Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy pályamotor építésnél az ülésmagasságot a saját kedvetek szerint állítjátok vagy a gyárira törekedtek? Egyáltalán mi van az idom alatt amin ültök? Nekem egy alcsi lap van bevágva alá,így kb. 2 centivel lejjebb van az ülés a gyárihoz képest! Viszont nem tudom jó lenne-e ha magasabban ülnék,de a lábamnak tuti,hogy kényelmesebb lenne! Remélem van aki otthon építgeti a motorját és tud segíteni!
Sokat szemtelenkedsz kitiltatlak a saját lakásodból Sonájjal.
Há gogy valami épületben készült amin GYÁR felirat van.

Végülis nem a káposztafődön nőtt.
mit jelent a gyári? mitől gyári egy emelő?
mit jelent az olcsó?
ezekre csináltam tavaly csoportos rendelést, 8 ért adtam darabját
Gyári motor emelő első + hátsó egyben olcsón eladó! 25e a kettő együtt!
De jó Nektek, várjuk a videjókat !
szoval a szezonvégi menet holnapután Slovakiaring, szikrázo napsütés
egy sprintverseny és egy endurance, Ready 2 race
a nagy Magyar remények
szégyen bassza meg szégyen
Nem cikkben olvastam, hanem a végrehajtó árverési hírdetményét láttam, amit kifüggesztenek a körzeti földivatalban meg általában az önkormányzatnál.
Az önkormányzat kérte a végrehajtást, mert tartoznak nekik vagy 190 millióval (azt hiszem helyi ingatlanadó) és a NAV is követel kb. 150 milliót.
Capirex is indul,csak nem tud eljutni?
Ugysem hisszük el hogy te vagy Loris barátnöje
Ha van olyan jelentkező, aki Debrecen v Nyíregyháza irányából megy a 19.-i Szlovákia-Ringre, szívesen betársulok!
Hol olvastad ?
Na jó ez így egyáltalán nem érdekes. Azt hittem pdf-et is lehet csatolni.
A sávolyi 'pálya' árveréséről szóló hírdetményt akartam csatolni.
750 millióról indul.
Csak érdekesség képpen. Ide jutottak a szép remények.
Tényleg jó idő lesz pénteken, 22 fok árnyékban, erre jön még rá a napsütés....

http://www.accuweather.com/en/...

Mutassuk meg Szlovákiában hogy tele tudjuk rakni a dobogót magyar csapatokkal.....

Szezonzáró pályázás a Slovakiaringen 80 euroért. oktober 19.-én

Délelött edzések, aztán időmérő és utána 2 órás endurance verseny.
A helyszinen is lehet fizetni akkor 110 euro, oktober 16.-ig befizetve viszont mindössze 80 eur. Box is 80/nap

Ha kérsz szállást azt jelentkezéskor a hotel rovatba ird be hogy 1 vagy kétágyast kérsz

https://mail.google.com/mail/u..." target="_blank">IDÖTERV :
Itt jelentkezel:

http://www.compaya.hu/motoroso...
Kozben latom, hogy ezt mas is megfejtette mar.
Sorry, hogy igy egy nap tavlatabol ugatok bele a temaba.

Amikor en a Z750-be raktam befele a PCIII-t, akkor a bekoteshez mindossze annyit kellett csinalni, hogy a 4 injektor csatlakozojat szethuzni, koze dugni a PC csatlakozoit, valamint a TPS szenzor egyik labara rakotni a PC egy vezeteket, ami a gazallast olvasta.

Ezek utan en ketlem, hogy az ECU altal mert barmilyen jelbe is beavatkozna.
Hétvégi Pannóniaringi versenyekről valami?
Amúgy nem értem hogyan sikerült olyan nehézre az első szériás cbr1000rr (bár a későbbiek se túl könnyűek). 210kg a menetkész tömege. Ennél még a 92-es cbr900asom is könnyebb volt 4 kg-al. A 954rr, ami majdnem ezres az meg 14kg-al könnyebb. Ennél nem szabadott volna nehezebbnek lennie az 1000rr-nek sem sztem. 600rr amilyen pille, 1000rr olyan "otromba", nem is értem. De a teljesítmény része legalább tényleg megvan.
Azért ha rájössz, és nagyon belejössz, akkor a köv. kihívás az én motorom (a legtohonyább Fireblade széria) 150kg-ra fogyasztása.
A 150LE keréken már meg is van.

ne keserítsetek má el, azt hittem tudok csinálni occsóér 150kilós mocit a motromból és nem kell magnézium vagy karbon felniket venni, meg karbon tankot meg ilyenek. de várom a receptet hozzá.
Na jóóóó, van benne valami . De nagyon nem volt kedvem hosszasan megindokolni.
Ez a második válaszod sajnos nem ütötte meg a kívánt szintet. Nem hihető, hogy valaki azt hiszi, hogy 50kg a gyári dob.