Másrészt a boxutca nem a motorosok miatt lett ilyen kialakítású, hanem a Forma1 miatt. A bejárata így is párhuzamos a -1-es kanyarral, nem biztos, hogy szerencsés lenne, ha teligázon kéne menniük még az első kanyar kijáratáig is, hideg gumin, versenyszituációban. Arról nem is beszélve, hogy a boxutca végi lámpától az 1es kanyar bejárata cirka 3-400méterre van...
Elsőre nekem is fura volt, hogy nincs tükröm, de hamar megszokható. Nagyon látszik, ha olyan mögé érsz, aki meglát téged a tükörben. Elkezd "helyet csinálni" neked, váratlanul letér az addigi ívéről, kiszámíthatatlanná teszi a mozgását és ezzel előzés pillanatát.
Tényleg nincs más dolgod, nézz előre és húzd a gázt.
Boxkijárat: nincs ezzel semmi gond. Aki a célegyenesben jön nagysebességgel, amikor eléri a fehér csíkot, már többnyire igyekszik az aszfalt baloldalára húzódni, felkészül a féktávra, tehát ha a boxutcából érkező nem megy át a csíkon, ebből szinte lehetetlen balesetet szenvedni. Ráadásul akkora a sebesség különbség (a célegyenes azon részén 200+ a sebesség szinte mindenkinél, míg a boxutcából kifelé "hideg gumis" gyorsításon van a motoros), hogy mire észrevennéd, már el is ment melletted a gyorsabb motor. Ha meg te vagy a "gyors motor" és látod a boxkijáratban induló másik motorost, még tudod az első kanyar ívét annyira módosítani, hogy akár az érintési pontnál se akadjatok össze.
A tükörről: Aki pályán megy annak az a dolga, hogy előre nézzen és ne csalingázzon a pályán. Aki gyorsabb nála az meg fogja előzni.
Képzeljél el egy kezdőt aki nézi a tükröt és elnézi a kanyart. Na ott aztán lesz rákenról. Úgy pattognak a kavicságyban mint a bakkecske. Nem szép látvány. A pályán ne nézze senki a tükröt. Csak előre és go.
Nem is tudom, kit kellene megszólítanom a kérdésemmel, de azért elsütném. Szóval a boxutca kijárata a H-Ringen, meg egyáltalán a pályákon általában, miért olyan helyen van, ahol az veszélyes? Miért nem jön ki a boxkijárat az 1-es kanyar végén, azon a részen, ahol a versenyvonal a bal oldali kerékvető felé tart. Mert akkor az autós/motoros az egész hajtűben szemmel kísérheté, ahogy közeledik felé a boxból kijövő, majd a kigyorsításon előbb/nagyobb gázt adva szépen, gondd nélkül el tudna húzni mellette az egyébként is az ellentétes oldara húzó versenyvonalon, miközben a boxból kijövő nem húzna balra, mert neki a az ideális nyomvonal jobbról folytatódna? Miért nem így van megoldva? 30m-rel többet kéne aszfaltozni? Vagy a régi 1-es kanyar eredeti nyomvonala pont jó lett volna boxkijáratnak?
(Jöhet az oltás, mivel sosem voltam a H-Ringen. De az E-Ringen voltam, ahol a boxkijárat szintén a pálya legnehezebb és leggyorsabb pontján torkollik be, S-alakban kanyargó féktávon. Nagyon jól átgondolta, aki tervezte....)
Amúgy miért kell leszedni/leragasztani a tükröt a pályanapon? Ennyire nagy baj, hogy ha az ember látja, hogy jönnek mögötte?
Nekem haverom. Rám nem haragszik. De Te óvatosan szemtelenkedjél vele mert ha megfog akkor kiveti a beledet. Ha meg banánt ettél akkor elcsúsznak a motorosok rajta. Na meg nem beszélve arról, hogy kiderül, Te is troll vagy ork vagy.
Dézsavúm van. Valaki mintha beszélt volna banánról.
Tényleg nincs más dolgod, nézz előre és húzd a gázt.
Boxkijárat: nincs ezzel semmi gond. Aki a célegyenesben jön nagysebességgel, amikor eléri a fehér csíkot, már többnyire igyekszik az aszfalt baloldalára húzódni, felkészül a féktávra, tehát ha a boxutcából érkező nem megy át a csíkon, ebből szinte lehetetlen balesetet szenvedni. Ráadásul akkora a sebesség különbség (a célegyenes azon részén 200+ a sebesség szinte mindenkinél, míg a boxutcából kifelé "hideg gumis" gyorsításon van a motoros), hogy mire észrevennéd, már el is ment melletted a gyorsabb motor. Ha meg te vagy a "gyors motor" és látod a boxkijáratban induló másik motorost, még tudod az első kanyar ívét annyira módosítani, hogy akár az érintési pontnál se akadjatok össze.
Képzeljél el egy kezdőt aki nézi a tükröt és elnézi a kanyart. Na ott aztán lesz rákenról. Úgy pattognak a kavicságyban mint a bakkecske. Nem szép látvány. A pályán ne nézze senki a tükröt. Csak előre és go.
Nem is tudom, kit kellene megszólítanom a kérdésemmel, de azért elsütném. Szóval a boxutca kijárata a H-Ringen, meg egyáltalán a pályákon általában, miért olyan helyen van, ahol az veszélyes? Miért nem jön ki a boxkijárat az 1-es kanyar végén, azon a részen, ahol a versenyvonal a bal oldali kerékvető felé tart. Mert akkor az autós/motoros az egész hajtűben szemmel kísérheté, ahogy közeledik felé a boxból kijövő, majd a kigyorsításon előbb/nagyobb gázt adva szépen, gondd nélkül el tudna húzni mellette az egyébként is az ellentétes oldara húzó versenyvonalon, miközben a boxból kijövő nem húzna balra, mert neki a az ideális nyomvonal jobbról folytatódna? Miért nem így van megoldva? 30m-rel többet kéne aszfaltozni? Vagy a régi 1-es kanyar eredeti nyomvonala pont jó lett volna boxkijáratnak?
(Jöhet az oltás, mivel sosem voltam a H-Ringen. De az E-Ringen voltam, ahol a boxkijárat szintén a pálya legnehezebb és leggyorsabb pontján torkollik be, S-alakban kanyargó féktávon. Nagyon jól átgondolta, aki tervezte....)
Amúgy miért kell leszedni/leragasztani a tükröt a pályanapon? Ennyire nagy baj, hogy ha az ember látja, hogy jönnek mögötte?
aszolok.
Tutttad, hogy a Predi az egy ork?
értem máá...
Dézsavúm van. Valaki mintha beszélt volna banánról.
mondjuk én assetom mijaza pája .....