Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy pályamotor építésnél az ülésmagasságot a saját kedvetek szerint állítjátok vagy a gyárira törekedtek? Egyáltalán mi van az idom alatt amin ültök? Nekem egy alcsi lap van bevágva alá,így kb. 2 centivel lejjebb van az ülés a gyárihoz képest! Viszont nem tudom jó lenne-e ha magasabban ülnék,de a lábamnak tuti,hogy kényelmesebb lenne! Remélem van aki otthon építgeti a motorját és tud segíteni!
Nem cikkben olvastam, hanem a végrehajtó árverési hírdetményét láttam, amit kifüggesztenek a körzeti földivatalban meg általában az önkormányzatnál.
Az önkormányzat kérte a végrehajtást, mert tartoznak nekik vagy 190 millióval (azt hiszem helyi ingatlanadó) és a NAV is követel kb. 150 milliót.
Na jó ez így egyáltalán nem érdekes. Azt hittem pdf-et is lehet csatolni.
A sávolyi 'pálya' árveréséről szóló hírdetményt akartam csatolni.
750 millióról indul.
Mutassuk meg Szlovákiában hogy tele tudjuk rakni a dobogót magyar csapatokkal.....
Szezonzáró pályázás a Slovakiaringen 80 euroért. oktober 19.-én
Délelött edzések, aztán időmérő és utána 2 órás endurance verseny.
A helyszinen is lehet fizetni akkor 110 euro, oktober 16.-ig befizetve viszont mindössze 80 eur. Box is 80/nap
Ha kérsz szállást azt jelentkezéskor a hotel rovatba ird be hogy 1 vagy kétágyast kérsz
Sorry, hogy igy egy nap tavlatabol ugatok bele a temaba.
Amikor en a Z750-be raktam befele a PCIII-t, akkor a bekoteshez mindossze annyit kellett csinalni, hogy a 4 injektor csatlakozojat szethuzni, koze dugni a PC csatlakozoit, valamint a TPS szenzor egyik labara rakotni a PC egy vezeteket, ami a gazallast olvasta.
Ezek utan en ketlem, hogy az ECU altal mert barmilyen jelbe is beavatkozna.
Amúgy nem értem hogyan sikerült olyan nehézre az első szériás cbr1000rr (bár a későbbiek se túl könnyűek). 210kg a menetkész tömege. Ennél még a 92-es cbr900asom is könnyebb volt 4 kg-al. A 954rr, ami majdnem ezres az meg 14kg-al könnyebb. Ennél nem szabadott volna nehezebbnek lennie az 1000rr-nek sem sztem. 600rr amilyen pille, 1000rr olyan "otromba", nem is értem. De a teljesítmény része legalább tényleg megvan.
Azért ha rájössz, és nagyon belejössz, akkor a köv. kihívás az én motorom (a legtohonyább Fireblade széria) 150kg-ra fogyasztása.
A 150LE keréken már meg is van.
ne keserítsetek má el, azt hittem tudok csinálni occsóér 150kilós mocit a motromból és nem kell magnézium vagy karbon felniket venni, meg karbon tankot meg ilyenek. de várom a receptet hozzá.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy pályamotor építésnél az ülésmagasságot a saját kedvetek szerint állítjátok vagy a gyárira törekedtek? Egyáltalán mi van az idom alatt amin ültök? Nekem egy alcsi lap van bevágva alá,így kb. 2 centivel lejjebb van az ülés a gyárihoz képest! Viszont nem tudom jó lenne-e ha magasabban ülnék,de a lábamnak tuti,hogy kényelmesebb lenne! Remélem van aki otthon építgeti a motorját és tud segíteni!
Végülis nem a káposztafődön nőtt.
mit jelent az olcsó?
ezekre csináltam tavaly csoportos rendelést, 8 ért adtam darabját
egy sprintverseny és egy endurance, Ready 2 race
szégyen bassza meg szégyen
Az önkormányzat kérte a végrehajtást, mert tartoznak nekik vagy 190 millióval (azt hiszem helyi ingatlanadó) és a NAV is követel kb. 150 milliót.
A sávolyi 'pálya' árveréséről szóló hírdetményt akartam csatolni.
750 millióról indul.
http://www.accuweather.com/en/...
Mutassuk meg Szlovákiában hogy tele tudjuk rakni a dobogót magyar csapatokkal.....
Szezonzáró pályázás a Slovakiaringen 80 euroért. oktober 19.-én
Délelött edzések, aztán időmérő és utána 2 órás endurance verseny.
A helyszinen is lehet fizetni akkor 110 euro, oktober 16.-ig befizetve viszont mindössze 80 eur. Box is 80/nap
Ha kérsz szállást azt jelentkezéskor a hotel rovatba ird be hogy 1 vagy kétágyast kérsz
https://mail.google.com/mail/u..." target="_blank">IDÖTERV :
Itt jelentkezel:
http://www.compaya.hu/motoroso...
Amikor en a Z750-be raktam befele a PCIII-t, akkor a bekoteshez mindossze annyit kellett csinalni, hogy a 4 injektor csatlakozojat szethuzni, koze dugni a PC csatlakozoit, valamint a TPS szenzor egyik labara rakotni a PC egy vezeteket, ami a gazallast olvasta.
Ezek utan en ketlem, hogy az ECU altal mert barmilyen jelbe is beavatkozna.
A 150LE keréken már meg is van.