Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne engem okosítsál faszika. Én minden téren tisztában vagyok a motorsport dolgaival.
A dédététibinek mondjad! Ő nem érti a szitut.
huje,a gyári idomszettet lecserélte pályaidomra az könnyebbbb,és nincsen is tükör,na meg a versenyolaj is könnyebbbb mint a zuccai,slick gumi is könnyü,valamint a kerék héliummal van töltve,
A gyári súly kb 195kg.
Levette a gyári dobot ami szerinte 50kg és feltette a titánt ami meg 5. Na vonjad ki meg add össze.
Jó ezt megmagyaráztad de hogy jön ki a 150kg?
Mit kacsingatsz?
Gyárilag kb 115 keréken. Tett rá egy kidörrentőt az még 20le. Vékonyabb hengerfejtömítés az +10le. Iridium gyertya +3le. Matrica szett +7le. Pályaidomszett az még 20le. Ha összeadod akkor nem is volt sok ha 150-et mondott keréken.
Ugyan már.
150kg az telitankkal annyi vagy üressel? hatelivel, akkor hogy lehet majdnem 50kilóval csökkenteni egy ilyen gép súlyát? meg mitől 150LE keréken? Ez mért adat?
Ja-ja.. Pár sor kimaradt.
Fekettel leírtátok hogy vezérel a PC, erre ő megállapítja, hogy a PC is így vezérel. Nem olvasta végig nyilván.
Addigra felrakja a gumikat is.
2,04 alatt már lehet, hogy kellene.
Ott már nem mindegy milyen érzést ad a blokk. Minden apró visszajelzés ami azt mutatja, hogy valami nem a legjobb visszavesz az önbizalmadból. Ennek tudatában lehet, hogy megérné. De ha úgy érzed, hogy mindig akkor nyit amikor kell és soha nem kap kevesebbet vagy többet mint kellene és nem szarozik kigyorsításon akkor felesleges. Majd 1,58 környékén.
Nemtom mire írod ezt, én nem mókolok, dobozolok, forrasztok semmit. Megvettem a PC3-at, és azt állítom be, csak nem padon, hanem utcán, de az eredmény így is kielégítő. Nekem. Sztem nem ér meg 50ezret az a minimális különbség, amit a pados beállíttatás eredményezne.
Az enyémen már 2001 óta 6 dugós van.
A powercommander is ilyen elven vezérel..

Csak amit higany mókol az amatőr elektronika, házi dobozolással,forrasztgatásokkal. A pwc meg egy compact egység, gyári csatlakozókkal. Tehát feltalálta a meleg vizet, csak "olcsóbban".

Magam részéről maradok a pwc-nél. Ha meg spórolnék a padi beállításon, akkor azt az összeget rákölteném az autotune-ra, ami a pwc-V re köthető.
Az nem én voltam, hanem egy másik Hayabusás csávó, az enyémen már kb 2006 óta radiális fék van...
Egyszer asszem Te hívtál a radiális fékpumpa miatt. Megoldódott a dolog? Látom most már 4 dugós fék van a motorodon.
Nyilván, amíg nem veszem a kezembe nem lehetek biztos benne. Amikor ezekről próbáltam informálódni, akkor még nem volt olyan motorom, amibe érdemes lenne bekötni, a blokkot se kaptam szét. Így bármilyen téves információ engem is megtévesztett. Akkor még csak kíváncsiskodtam. Örülök, hogy végre valakikkel kellő pontossággal tudtam beszélni erről (is).
forrasztgattok=forrasztgathattok
Vegyetek 2 hengeres olaszt és akkor forrasztgattok otthon ECU-t :
http://www.cajinnovations.com/...
De csak olvasgatni is érdemes...
Mivel az ECU-val csak az injektorok vezetékein keresztül van kapcsolatban, könnyen belátható, hogy a bemenő jeleket nem változtatja meg (legalábbis tudomásom szerint). Mondani meg mindenki tud mindent, erről egy mondás jut eszembe: az okosok tele vannak kétségekkel, míg a hülyék holtbiztosak mindenben (vagy valami ilyesmi).
Igen értem. Nekem ennyi elég lenne. Ez így jónak tűnik.

(Most hagyjuk akkor azt a részt, hogy ki, mikor és miért mondta azt, hogy a bemenő jeleket is állítja és/vagy ha mégis így van, akkor milyen esetben van erre szükség.)
mármint azt, hogy az injektor nyitvatartási időket, amit az ecu kiad magából, azt rövidíti vagy növeli. ennyi. ezt fordulat és tps jel függvényében.
Igen, kb ennyi. Az injektorokhoz sorba kell kötni, egy vezetéket kötsz a tps egyik szálára és adsz neki egy földet és kész. Azt csinálja, amit írsz.
Az világos.
Lehet, hogy mögötte van ebben a részében nem vagyok biztos. De magában nem működik.