Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk az is kemény volt mikor ment előttem az egyenes jobb oldalán valaki, hátranézett BENYOMOTT EGY BALOS INDEXET és visszajött elém...
Másrészt a boxutca nem a motorosok miatt lett ilyen kialakítású, hanem a Forma1 miatt. A bejárata így is párhuzamos a -1-es kanyarral, nem biztos, hogy szerencsés lenne, ha teligázon kéne menniük még az első kanyar kijáratáig is, hideg gumin, versenyszituációban. Arról nem is beszélve, hogy a boxutca végi lámpától az 1es kanyar bejárata cirka 3-400méterre van...
Elsőre nekem is fura volt, hogy nincs tükröm, de hamar megszokható. Nagyon látszik, ha olyan mögé érsz, aki meglát téged a tükörben. Elkezd "helyet csinálni" neked, váratlanul letér az addigi ívéről, kiszámíthatatlanná teszi a mozgását és ezzel előzés pillanatát.
Tényleg nincs más dolgod, nézz előre és húzd a gázt.

Boxkijárat: nincs ezzel semmi gond. Aki a célegyenesben jön nagysebességgel, amikor eléri a fehér csíkot, már többnyire igyekszik az aszfalt baloldalára húzódni, felkészül a féktávra, tehát ha a boxutcából érkező nem megy át a csíkon, ebből szinte lehetetlen balesetet szenvedni. Ráadásul akkora a sebesség különbség (a célegyenes azon részén 200+ a sebesség szinte mindenkinél, míg a boxutcából kifelé "hideg gumis" gyorsításon van a motoros), hogy mire észrevennéd, már el is ment melletted a gyorsabb motor. Ha meg te vagy a "gyors motor" és látod a boxkijáratban induló másik motorost, még tudod az első kanyar ívét annyira módosítani, hogy akár az érintési pontnál se akadjatok össze.
A tükörről: Aki pályán megy annak az a dolga, hogy előre nézzen és ne csalingázzon a pályán. Aki gyorsabb nála az meg fogja előzni.
Képzeljél el egy kezdőt aki nézi a tükröt és elnézi a kanyart. Na ott aztán lesz rákenról. Úgy pattognak a kavicságyban mint a bakkecske. Nem szép látvány. A pályán ne nézze senki a tükröt. Csak előre és go.
Olvasgattam amiket írtatok. Érdekesek vagytok.

Nem is tudom, kit kellene megszólítanom a kérdésemmel, de azért elsütném. Szóval a boxutca kijárata a H-Ringen, meg egyáltalán a pályákon általában, miért olyan helyen van, ahol az veszélyes? Miért nem jön ki a boxkijárat az 1-es kanyar végén, azon a részen, ahol a versenyvonal a bal oldali kerékvető felé tart. Mert akkor az autós/motoros az egész hajtűben szemmel kísérheté, ahogy közeledik felé a boxból kijövő, majd a kigyorsításon előbb/nagyobb gázt adva szépen, gondd nélkül el tudna húzni mellette az egyébként is az ellentétes oldara húzó versenyvonalon, miközben a boxból kijövő nem húzna balra, mert neki a az ideális nyomvonal jobbról folytatódna? Miért nem így van megoldva? 30m-rel többet kéne aszfaltozni? Vagy a régi 1-es kanyar eredeti nyomvonala pont jó lett volna boxkijáratnak?

(Jöhet az oltás, mivel sosem voltam a H-Ringen. De az E-Ringen voltam, ahol a boxkijárat szintén a pálya legnehezebb és leggyorsabb pontján torkollik be, S-alakban kanyargó féktávon. Nagyon jól átgondolta, aki tervezte....)

Amúgy miért kell leszedni/leragasztani a tükröt a pályanapon? Ennyire nagy baj, hogy ha az ember látja, hogy jönnek mögötte?
Köszi! Jelzek majd...
Már eladta
Köszi!
már nem bírtam magamban tartani,apropó nálam van amit kérték Ricsitől...
Azt bebuktad takony!

aszolok.
Mostanában nekem is gyakran jut eszembe.
Tutttad, hogy a Predi az egy ork?
A tok az alul-felül is tud úszni.
Akkor jó. Vmiért a banán jutott az eszembe.
És ha vonalon innen?
Ha az az amelyik a víz alatt úszik, akkor nem.
Abban van az aranyhal elásva?
Az nem dézsavú, hanem Demizson.
ja az ilyen-olyan füves rét/legelő , ahol sok a szúrós mácsonya ....

értem máá...
Nekem haverom. Rám nem haragszik. De Te óvatosan szemtelenkedjél vele mert ha megfog akkor kiveti a beledet. Ha meg banánt ettél akkor elcsúsznak a motorosok rajta. Na meg nem beszélve arról, hogy kiderül, Te is troll vagy ork vagy.
Dézsavúm van. Valaki mintha beszélt volna banánról.
http://www.tesztmotor.hu/hir/sport/utcai-verseny-pecsett.html
Az az ahol Ti falusiak a macskabőr medicinlabdát rúgjátok.
egyértelmű , hogy csukva ...
mondjuk én assetom mijaza pája .....