Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na meg Te is hülye vagy . A fehér vonalat átlépni tilos. Na persze ha hirtelen léped át jobbról balra majd határozatlanul és teljesen kiszámíthatatlanul balról jobbra visszatérsz, esetleg ezt többször egymás után megteszed akkor az jó!

Na és ne hidd azt, hogy lassan haladva nem tudok erőcsúsztatni!
De utálom mikor a hozzád hasonló tudatlanok okoskodnak. Na meg azt is utálom mikor az LX félék bízva az okoskodó nagy fejedben elhiszik a butaságodat.
Az igen angolul írva hejlyesen JES.
Barmok!
és akkor még azt hiszem optimistán állsz a dolgokhoz....

LX
Hát az olcsót azt idézőjelben értettem. 300 alatt nemfogom ezt a témát megúszni erre már rájöttem.
azt hiszem el kell, hogy keserítselek.. itt nincs igazán olcsó megoldás.. ha gyárt is bárki ilyen elektronikát, akkor az sem lesz olcsó.. amit linkeltél, az szerintem csak olyasmi cucc mint a Bazzaz vagy a Dynojet.. Ráadául ha jól gondolom akkor ez egy big-bang R1.. amihez valszeg' még drágák a cuccok...

LX
Nemnagyon van semmi rn22höz, ecu meg főleg nem. már próbáltam. Azért köszi.
Ricsi bontó?
Igen ezt így értem. Csak ezek beszerzésével van problémám( nincs elég pénz ) . vagy ha rászánom akkor a motorozás marad el a szezonra. Ezért most csak a legolcsóbb megoldást keresem, az se gond ha nnem leaz gyorsváltó. Előző motorjaimon se volt, majd rángatom ezen is a gázkart:-) full gyári állapotba is bőven megfelelne nekem ez a gép.
Ez lenne a kézenfekvő és ezt is akartam csinálni. A probléma a bontott filléresnél kezdődik. Ebay-en 719€ a legolcsóbb bontott. Egy német bontót felhívtam, ott van 650€ért diszkont áron:-)) usaban kicsit olcsóbb de mire ideér az is közel ennyi, ráadásul gyengébb. De ha valaki tud nekem ennél olcsóbban bármilyen ecu-t, legyen az gyári vagy nem gyári, arra szívesen lecsapok! 2009utáni r1hez kell.
ja.. tényleg.. bocs...

LX
Eliksz, baszdmeg, tanulj már meg angolul rendesen, mert az igen, az YES, nem YEC! Tudatlan.
akkor vegyél bontoban fillérekért egy gyári ECU-t és irasd át a csundiékkal pályázáshoz
na... ha veszel egy YEC-eset, az kezeli a gyorsváltót is (emlékeim szerint..) viszont ahhoz YEC-es köteg is kell.. Ha veszel egy gyárit, és abból csináltatsz YEC-eset, akkor marad a gyári köteg és az is kezeli a gyorsvátót... más gyártók lehetőségeiről nem tudok nyilatkozni..

LX
Hát, a legnagyobb bajom az az hogy nincs gyárim se:-)) Vagyis kábelköteg, gyújtás, kulcs stb az van, csak maga az ecu hiányzik. Venni egyet meg baromi drága, ráadásul a gyorsváltót se fogja kezelni, hanem kell venni még hozzá dynot. azért lenne jó egy valamilyen verseny elektronika bele, ami megoldja az összes gondom.
Hello,

lehet helyettesíteni.. Azt nem tudom, hogy amit belinkeltél az spec. jó-e.. de nekem a kawában is verseny elektronika volt, meg most a Yamahában is az van.. Yamaha is gyárt elektronikát.. (YEC) csak azt kicsit macerás beszerezni.. Esetleg fogod a gyárit, és Csunderlich Csabiék átalakítják YEC-es elektronikává..

LX
Szai!
Nekem volt gyári szám nélküli vázas motorom (k5 750- képek között megtalálod). Rendőr megállított amikor húztam haza pringről futón a motort, ráadásul motoros rendőr volt. Kérte a papírjait, mondtam hogy nincs mert csak hobbi motor, én építettem pálya használatra. - Rendben, akkor csak az autó és az utánfutó papírjai kellenek.
Ennyi volt.
Második alkalom, szintén pringről hazafele, szintén motoros rendőr állított meg, na az el se kérte a motor papírjait, csak az enyémet és az autóét. Mondjuk lehet csak megsajnált mert aznap az első 20percben belehasaltam a kavicsba és annyi volt a nap. 4 kör:-)
Ha van száma a váznak, de papírja nincs, az már melegebb, de szerintem az se gond, mivel ha futón húzod és látszólag versenymotor és nem utcai, az olyan mintha tenniszütőt vinnél a csomagtartóba. Sporteszköz.

Más: Remélem valaki tud segíteni. Lehet-e valamivel helyettesíteni a gyári motorvezérlő elektronikát (ECU) Gondolok pl. erre: http://www.ebay.de/itm/Fast-Ec...
vagy valami hasonlóra. Vagy ez csak olyan minr a pc bazzaz stb?
TL köszöni szépen megvan, csak mostanában kicsit többet voltam pályán, és érzem azt, hogy érik, hogy eldobjam....... És ha a TL-t eldobom, akkor annak a mostani állapotra való visszahozása bizony belekerülne annyiba, mint egy pályagép az alsó szegmensből. Meg persze sírnék, ha a gyári idomokat megtörném.
Szóval ebből a megfontolásból akarok pályamotort. :)
Igazából néztem több gépet, de van vázszám meg papír nélkül is, meg vannak olasz papírosok, és én is hajlok a papíros motor felé, mert oké, hogy még valakit soha nem állítottak meg, de ha engem 1x megállítanak, akkor bukom a motort, és polgári per is lehet belőle. Na azt meg nem akarom, inkább legyen pár tízezerrel több a gép, és nyugodtan alszom.
Na ez a lényeg.
Ha lelassítassz hozzám akkor hogyan lessem el az apró kis trükköket mint erőcsúsztatás, kanyarodás első keréken (kizárólag felnin), egykerék (hátsó) halytűkanyarban, fehér csík biztonságos átlépése. Ezek a kis finomságok.
Tőlem még soha senki nem kérdezte meg hogy honnan-miből-kitől van a gépem egyetlen egy pályanapon se, soha nem igazoltattak futóval-rendszám nélküli motort viszve. De még csak közeggel se találkoztam egy magyar pályán sem. Szóval ha meleg konyhára meleg szakács, meleg motorra ...... ... . .
Mi van a TL-el?
Vagy nem akarsz közúton motorozni?
Ha meg vannak a külfőldi papírjai akkor nagy gond nem lehet.Annélkűl már rizikós.
Nem tudom a lépést tartaníííííí? ? ?
Na akkor majd lelassítok hozzád.
Beszariak.
Ha rózsaszín hellókittis a pályaidom, akkor szerintem tuti meleg gép(e) volt...
Sziasztok.
Arra adnám a fejemet, hogy pályagépet vegyek, de eléggé elvesztem a papírok kavalkádjában. Nem egészen tudom, hogy mire figyeljek, honnan tudom, hogy egy "meleg" gépbe futottam bele?
Pl: Olasz papírok nélkül adásvételivel, szám nélküli (eladó szerint) gyári vázzal.
Ha csak adásvételivel veszem, és később valahogy kiderül, hogy mégis gázos, az fedez, hogy ne üssem meg a bokám? Van esetleg valami módja, hogy leellenőrizzem hogy nem lopott a gép?
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Hát azért siet előre hogy hátulról lásson nagyon hamar