Ha elkészül a motorom addig akkor mindenképpen megyek utánfutóval. Felférsz, de veszprémig le kell jönnöd. De sajnos közel sem biztos hogy kész lesz addig, úgyhogy ha valaki mással el tudsz menni akkor ne várj rám. Ha nem lesz senki akkor szombaton írj ide, és tudni fogom hogy megyek-e
Sziasztok!
Egy kicsit mondanám még a hülyeségem! A motor hátuljánál minden állítási lehetőség teljesen be van tekerve! nem tudom ez mennyire normális egy úgymond gyárilag túrásabb motor esetében(cbr 600f2)! Ha felállok a motorról nagyon lassan jön vissza a hátulja az elejéhez képest,de ezt tudom állítani,csak még nem tudom hogy hova! A hátsó gátlót vissza tettem az eredeti helyére,így 2 cm-el lejjebb van a hátulja ugyanazon a mérési ponton,de tudtommal ha följebb van jobban kéne kanyarodnia ! Ha valakinek lenne ötlete a leírtakból,hogy mitől érzem nehéznek bedönteni a motort,ne tartsa magában! Tudom,hogy pályán lenne az igazi próbálkozni,de hátha! Köszi!
Megy valaki Fejér megyéből a jövő hétfői Superbike nyílt napra a Pannónia Ringre? Ha jó idő lesz, betársulnék, vagy ha még van hely a tréleren/furgonban beszállnék a benzinköltségbe.
Köszi
15 000ft.-ba kerül, szeretném ennyiért is adni. Bp. belül elviszem bárhova, nekem segítség lenne, másnak meg remélem mindegy, hogy ott veszi meg, vagy én viszem el neki.
Üdv!
Elvileg nincs leengedve az eleje! Kb. annyit lóg ki a villa mint amilyen magas a csutka,szóval csak alá van rakva! Én is erre gondoltam,hogy ezért tűnik nehéznek mert kényelmetlen,vagy valami ilyesmi!
Az biztos,hogy a hátsó gátló alján teljesen be van tekerve az állító,viszont a tartálynál még nem néztem! Elől nincs koppon bent! Bevallom még nem mertem hozzányúlni,bár elvileg nem tudom elrontani,legrosszabb esetben visszaállítom! De megnézek mindent amit írtál! Ja és még annyi,hogy a gátló alsó csavarja lejjebb van fúrva a tartóján(nem tudom érthető-e). Attól talán egy kicsit magasabb lesz,ahogy nézegettem!
Nézd meg, hogy kézi erővel könnyű-e összenyomni az elejét és a hátulját! És milyen intenzitással ül össze és rugózza ki magát. Ha lassúnak/keménynek/nehézkesnek tűnik, akkor lágyíts rajtuk! Ha pályán leszel, próbálj másképp ülni rajta, lehet, hogy a testhelyzet módosítással könnyebben fog fordulni! Nézd meg egy léccel, hogy a motor egy nyomon fut-e!
Egy kicsit mondanám még a hülyeségem! A motor hátuljánál minden állítási lehetőség teljesen be van tekerve! nem tudom ez mennyire normális egy úgymond gyárilag túrásabb motor esetében(cbr 600f2)! Ha felállok a motorról nagyon lassan jön vissza a hátulja az elejéhez képest,de ezt tudom állítani,csak még nem tudom hogy hova! A hátsó gátlót vissza tettem az eredeti helyére,így 2 cm-el lejjebb van a hátulja ugyanazon a mérési ponton,de tudtommal ha följebb van jobban kéne kanyarodnia ! Ha valakinek lenne ötlete a leírtakból,hogy mitől érzem nehéznek bedönteni a motort,ne tartsa magában! Tudom,hogy pályán lenne az igazi próbálkozni,de hátha! Köszi!
Köszi
THX Brian!
Üdv!