Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha elkészül a motorom addig akkor mindenképpen megyek utánfutóval. Felférsz, de veszprémig le kell jönnöd. De sajnos közel sem biztos hogy kész lesz addig, úgyhogy ha valaki mással el tudsz menni akkor ne várj rám. Ha nem lesz senki akkor szombaton írj ide, és tudni fogom hogy megyek-e
Ha hazilag akarod okvetlen megoldani es az angol nem problema, akkor keress ra a youtube-on: Dave Moss.
Sziasztok!
Egy kicsit mondanám még a hülyeségem! A motor hátuljánál minden állítási lehetőség teljesen be van tekerve! nem tudom ez mennyire normális egy úgymond gyárilag túrásabb motor esetében(cbr 600f2)! Ha felállok a motorról nagyon lassan jön vissza a hátulja az elejéhez képest,de ezt tudom állítani,csak még nem tudom hogy hova! A hátsó gátlót vissza tettem az eredeti helyére,így 2 cm-el lejjebb van a hátulja ugyanazon a mérési ponton,de tudtommal ha följebb van jobban kéne kanyarodnia ! Ha valakinek lenne ötlete a leírtakból,hogy mitől érzem nehéznek bedönteni a motort,ne tartsa magában! Tudom,hogy pályán lenne az igazi próbálkozni,de hátha! Köszi!
Az ippeg nem két t, mert jelenidő!
Az ippeg az egy p és két t(a két t nem összekeverendő a hosszú ipszilonos t-vel). Ökkör.
hali egyszerűbb 1 kis vízen áttolni az egyenesfutás miatt
Ma kipróbáltam kormányzár nélkül,egy kicsit jobb,de nem az igazi!
Megy valaki Fejér megyéből a jövő hétfői Superbike nyílt napra a Pannónia Ringre? Ha jó idő lesz, betársulnék, vagy ha még van hely a tréleren/furgonban beszállnék a benzinköltségbe.
Köszi
Dunlop 165/55 R17 amit keresek!
THX Brian!
Ilyen méretben nem létezik
15 000ft.-ba kerül, szeretném ennyiért is adni. Bp. belül elviszem bárhova, nekem segítség lenne, másnak meg remélem mindegy, hogy ott veszi meg, vagy én viszem el neki.
Üdv!
Emlékeztetőnek,jövő hét végére!Üdv:Laci
Vennék ÚJ Dunlop szlikket 160/60 R17 méretben!
Szia!Mennyiért adod a "jegyet" ?
kormányzárból kivetted...?
Nem pályáztam, de motoroztam F2-vel úgy '94 körül.
Akkor az lesz az első,mielőtt tekergetek! Te pályáztál F2-vel vagy csak volt? Ha igen gyári volt? Köszi mindent!
Értem, azzal megváltozott a geometria. Egy próba erejéig rakd vissza az eredeti állapotba a gátló felfogatási pontját!
Elvileg nincs leengedve az eleje! Kb. annyit lóg ki a villa mint amilyen magas a csutka,szóval csak alá van rakva! Én is erre gondoltam,hogy ezért tűnik nehéznek mert kényelmetlen,vagy valami ilyesmi!
Az biztos,hogy a hátsó gátló alján teljesen be van tekerve az állító,viszont a tartálynál még nem néztem! Elől nincs koppon bent! Bevallom még nem mertem hozzányúlni,bár elvileg nem tudom elrontani,legrosszabb esetben visszaállítom! De megnézek mindent amit írtál! Ja és még annyi,hogy a gátló alsó csavarja lejjebb van fúrva a tartóján(nem tudom érthető-e). Attól talán egy kicsit magasabb lesz,ahogy nézegettem!
De attól lehet kényelmetlen neki.
Attól ippeg, hogy fordulnia kéne mint állat.
Szerintem túl be van engedve az eleje.
Nézd meg, hogy kézi erővel könnyű-e összenyomni az elejét és a hátulját! És milyen intenzitással ül össze és rugózza ki magát. Ha lassúnak/keménynek/nehézkesnek tűnik, akkor lágyíts rajtuk! Ha pályán leszel, próbálj másképp ülni rajta, lehet, hogy a testhelyzet módosítással könnyebben fog fordulni! Nézd meg egy léccel, hogy a motor egy nyomon fut-e!