Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az utolsó mondatodban elírtál egy H betűt K-ra. Meg minek neked 750, máris kevés a 600?
Ne gondolkozz, nézd meg de qrvára, és akkor már nem kell gondolkozzál. Csak ne menj bele, mert nem akarod majd otthagyni A 750esed meg átveszek kéccázé, de csak mer a tied
a svédnek nem lustán félsvédnek kéne megnézni a térdkoptatóit.

igazán gazdaságosan kopik
De ne a Svéddel teszteljétak!
Az nem tud motorozni.
Szarul ülsz
High-tech, színes kijelzős köridőmérőt teszteltünk, napokon belül olvasható a jobb lenti weboldalon a teszt! Ezen kívül jönnek még érdekes videók + képek!
Nekem meg full a teteje ér le, feljebb is kellett raknom. Akkor mi van?
Ja a balos az enyimé és köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Igen,ebbe már én is belegondoltam! Ezért próbálkozok ülésmagassággal és hasonló hülyeségekkel!Az a baj,hogy megyek a motorral,megszokom,örülök,és közbe lehet,hogy szar és lehetne jobb. Na mindegy,remélem majd lesz jobb is! Arra gondoltam,hogy tavasszal benevezek egy oktatásra,mert úgy érzem,hogy megragadtam egy szinten!
ja,huje kérdés nem tudom a választ,igazgasd máshogy (lejebfelyebkilyjebbeljlyeb)fingom sincs,laponfordulj oszt jóvan.
Látod ez egy helyes meglátás volt. Ha neked jó, akkor jól ülsz!
(te állat )
Némi geometriai érzékkel rá lehet jönni, hogy a térdkoptató akkor kopik alul felül egyformán, ha kanyarban a lábszár párhuzamos az aszfalttal. Viszont aki langaléta, annak a lába szöget zár be az aszfalttal és a koptatónak az alja kopik jobban. Én a Dainese koptatókat fejjel lefele rakom fel, hogy a nagy púp legyen alul. Ellenkező esetben pár kör után lekopik az alja. És szerintem jól ülök a motoron. Ezt onnan tudom, hogy nekem jó ahogy ülök rajta.
Hosszú hétvégén megy valaki az euroringre vagy kakucsra motorozni?
igen, azt tudom, hogy régóta van hirdetve, meg mintha már lett is volna szó róla, ez a szám nélküli váz pár emberből előcsalogatott 1-2 tréfás megjegyzést, ha jól emlékszem.
A motort ugyan nem ismerem, de mar eleg regota hirdeti. Volt ez fent mar 850-ert is korabban.
Ezt a motort ismeri valaki? Tud valaki bármilyen infót róla?
Ha a 750es áráért kapnék egy jó ezres gépet, lehet elgondolkodnék a cserén és nem a 750es faragásán törném állandóan az agyam.:)
Újonnan most 10e darabja.
A gyári szót úgy értettem nem Józsi bácsi készítette otthon flexel hegesztő puskával, pajszerrel, satuval....
Az ebay-n 15e db-ja akkor jó áron tudtál szerezni ha tudsz érdekelne ! És szerintem 30 e helyett 25-ért nem drága de ha tudsz 16ért akkor érdekel!
Az nem rossz,még fiatal vagyok.
Én is úgy gondolom,hogy elméletileg jobb ha lejebb ülök,úgyhogy lehet nekem kell jobban beleszoknom ebbe a pozícióba. Azt még megmondod,hogy miért kopik csak a koptató alja a térdemen? Úgyértem,hogy nem szépen egyenletesen a közepe,hanem letöröm az alsó sarkát. Rosszul ülök? Lehet,hogy kicsit hülye kérdés.
vagy a térded rossz

kb ugyanaz a magasság mint a gyári,spec nekem lejjeb volt vagy 3centivel,kényelmetlen ,de sztem kanyarokban jobb.(nekem az volt)
TUdom,hogy nem a kényelem az első,csak hátha jobb ha nem a sarkamon ülök,mivel a lábtartó feljebb van. Ezért kérdem,hogy mivan az üléssen. Volt hogy motorozás utáni reggel nem hajlott a térdem két napig,de az is lehet hogy rosszul ülök.
Az alcsi meg kicsit buzcsis lett.
Az olyan valami ami az ülés alatt van és nem felette. Ostoba.
mi az az alcsi lap?valami buzis buzcsi dolog,vagy ilyesmicsi?
én annyira udvarias teremtés vagyok hogy itt is mindig mások kedvét keresem,tehát nem a saját kedvem szarint állitom be a magasságot,mások kedve szerint.
egy versenymotornál a legutolsó szempont a kényelem.