Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kormánycsapágyat még nem néztem,de még ma felbakolom! Gátló az nincs rajta. Futómű? Háááát rugózik és nem pattan fel a földről! Attól félek,hogy kerítenem kell valami szaksegítséget élőben! Az is lehet,hogy én fújom fel a dolgot! Az a baj,hogy ismeretlen az előélet,nem tudni ki mit rakott bele,csak az biztos hogy messze van a gyáritól! Köszi a reakciót! Még foglak keresni gumi miatt,mert a hátsó több mint 10 éves,az elsőből meg ki van reszelve az év!
A 165-ös gumi se arra való, pláne, ha nincs rajta kopásjelző lyuk (csere). De nem ettől nem fordul a motor, a guminyomások is alapvetően jónak tekinthetők, tehát attól sem. A kormány helyzete némileg kihat a motor egyensúlyára (első és hátsó terhelés), de nem hinném, hogy olyan mértékben, hogy ne akarjon fordulni. Kormánycsapágy nem szorul? Kormánygátló (ha van), nem túl feszes? Futómű működik, dolgozik?
Viszont most néztem és nem bírom feljebb tenni a kormányt,mert rövid a fékcső! Most az a kérdés,hogy ezért lett-e lerakva a kormány,vagy mert a srácnak (aki egy fejjel alacsonyabb nálam) így volt jó!?
Találtam már rajta egy pár ilyen muszáj megoldást
Igen F2!165-ös a hátsó gumi,az első 120-as.Azt nem tudom,hogy kopott-e,mert össze-vissza van vagdosva és nincs rajta olyan kopásjelző lyuk mint az elsőn!A nyomás elől:2bar,hátul:1,6 hidegen!Így mentem tegnap!Ennyit számítana a nyomás?Napközben mentem a haver motorjával ami idomon kívül gyári F2.Az magától kanyarodott az enyémhez képest,viszont minden másban nagyon puhának találtam!Ezért gondoltam a kormányra,mert az a legszembetűnőbb különbség!
Meg váz nélküli számot is vigyél, Homály-1 miatt.
Guminyomás jó?
Mi ez, CBR600 F2 ? Hátul milyen méretű gumi van? Gondolom 180-as, pedig ennek a motornak 4,5" széles a felnije, amire 160-as gumi kell. Az már más kérdés, hogy a hátsó gumi kopottnak tűnik
Lehet hogy meglepo lesz, amit irok, de a Hring honlapjan szinte minden infot megtalasz, amit meg nem, arrol az ott talahato mail cimen tudsz erdeklodni. Ez a tuti! ;)

Szerintem az alap elgondolasod a gyakorlas athelyezeserolnalapvetoen helyes. :)

Labon meg persze hogy oda lehet menni. Paran meg a gyors kozutiba is labon megyunk ki. ;) Csak vigyel szerszamot meg duct tape-et tukor, lampa miatt.
Hajra! ;)
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!Elég nehezem nehezen tudom a motort bedönteni a motort a kanyarba!ha már bent van nem érzek nagy gondot,csak a bedőlés!Úgy vettem a motort,hogy a kormányok a villahíd alatt vannak és így használom!Ha én ezt felülre tenném változna valami,vagy csak máshogy ülnék rajta?Nagyon fárasztó így motorozni úgyhogy valamit ki kell találnom!Ha valakinek lenne valami ötlete szívesen venném!Köszönöm.
Sziasztok!

Van 3X20 percem a H. ringen a közúti 2-be.
Sajnos esés miatt maradt meg és úgy néz ki, idén már nem is tudok pályázni és csak 2012-ben lehet felhasználni.
Ha valaki menne nyílt napra és tőlem venné meg, az nagy segítség lenne!
Köszi!
Köszönöm, ez megvolt. :)
Mondjuk ezeket nem tudom miből szűrted le, mert ilyeneket pont nem írtam. :)
Azt hiszem pont azt írtam, hogy rájöttem, hogy nem a Mátra a legjobb terep erre, és ezért akarnék inkább egy pályára kimenni gyakorolni. Sem utánuk menésről, sem határok feszegetéséről nem volt szó, pusztán ráeszméltem, hogy bőven van még mit és hova fejlődni, és ezt szeretném biztonságosabb krülmények között...;)
Remélem a saját mércédet nem ahhoz akarod tenni vagy azokhoz akik heti szinten 150-200km-eket gurulnak fel le azon a 15km-es szakaszon?
Szerintem egy 2 pályanap és utánna gondolkozz egy kicsit a Mátrázáson... ráadásul, ha valaki/valakik emennek melletted, ne próbálj a saját határaidat feszegetve utánuk menni... itt nincs bukótér...
kezd avval hogy ezt elolvasod kb 3x

http://fekezzrovidebbet.blog.h...
Sziasztok,
A hétvégi Mátrában gurulás közben, mikor már azt hittem, hogy nagyon-nagyon keményen tolom, hirtelen elkezdtek előzgetni a helyi fiatalok, kb. duplán annyira ledöntve és dupla tempóval, úgyhogy kicsit én is rákapcsoltam, és láss csodát, a motor dőlt én meg bevettem a kanyarokat...viszont rájöttem, hogy nem a Mátra a legjobb terep erre, úgyhogy azon gondolkozom, hogy meglátogatok egy hringes nyílt napot, és bár eléggé visszaolvastam a topikban, nagyjábül minden kérdésemre meg is kaptam a választ, de szeretném így egyben, szóval ha valaki lenne olyan rendes. :)
- Kell-e előzetesen regisztrálni, vagy odamegyek, fizetek, aztán jónapot?
- A kezdő csoportot céloztam be magamnak, a hozzászólásom elején leírtak miatt. Ehhez elég odamennem az időbeosztás szerint kiírt kezdő csoport indulása előtt?
- Az, hogy a kezdő csoporthoz 1x90 percet írnak az mit jelent? Nincsenek ezek a 20 perces etapok, szóval, ha szusszal, benzinnel bírom, akkor mehetnék 90 percet egyben? Vagy esetleg ebben benne van egy kis elmélet, útbaigazítás, bármi?
- Hülye kérdés, de ér-e lábon kimenni egy pályanapra?
- Guminyomás terén mi az "ideális"?
- Van-e esetleg valami amire még illene gondolnom?

Köszi előre is, ha valaki veszi a fáradtságot és "felkészít" így a neten keresztül. :) És bocs a hosszúságért. :)
igen
Sziasztok!
A cimborámmal mennénk a H.ringre nyílt napra aug.15-én /Közúti 1/. Utoljára még a BRO szervezésében voltunk fent. Anno meg tudtuk oldani, hogy 1 motorral mentünk fel a pályára fele idő ő, fele én /matrica motoron, karszalag csere/. Most is így működik a rendszer hogy motormatrica, +karszalag?
Ne nyavajoglyjááá.
meg még svéd is
ez tök jó
minőség= Normál minőség
valami leírás csak van
na akkor ennek annyi, gondolod van mübizonylat egy kutyarácshoz? ami szerintem amugyis ugy tünik müanyagbol van
ha van a rácsról műbizonylat akkor azt fel kel tüntetni a műszaki adatlapon azzal bemész az okmány irodába és beíratod a forgalmiba de ehhez az kell hogy legyen leírás a rácsról
köszönöm, szoval ez a rács jó szerinted, és kérésre ezexerint simán ráirják a müszaki adatlapra és oz okmányiroda szintén kérnem kell hogy forgalmiba irják....
értettem és köszönöm
egyébként az hogy kutyarács az elvileg mindegy remélem, a teret elválasztja
Fél évente böfögök itt egyet akkor is ilyen a fogadtatás Amúgy mv be is jó (csak kell hozzá egy nagyflex meg kalapács.