ilyen időt (de szerintem ő is tud). Legutóbb egy fokolt R1-el és egy GSX-R-el mentek nagyon jól, illetve még conan, aki mondta, hogy 1:19 körül tud. Nagyon messze vannak ezek az én időmtől. Tényleg fogalmam sincs hogy csinálják.
Nehigyjé mán neki nem is járt még az euroringen. Kakucsról beszélt.
Elképzelésem sincs mit kell csinálni 1:17-hez. Amikor odajönnek gratulálni (vagy éppen szólni, hogy vegyek vissza mert kiütöm valaki alól a motort - ilyen is volt), akkor se megy 1:22 alá. Jó persze gondolom nem tavaly óta fagyban állt első gumival kéne menni, meg esetleg tényleg le kéne engedi 1,5-re, de akkor is. Hogyapicsába csinálod?
Akkor Te vagy a király.
anno mentem bohóckodni az euroringre,összevissza dunlop gumikkal,jo kopottak is voltak,de azért 1,17-et mentem vagy 20 kört
Na pont így terveztem a jövőben a dolgot
Köszi azért az infót. Bár nekem elöl a medium -hard dunlop nagyon bevállt
Szia.Nem akarok okoskodni de szerintem ne menj az Euroringre dunlop hátuljával mert soha nem fog működni.(van akinek működik de állítólag ufók is vannak)Elöl dunlop hard 2,1bar(melegen) hátul pirelli SC2 1,8-1,9bar(melegen)Ha nem hiszel nekem akkor nézd meg az adatlapom,vagy érdeklődj utánam az eu.ringen
Hát ez a lényeg, hogy a guminyomást üzem melegen mérjük nem hidegen. Van egy ismerősöm. Kapott gumimelegítőt belőttük neki a guminyomást felment majd átkozódva jött le, hogy szar az egész. Rámért a gumira és volt benne 1,2. (Pirelli). Ja mert arra nem számítottunk, hogy 3 perces köröket fog menni. A gumi nem felmelegedett hanem visszahűlt kéz melegre.
Szóval azt neked kell tudnod, hogy mennyire gyilkolod.
Nekem lenyegeben semmilyen tapasztalatom nincs a temaban es csupan a neten talalt infokra tudok tamaszkodni, meg persze arra amit ti itt irtok. A szandekom persze segito jellegu volt a magam tapasztalatlan, ostoba, noname modjan. Nem kioktatonak, nagykepunek, lekezelonek szantam, hiszen ezen a forumon ez nem is szokas ugye?!

Szoval ha az egot felretesszuk, mit javasoltok a penteki 26 fokra hidegen?
(dunlop gp racer D211 elol medium - hatul endurance)
Kedden elol 2.2 hatul 1.5 volt benne hidegen, de nem tapasztaltam semmi brutalis gumikepet (tok szep volt). Mondjuk hozzatok kepest ugy megyek mint egy csiga. Ja es nekem ebbol ez az elso garnituram amit igyekszem hasznosan elkoptatni, raadasul meg szervizkamionom sincs ezert reggel a helyi gumisnal allok meg.

http://www.youtube.com/watch?v...
"My name is Turbo. I just wanna go a little faster..."

szoval szerintem meg van eselyem ;)
csako
tudom, olvastam
nyomás a két tized te nagyon ökör
Ne nagyképűsködj Csimasz... 1 kör alatt kettőt ver rád... 2 tized...Cöhhh
már megnéztem,nem kell ott lenned,2tized van köztük
Guminyomás témához értelmezési segédlet a gyengébbek kedvéért:
A hidegen mért érték minden esetben tájékoztató jellegű! Az csak egy kiindulási alap, egyáltalán nem törvényszerű, hogy a hidegen mért értékből lesz a megfelelő üzemmeleg nyomásérték. De az amerikai Dunlop oldal is egyértelműen leírja a procedúrát. Mégpedig, hogy melegítés után állítsd be a megfelelő értéket (magyarul engedj belőle, vagy fújj még bele).
http://www.dunlopracing.com/Wa...

Mondjuk szeretem, amikor noname emberek adnak tanácsot...
akár....de mi van ha nem vagyok ott..
minek?elég ha megnézem mennyi a különbség a tiéd(hiteles) meg az enyém közt,és kész is
Ez egy elég összetett dolog.Fontos,hogy rendbe legyen a gátló.Ha sokat pályázol évente érdemes szervizelni.Fontos a súlyod.kb 90 kilóig nincs gond.Ha jóval fölötte vagy már nem jó a gyári rugó.Ha azt kicseréled erősebbre azt meg már nem fogja meg a gyári szelepelés.Ebben a helyzetben inkább érdemes komplett gátlót cserélni(öhlins a legjobb). Guminyomás rendbe legyen(hitelesített mérővel)Keverék is nagyon fontos,de a medium hard elég nagy tartományban jó a hringen(10 fok tól 26 27 fokig jó) igaz 10 fok körül már mindennek stimmelni kell hogy ne tépje meg.Nagyon fontos még a jól beállított futómű.Utóbbit szakemberre kell bízni. (Bájó)
Ez a jelenség akkor szokott jelentkezni mikor még gyári olaj van a gátlóba.Le kell szervizelni és beletenni öhlins racing olajat.
Akkor felejtsen el azt ami 2008-2009 óta bevált és működik?
Érdemes kalibráltatni,hitelesíttetni a nyomásmérőt.Én legalább is ezt tettem.
Nem biztos, hogy kell szelepelni de egy felújítás ráférne. Az enyém pontosan ezt csinálta. Annak segített a dolog.
Jól látod.
Olyan tekergette, aki ért hozzá. Az etap elején kemény,szinte meg sem mozdul a hátulja kanyarból kifelé, majd ahogy melegszik elkezd pumpálni. Annyira pumpál, hogy nem merek gyorsabban menni, a gumit meg szaggatja, megeszi...ezért kellene valami gazdaságos megoldás.
Van benne valami.
Ebben igazad van:)