Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jóóó reggelt
Szia!
Kamerával visszanézheted, ha leér.
A csutkakormány nem az én világom
A Z 750-el meg vagyok elégedve(most már)igaz nem pályázni való és nem nagyon tudom felvenni a sportmotorokkal a versenyt, de a futómű és a fék upgrade(zx6) utcára is jó választás volt
Ja. Én már felemeltem 2 cm-el. Most amikor leér, akkor már van kapkodás, ajtócsapkodás.
En is ezert voltam "kenytelen" sportmotort venni, mert kanyarban allandoan leert a labtarto, erre most is ugyan ugy leer.

Telen ki is lesz cserelve...
Vegyél sportmotort.
Nem is aggódnék, ha a gyári kipuff lenne rajta.az előző mivv suononak az összekötője is leért, de az akra vastagabb ezért parázok
A lábtartó koptató csavar kompletten ki lehet köszörülni az aluból, még a lábtartó gumi negyedét is vígan meg lehet etetni és a kipufogó még nem ér le akkor sem, ha 100kg-os ember ülteti össze a telót. Ne parázz emiatt. Ennek úgyis sportmotor vásárlás lesz a vége...
Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogyan tudom megnézni, hogy jobb kanyarban előbb ér e le a kipufogóm mint a lábtartóm?Kipufogót cseréltem és ami rajta volt azon az összekötő egyszer leért, de azt mondják, hogy perverz vagyok, mert ha leér a lábtartó én még emgedem tovább had tolja fel a lábamat a lábtartó a hasidom és a fékpedál is kopik szóval az kevés, hogy álló helyzetben oldalra döntöm, mert ugye a futómű is összeül kanyarban valamennyire.
Valakinek ötlete?
Most hogy lassan vége a szezonnak, a pályaszél helyett más találkahely után kell nézni, erre találtam ki az alábbi programot. Remélem rá tudom venni Chrobák Janit is hogy jöjjön el hogy személyesen is gratulálhatnánk neki, igaz tuti fáradt lesz kedden este még.
Ne legyetek otthon ülö papirkutyák, mozduljatok meg egy sörözésre. Ugy tudom pozitiv volt a Mams székházban lezajlott kisforum, abból is fogunk kapni izelitőt hogy mi vár ránk jövöre. Olvassátok el és holnapután találkozzunk egy laza sörözésre.

Pályázós sörözés

Tarthatnánk Pályázós Sörözést amit tuti nem mos el az eső és amin minden fajta licensel és licens nélkül részt vehet hobbiracer és élsport imitátor. Legalább egyszer kidumáljuk amire nem volt idő a depóban.

Az est programja fő irányvonalakban:

Észosztás

Kábító köridők bemondása

A Pannoniaring pályarajzának körbejárása

Fegyelmik és eltiltások kisorsolása

Az OB aug 31.-i Hungaroringes fordulójának analizálása (vagy onanizálása)

Az érdeklődés szinten tartása végett nem leszek Oktoberfesztes térdzokni-rövidnadrág-hosentroger jelmezbe öltözve, de sört ugy fogok fogyasztani mint a bajorok.

Komolyra forditva a szót a Januári Big Buli dátum leleplezése is megtörténik, ugyanis ismét komoly kupasorozatok összesitett dijkiosztói lesznek majd a Big Bulin Phoenix Racing Revolution Cup, V2 Kupa, Continental Naked Kupa

A helyszinnek Dér Zoli kocsmája a Joiner’s Pub a legmegfelelőbb ugyanis nagyon jó áron van a sör és nagyon központi helyen van: Jókai utca 40, Nyugatinál.

Oktober 9. kedd este 19.30

Hogy mégis mindenki előre láthassa hogy kikkel találkozhat kérek mindenkit hogy félpercet szánjon itt a feliratkozásra: http://www.compaya.hu/motoroso...
használ valaki ilyen ebay-es kormányt? Milyen a minősége?
Lyukat váltasz. Megáll két fokozat között a vált aztán beugrik a helyére. Mivel kuplung nélkül történik a váltás ezért annak ehhez semmi köze nem lehet hiszen nem húzod be a kuplungot. Itt nem megcsúszásról van szó hanem simán üresben felpörög a motor.
Én is csináltam az egyik menetben.
Chrobák Jani 13. lett a Európa bajnokság albacete-i futamán:
http://www.circuitoalbacete.co...

Grat neki
Látod a felvételen, akkor mi lehet?
Ha minden gázadásnál felpörög, előbb 5.-6.-ban, aztán 4.-ben és így vissza konzekvensen, az más téma. Akkor elkoptak a lamellák és/vagy gyengék a rugók. De amikor bírja a tüzet akármeddig és véletlenszerűen néha elcsúszik, mintha belenyúlnál az más probléma. Pl. ha kopott a kuplung csapágya, akkor a meghajtó nyomaték miatt folyamatosan ferdén forog a kosár és oldalra akar mászni. Egy idő után elkezd berázni, össze-vissza vetemedni és akkor jönnek az ilyen érthetetlen bajok.

Ettől teljesen független, ha a gyorsváltó szarozik és belenyúl. Pl. sokan nem veszik észre de bizonyos fordulaton a váltókar is úgy tud kalimpálni le fel a rezgéstől, hogy az elmebaj. Azóta tudom, amióta csináltam áramkört a jeladóhoz és látom, hogy soha nincs fix kontakt. Amikor stiften van a gáz, úgy remegnek a érintkeő pólusok, hogy katasztrófa. Gondolom a gyorsváltónak se frankó, ha ilyenek vannak.
Nem értek hozzá, de ugyan azt csinálta a motorom régen, 4iktől fölfelé 12e körül villogott a narancs fény mint az állat, gáz elenged,
1 mp szünet a megnyugvásig... majd folytathattam tovább...
Kupplung kar nélküli váltásnál is sokat hibázok (nem tudom miért),
gyakran nem jön össze következő a fokozat, de a lényeg:
20 (most 41 van benne) ezernél is csinálta, mert valamit rosszul csináltam, ki is cseréltük a 6 db rugót (3 rongy volt mindössze),
és utána 15e km-ig teljesen megjavult a probléma, most hozzáteszem megint ott tartok, de most már a kupplung szerkezettel is gondjaim vannak (jó 41 ezer van a motorban),
gondolom már illene a lamellákat + mást is cserélni...
Anno a rugók hosszra nem voltak ám hosszabbak, de összenyomásra valóban sokkal sokkal gyengébbek voltak, mint a kicserélt újak... Rossz stílusban váltok, emiatt fáradhat el...
Télen szerintem cseréld ki, tényleg nem egy összeg, viszont nem 3 perces művelet.... :( veszíteni nem fox vele...
Kétlem, hogy kizárólag a rugók cseréjével meg tudnád oldani ezt a gondot, bár ennél a tipusú hibánál bármi elképzelhető.

Bővebben itt és itt.

Szerintem amikor a rugó gyenge és a kuplung csúszik, akkor nem így viselkedik a motor. Akkor a felső gangokban elkezd elúszni a fordulat, aztán egyre jön lejjebbi gangra a felpörgés, közben melegszik, füstöl a blokk, ha kitekered a dugót. És ilyen kigyorsításokhoz köze sincs.
Kuplung? Felfele váltáskor? Gyorsváltóval?
Igen, néha olyan mintha dobna egy üreset, és leforog tiltásig. Akkor azt mondod elfáradt a rugó?
Pl. 2:40, 4:33 vagy simán nem veszi a következő fokozatot ?
Mire gondolsz?
Jó hang és kép, jót moziztam... Detto ilyen időket megyek :), és ahogy Nálad is benne van 15-ön belül, csak kb. 3 menésből Neked is egy értékelhető (zavargás mentes) köröd volt, de abban volt 1 apró hiba ahhoz hogy maga a 14es idő meglegyen... :( :( :(
Pedig gyakran a kezdőbe nagyobb sansz van zavargás mentes kört menni, mert azért itt is voltak érdekes dolgok, iszom 1 tank benzint, ha itt néhányan 45 -ön belüli időket mentek a K1-ben ...
Gondolom 2N kanyarodtunk 1/4-ed 1 körű' Kerepesről, dereng 1 ilyen kék Ninydzsa... Egyébként sokkal jobb a "műszerfala amúgy , jobban áttekinthető, illetve ez kajak kiforogja a 19+et, vagy csak a számlapot túlozták el 1 cseppet ?
Jól gurítod, de kupplung(rúgó) fáradásod van, vagy mitől csinálja ugyanazt amit nekem szokott ?