Nem olvastam annyira figyelmesen.De azt tény,hogy egy 2004-2005 körüli sportmotorba minimum 30000 vagy akár 70000km is lehet.Nem jellemző,hogy eladás előtt felújítják a blokkot vagy,hogy bárki is felújította.Nem beszélve arról,hogy ennek az évjáratnak van egy típushibája amitől felrobbanhat a blokk.Szóval tuti,hogy nincs a toppon a szerkezet.Az meg tévhit,hogy 1000-es motortól gyorsabb lesz.Persze nekem tök mind1.Mindenki azt csinál amit jónak lát
Apró kérdés láttad, hogy ilyen biztosan rá kell költeni a blokkra? Azért mert valami "olcsóbb" mint a többi nem feltétlen szar. Tehát azt kijelenteni, hogy bármelyik pillanatban széthullhat azt mindenre ki lehet Ott látatlanban sem a blokkal van a gond, ha figyelmesen elolvasod a hirdetést Ha le van harcolva, akkor a 3 kiló ráadásul kevés arra, hogy talpra álljon.
Simán megnézném én is, ha ott tartanék, hogy ezer. Főleg a sorszám nélküli váz miatt
Amúgy abban teljesen igazad van, hogy a köridő miatt ne váltson ellenben az elemi erő miatt már megéri és utána természetesen a hétötvenet Kéccázé bármikor átruházhatja rám hihi
Tudom, hogy a jelenlegi 04-emnél lehet menni még sokkal jobbat a gyári (nagyjából gyári) k5 750-el, ezt nem vitatom, de nyilván egy erősebb géppel jobb köridőt lehet menni, úgy gondolom. Persze, ha megtanul vele menni az ember.
Hja, benne van, hogy szar a motor, de nem feltétlenül az sztem. A gixxert is kb a piaci ár feléér (vagy kicsit többér) vettem másfél évvel ezelőtt és hibátlan, annyi, hogy voltak szépséghibái. Ez a zx10r meg ugye okmányok nélküli. Meg kell nézni, át kell vizsgálni, aztán kiderül mi a szitu.
De köszi a véleményt és tanácsot!
Nézd reálisan a dolgokat! 600ért egy ilyen ZX-10 olyan szinten leharcolt,hogy bármelyik pillanatban széthullhat a blokk.Tehát első lépés,hogy kompresszió és olajlengés mérés.Az persze jó szar lesz...és rá kell költened jobb esetben 300ezret a blokk-ra.Aztán első hátsó futómű generál stb.Eljutsz a pályára és a köridő ugyan az lesz mint a 750-el.Greksa Attila 1:57 tudott a K5 750-el a Hringen.Jó az a motor.Ha a köridő miatt váltanál ne tedd!
Hja, ez így azért más tészta, ott még könnyű fejlődni, lehet 750-el is lementél volna 2perc aljára idővel.:) Nekem is ez lenne a célom jövőre, de ha sikerülne ezresre cserélni, akkor megtenném.
Jó, de ha a zx-el kicsit spórolsz, hogy ott tudj maradni a jobb szélén, akkor megy úgy, mint a 750 nyélgázon, szal lehet nem idővesztés ez sem, csak nem jobb a másiknál, amíg még egy kicsit nem megy jobban az ember, mert akkor meg már jobb lesz.
Hja, ez lehet minden ezresre igaz a 750hez képest.
kigyorsításon gondolom a nagy erő miatt nehezebb a kezelése, de ez akármelyik ezresre elmondható, na jó kivéve pl egy s1000rr-re, aminél húzhat az ember koppgázt lapon, akkor sem történik semmi baj, de az csalás.
Szóval azt mondod, határozottan jobb egy ilyen első szériás zx10r is a k4-k5 750-nél. Hát, elgondolkodtató. Amúgy mennyit tudtál a gixerrel, amikor lecserélted zx-re?
A 750 egyetlen helyen volt jobb és az az 1-2-es kanyar közötti rész. A ZX-10R-el sokáig nem tudtam a jobb szélen maradni nyélgázon, folyton bevitt középre. Emiatt el kellett spórolnom. A 750 csak leakasztottam és ment ahogy kell. A Kawasakival nyélgázon nagyon kell küzdeni. De gondolom ez normális bármely 750-1000 összehasonlításban.
Sokkal jobb motor a Kawasaki. A második pályanapon gyorsabb voltam vele mint a Suzukival. Nagyobb tempóról is rövidebb féktávot tudtam vele venni és jobban is fordul. Kigyorsításon persze nehezebb vele.
Sztem ilyeneket nem képről kell eldönteni, majd lehet megnézem élőben, aztán meglátom mi van vele. Olvastam a véleményed a motorról, amit a topikjába írtál. Nem dícsérted agyon.:) De neked volt előtte ugyan olyan 750ed, mint nekem van. Esetleg egy összehasonlító véleményt is írhatnál, miben jobb az egyik, miben a másik? Pályán gyorsabbnak lehet lenni a tizedessel? Megbízhatóság?
Simán megnézném én is, ha ott tartanék, hogy ezer. Főleg a sorszám nélküli váz miatt
Amúgy abban teljesen igazad van, hogy a köridő miatt ne váltson ellenben az elemi erő miatt már megéri és utána természetesen a hétötvenet Kéccázé bármikor átruházhatja rám hihi
Hja, benne van, hogy szar a motor, de nem feltétlenül az sztem. A gixxert is kb a piaci ár feléér (vagy kicsit többér) vettem másfél évvel ezelőtt és hibátlan, annyi, hogy voltak szépséghibái. Ez a zx10r meg ugye okmányok nélküli. Meg kell nézni, át kell vizsgálni, aztán kiderül mi a szitu.
De köszi a véleményt és tanácsot!
Eladó!
Pályázott valaki 750-es srad-dal? Mik a gyengéi? Mit érdemes cserélni rajta? Előre is kösz a választ.
Érdeklődnék, hogy tudnátok-e segíteni abban, hogy hol vagy kitől tudnék új slick gumit venni a jövő szezonba?
Köszi
mitoo
Hja, ez lehet minden ezresre igaz a 750hez képest.
Szóval azt mondod, határozottan jobb egy ilyen első szériás zx10r is a k4-k5 750-nél. Hát, elgondolkodtató. Amúgy mennyit tudtál a gixerrel, amikor lecserélted zx-re?