Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Merre laksz? Tudsz adni egy telefonszámot vagy e-mailt és ott meg tudjuk beszélni. köszi Ádám
Engem érdekel a jegy!
Sziasztok! Eladó 1 db részvételi jegy Hungaroringi motoros nyílt napra (4*20 perc vagy 3*25 perc). 2012 év végéig használható. Ajándékba kaptam, de sajnos nem tudom felhasználni. 16 000 ft-ba került, oda adnám 10 000 ft-ért. Csatolva képek róla. Érdeklődni: adamos@freemail.hu vagy tel: 06-20-380-8882. Üdv: Ádám
Lehet egyről beszélünk a muki a 13-as kanyarban nyomott vagy 1000 képet a motorosokról :) Csak hátha rajta lennék
Nem, az egy Nokia Classic teló volt
Te is láttad azt a fotóst amelyik ott a sikán után a célegyenes végi balosban több milliós kamerával fényképezett?
Sziasztok

Láttam a pálya mellett fotósokat, nem tudjátok hogy a hungaroringesek ezeket fetöltik valahová?
Teljesen igaza van. Faszé nem írjátok ki a hátatokra, hogy mire vártok!? Teljesen jogosan azt hihette, hogy gyesre vagy gyedre vártok. Elvégre aki motorozni megy az nem vár hanem felmegy a pályára.
A felmenetelnél viszont vmiért azt feltételezhette, hogy a többi már percek óta ott várakozó motoros csak a kilátásért ment oda, így ő nyugodtan bepofátlankodhat úgy kb. 20 ember elé oldalról.
Értem. Valami irgalmatlan szaga van.
Viszont rendesen halad, ha húzza.
Onnan, hogy Végh Jana féle pancsolt Elf benzin volt benne 120-as oktánszámmal. Úgy tűnik meg van még neki a régi Yamaha SBK gép.
találtam egy képet, ami alapján az illető beazonosítható, de én a motorra vagyok kíváncsi, hogy mitől volt olyan rettenetesen büdös.
Igen is, meg nem is. Mert ha szigorúan vesszük, akkor ennyi erővel csinálhatnánk kb. 8 mp-es csoportbeosztásokat, ha pl. a 2 pércet vesszük etalonnak és felállítunk egy úgymond 107 százalékos szabályt. De ez nyilvánvalóan lehetetlen.

Szerintem a 2:15 feletti csoportban 2:30-akat menni nem olyan vészes, úgy értem nem veszélyesen lassú.

A délutáni csoporttal nekem és a barátaimnak az a baj, hogy este 6-ig tart és mi közel 170 km-re lakunk a Ringtől. Most, hogy már egyre hamarabb sötétedik nem túl jó tök fáradtan a szürkületben hazamotorozni.

Lehet, hogy tényleg csökkenteni kéne a menetek számát és inkább 3 időcsoportot létrehozni.

Én azt mondom, hogy sajnos benne van a pakliban, hogy kiütnek, mert úgy is eleshet valaki, hogy az elcsúszó motor pont kiüti alólad a te vasadat. Főleg, ha ennyire tömve van a pálya mint amennyire most volt.
Azt gondolom, hogy 2:30-as idővel nyugodtan mehetne az esti, kezdő csoportban. Ott legalább nincsenek olyan sokan, meg ott még talán jobban figyelnek egymásra is.
Teljes mértékben egyet értek veled, kivétel abban, hogy benne van a pakliban a koccanás. Pályanap és nem versenynap, tehát nincs benne. Ha valaki saját hibájából esik az van benne. Az idő amit írtál azzal nincs is gond, csak a csoportal van gond! Ugyanis 2:15 felettibe belecsúsznak a 2:13-as idők is, mert nem férnek be a gyors csoportba! Miért? Az indokokat már előttem leírták nagyvonalakban.
Erre sajnos a megoldás a 3 csoport, ami tartalmaz 2:30 feletti csoportot is mint tavaly. Viszont ezáltal kevesebb a menet. ÉS? Bár az év elején volt a liszenszes csoport és mindenki hepi volt. De az télleg nem normális, hogy tizes bolyokban kanyaronként 3an egymás mellett haladnak a különböző tapasztalattal rendelkező "játékosok" . Csatlakozok a kijáratnál kellemes várakozást ellenzőhöz mer az télleg nem okés.
Sja örvendetes volt látni a kellemes pncikat végre
Tegnap a gyors csoportban volt egy motoros, nem tudtam megfigyelni, milyen motor, világos színű volt, hátulról mintha ilyen szögletes lett volna a farokidom, elég jó tempóban ment, amikor nyomta neki, de két körön keresztül is eljátszotta, hogy a kör végén belassít, nézeget hátra... aztán célrarától újra nyomta neki, nagy hangja is volt. De nem ez az érdekes, hanem amiért írom, mert valami irgalmatlan bűz áradt abból a motorból, nem büdös benzines motor szaga volt, de nem is etanolszagú volt, mintha trágyával menne vagy nemtom, nagyon érdekes volt. Mindkétszer megcsapta az orrom, amikor elment mellettem. Vki esetleg nem tudja mi az igazság? Ha ebből ráismer a motorral.
Tegnap biztosan örült a szervező ,mert talán az első nyereséges napja volt.kiválóan lehetett gyakorolni az előzést a kifékezést ....és a kiszopást.engem egy helyen tartottak fel de ott nagyon:a boxutca filcezésnél.Az amúgy is tele pályán-amihez ugye nem sok közöm van ,mert mindenkinek ugyanakkora joga van fenn lenni-mi a hungarorákért kell feltartani azokat akik fizettek egy másfél két percet ,ha már zöld és mehetnénk?de ennyi pinát ami tegnap kinn volt...émmmég nemláttam
amugy minden fasza volt-tehát az olyan dolgok amikhez a hungaroringnek nem sok köze van pl időjárás,de ezt a filctollazást a boxutcában tényleg váltsátok ki valamire.Lehetne mondjuk hiltiszögbelövőt nyomatni a fejidomba-az legalább gyorsabban megy.
Sziasztok!

A tegnapi nap tényleg eléggé gáz volt. Írtam is ma egy mailt a Bucsik Istvánnak, hogy a szervezésnél figyeljenek már oda arra, hogy annyi ember engedjenek beregisztrálni, ahány tényleg elfér a pályán.
Én is az első menetemben úgy tudtam csak felmenni, hogy kb. 12-13 perc volt már csak hátra.

És tényleg sokan ész nélkül mennek, nem érzik át, hogy veszélyes amit csinálnak. Az egyik barátomnak (metál-bordó R1-es Yamaha) a sikán előtti egyenesben mentek neki úgy hátulról, hogy szegény elesett. Szerencsére nem sérült komolyabban, csak a könyöke horzsolódott le, de a bőrruha kilyukadt, a sisak pedig kuka. A motor sem sérült meg igazán komolyan, de hát akkor is kib...tt bosszantó a dolog, mert minimális figyelemmel és türelemmel mindez könnyedén elkerülhető lett volna.
Én ebben a körben pont nem mentem (amúgy a 2:15 feletti csoprtban voltunk), így nem ítélkezhetem, de a barátom azt mondta, hogy nem ment nagyon lassen (ami szerintem igaz, mert 2:30 körüli körökt ment végig, pont mértük neki), nem cikázott, nem ment le az ívről, nem változtatott irányt.
Egyszer csak egy ütést érzett, a motor beszitált alatta és kész.

Persze, tudja az ember, hogy ez benne van a pakliban, de szerintem akkor is jobban oda kellene figyelni egymásra, hiszen nem vérre megy a dolog, hanem egyszerűen csak jól akarjuk magunkat érezni.

Remélem, hogy az augusztus 24-e jobb lesz és jóval kevesebben lesznek.

Üdv

Peti
Szia higany! Bocs, ha félreérthető voltam! Nem hibáztatom a gyorsakat az előzésért, csak egy példának hoztam a tömegnyomorra. Megy a nálam 2mp-el lassabb, keresem, hol előzhetem meg biztonságban (és ide tartozik, hogy vannak páran, akik ezt versenynek veszik, és sértésnek az előzést), és közben még ezt nehezíti, hogy engem is előznek. akár ketten is.

Egyetlen kivétel volt, aki megelőzött (simán), aztán centire vonalban beállt elém, és satu a kanyar előtt. Ha szűkebben veszi, akár kicsit lassabban, tudtam volna, hogy ez az előzés miatt elrontott íve, nem púposkodtam volna. Habár... így belegondolva, lehet, hogy ő is azért csinálta így, mert vannak, akiket megelőzöl (a bizonyos 2mp különbség), ehhez rontanod kell, és már túródik is be, hogy de akkor ő mégis gyorsabb.
Az meg már legyen az én személyes problémám, hogy az én gépemnél kb. minden ezres erősebb. Kawa mögött megyek majdnem 2 kört. Féktávon, kanyarba be rá, kigyorsításon ő el. -3 féktávon elé, -2 OK, -1 OK .... célegyenesben a 2/3-nál vrámmmmmmm elhúz, hogy aztán már az 1-re korán fékezzen, és kezdődjön minden előről. Nincs más hátra, gyorsulnom kell a kanyarokban, és bátrabban kigyorsítani, hogy több előnyre tegyek szert az egyenesek végéig.
A kapunyitás tényleg vicc volt. Miért kellett várakoztatni? Aztán meg megy a kapkodás a mi, de az ő részükről is, hogy az első menetre minden lassúcsoportos kapjon jegyet. Kis szervezési baki. Előbb kell nyitni fél órával és nincs para senki részéről.
Ez a menetes szervezés viszont tényleg nem a legjobb megoldás. Olyan szempontból jó, hogy ha fáradt vagy ki tudsz hagyni 1-1 futamot, viszont így nem lehet megvalósítan azt, amit az ezelőtti években, hogy egy csoportba nem adnak el 2-3x annyi helyet, mint amennyien a pályára férnek, márpedig most ez van és ebből adódik a tulakodás, mert senki nem akar lemaradni, ki akarja használni a jegyét és máshogy nem megy. Szóval a szervezésből adódóan generálódik ez a probléma, ha így marad a rendszer, ez ellen nem lehet mit csinálni, nem jól van kitalálva, azaz nem a legjobb megoldás ez, az biztos.
Az, hogy a gyorsabbak esetleg keményebben előznek az is adódik abból, hogy nagyon sok ember van a pályán és sokat kell előzni, így próbálják a leggyorsabban letudni az előzéseket, akár kicsit keményebb, kanyar előtt beesős előzéssel, ezzel nincs sztem semmi baj, amíg nem megy neki a másiknak, ami azért nem sűrűn fordul elő. És érthető, hogy próbál előzni, én se azért megyek oda, hogy fél köröket motorozzak egy akár nálam 1-2 mp-el lassabb motoros mögött (bár volt olyan, hogy köröket mentem ilyen mögött ), akit amúgy nehéz megelőzni, mert nincs sok különbség, de meg kell tenni, ha menni akar az ember előre.
Szia Dave! Hát ennél tökéletesebben és életszerűbben leírni a helyzetet,ami ma a Hringen urakodott - azt nem lehet.Ez kataszrófa! Volt olyan cimborám, akit(regisztrált,fizetett) -ő volt a 68. - már nem engedtek fel, haza is ment. Én azért mentem hat futmot,csiki-csuki oda-vissza,rászaladás,vonatozás stb.Kihoztam a helyzetből amit lehetett, de jobban elfáradtam tőle, mint a Pringen két nap alatt.
Nekem mennem kellett, hogy rehabilitálódjak a néhány héttel ezelőtti perecből.
Sorolom: 8:15-ig nincs kapunyitás, aztán a maradék időben menj be, pakolj le, gumimelegítő, stb. regisztrálj, öltözz át meg minden. Engem nem érintett, de a haverok 4kor keltek, utaztak, hogy időben érjenek, aztán vártak fél órát a kapu előtt, hogy utána kapkodás legyen.
Regisztrációnál ezer szerb, szlovák, stb. Az egyik beszél magyarul, úgyhogy miután kiálltad a kurva hosszú sort, előtted szervezi oda még a maradék 6 haverjának a regisztrációját is.
Ugyanez a felengedésénél. Sor? Ugyan! Túródik, nyomul, tolakszik, neked megy, ha nem engeded. (nem csak a külföldiek, egy ismert magyar ex-versenyző is...). Amúgy is telt ház, aki nem nyomul, annak várnia kell, mert tele a pálya (de akkor miért kellett előre megírni mail-ben, hogy melyik menetekre regisztrálok?). Van akinek behúzzák a menetet a matricán, van akinek nem, pláne, hogy a suttyók ügyeskednek, takarásból felzúznak.
A pályán a gyorsban olyan lassú ember kettő (egyik tükörrel), hogy nem hiszed el, hogy közeledik (pedig én messze nem vagyok gyors). A seggével jobbra ül ki szinte, közben balra próbál kanyarodni, billeg. Előzöd, közben 2 centire vrháámmmm 2 motor jobbról balról el.
Emberünket követem egy ideje, egyértelműen feltart, de kell egy kis idő, hol tudom biztonságban megelőzni (tudom, én vagyok hülye, azt hiszem, nem vérre megy), megvan, sárga zászló (nem volt menet, hogy ne lett volna min. 1) alatta visszaelőz
A másik megelőz (oké, gyorsabb volt), bevág pontosan elém, satu a kanyarra előttem 2m-rel.

Rövidítve: nulla kultúra (sor, becsület), fejetlenség, zsúfoltság és felesleges izmozás, mintha a 2013-as WSBK szerződés múlna rajta.
Na én pont ezért nem mentem ma ki. 1,5 hónapig nem volt ring most meg a sok állat rászabadult.
Mesélj mi volt?