most már csak az a kérdés hogy váz nélküli számot lehet e rendelni.
egyébként én anno rendeltem vázat rigához....de kiröhögtek,ez viszont szonájtot igazolja.
Én az összes MV-be garvírozni szoktam a számot. A végén kicsit antikolom és jöhet a vizsga. Nem bízom a kp-re mert 40kilós kalapáccsal verik bele a számokat. Az meg köztudott, hogy baszott gyors vagyok és nekem számít, hogy a váz ne legyen össze-vissza verve.
de a wsbk-n úgy van úgyhogy kussolsz./esküszöm én már kezdem sajnálni Sonájt mert nem elég ,hogy a gyűlésen tanulnia kell,még itt is,minden alkalommal/
Ha rendelsz egy új vázat a Yamaha tol az szám nélkül jön. Mi már rendeltünk az ugyfelunknek zsír újat, és az szám nélkül jött! Utána menni kellett a kpm-hez, ok ütöttek bele újat!
Azt biztos egyenesen a gyárból lopták! Homály megmondta, ha nincs szám, akkor lopott. És jó hülye vagy, hogy itt beszéled meg, mert éjjel már csengetni fog a SWAT, aztán csak lesel majd!
Megnyugtatlan ha már felzaklatott ez a téma. Mondjuk nem tudom az ecu pótlása miben kapcsolódik egy lopott motorhoz, mert általában ha egy motort ellopnak akkor annak kulcsa nincs ecu meg van. Na most nálam fordított a helyzet, kulcsok vannak ecu nincs. Egyszerű az oka, törött motort építek pályázáshoz, és biztos nem mindennapi dolog, de az ecu szarrátörött. Egyszerű oka van, rn22es r1ben egyszerűen szar helyen van. Bal oldalt van a hűtő mellett egy szaros kis tartóra felcsavarozva, nagyobb buktánál törik. Más verzió hogy simán megtartotta magának a kinnti tulaj, nemtudom, de szerintem az első mert az ecu konzol is törött. Hogy még jobban elősegítsem a lelki békédet, a motor papíros, papír van róla hogy az eu-ban nem körözik, szívesen bescannelem átküldöm neked is:-) legnagyobb bajom ha a rendőrök a forumozásom alapján meglátogatnának, az lenne hogy lekellene csoszognom a másodikról, elmenni a garázshoz majd bemutatni a motort és a,papírokat. Azért köszönöm az aggódást, de ilyen ez, amikor félinfó alapján kritizál valaki. De a forum már csak ilyen.
Remélem nem sértettelek meg.
Amúgy meg ha lopott lenne ki nem szarná le? Az se lassabb 1 körön
na drága Barátom.. most beszélsz / írsz ordenári nágy baromságot.. már hogy a retekbe ne adna el... én spec a 636-hoz vettem a DMC-től (gy.k.: Kawasaki) nyers ( ! ) vázat. Hivatalosan, számlára. Szerinted abban hány darab szám volt? Segítek.. egy sem... nézz utána a dolgoknak mielőtt okosakat írsz..
Ezeket ti komolyan is gondoljátok? Amit itt leírtok? Már az is baromság, hogy egy nyílt fórumon tárgyaljátok ki, hogyan legalizáljátok a lopott motorokat. Eddig csak a szerencséteken múlott, hogy nem buktatok le. Volt már a ring előtt kordon. De ezt elolvassa a közeg, lesz is. Nincs váz, szám nélkül. Sehol a világon. A gyár nem ad el szám nélkül sem vázat,sem motort. Még a WSBK-n is nézik gépátvételnél. Ha már mindenáron ilyenen töritek a fejeteket akkor legalább annyi eszetek lenne, hogy nem egy nyílt fórumon tárgyaljátok ki. Zsenik.
lopatni kell egy motort,vagy keresni valakit aki lejelenti a lehetetlen hitelell terhelt lyamahha r1 tipusu motorbiciklilyjét.bár ez illegálij,de ki a faszt érdekel ,zemályét kell ellopni,az is honda zx 1000rr
egyébként én anno rendeltem vázat rigához....de kiröhögtek,ez viszont szonájtot igazolja.