Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hujekocsogállat
ja lehet pl hirtelen elfordul az egyenes
De ez lehet banán nélkül is.
de írta "akik ráadásul összeszarják a betonyt és ezen fikáznak el "
A banánt kihagytad.
+ tükör azért nem kell mert nem kamion és nem tolatunk vele
Akkó összefoglalnám a problémát:
Fehérruhás rajtszámnélküli fantomok a boxuccából 320cal kilépve verik telibe, a féktávon tükröket bámuló, fehér vonalat átlépő legjobb körüket futó élversenyzőinket, akik ráadásul összeszarják a betonyt és ezen fikáznak el a közepes képességű (gumit még nem használó) átlagos pájamotorosok.

Remélem jól értem a dolgot.
"A záróvonalat a motorkerékpárok átléphetik. A záróvonal az autóknak van felfestve, és csak ott vesszük figyelembe a szabályok értelmében.
Ettől függetlenül a boxutcából történő áthúzás blokkolásnak, és ezzel együtt veszélyes manővernek minősül."
Hát sajna átléphető a vonal...de olvasd vissza.
Szerintem tök felesleges ez a szócséplés.
A fehér vonal a boxutcából kifelé nem átléphető. Ez a szabály.
Még a kezdő csoport számára sem. Ennyi.

Ha a tükröket is szabályba foglalják (adná az ég végre!), akkor majd emiatt lesz toporgás a boxutca végénél, de pár nap után viszont mindenki kénytelen lesz nélkülük, vagy leragasztva felmenni.
Azért ne hasonlítsuk össze a néha pályázót, aki két körig csak próbálgatja a gumit, azzal akinek üzemmeleg a gumija, és az első körben már húzhatja ahogy csak tudja. HA nem gyorsít ki izomból már a boxból kifelé, akkor majd a jobbosban lesz akadály. Ha pedig kigyorsít, akkor elég gyors lesz ahhoz, hogy be kelljen húzódnia balra. HA nem teszi, akkor a kanyarban fog lecsúszni az ívről, és akkor ott csapják telibe. NEm az a gond, hogy az első körben akar valaki gyorsat menni (maximálisan megértem, nemcsak az előző dolog miatt, hanem a ring ár / érték aránya miatt is), ez lehet úgyis csinálni, hogy a vonal vége után húzódik be balra, mikor már eléggé felgyorsult, és volt ideje nézni hátrafelé, hogy jön-e valaki.
Tökéletsen egyetértek azzal, ámít írtál. Plusz van még egy dolog ámít nem érték. Ideális ív boxutcából kifelé? "Öbölátúszáás?" A boxutcából kifelé annyi a voltunk hogy feljussunk a pályára. Miért kéne balra húzódni? A felmenetel nem a pályacsúcsról szól. Mérsékelt tempóban meg ugyan tudjuk már bevenni az 1és kanyart ! Nem atomfizika ez, csak egyetlen vonal.
Pl. Spa-Francorchamps Belga pálya...F1-es boxkjárat.
Most komolyan, amikor kijössz a boxból minek akarsz azonnal rámenni az ideális ívre? Felvezető körön akarsz rekordot dönteni? Maradj belső íven minél szűkebben és maradj is ott kigyorsításnál mert akkor aki mögötted jön minden gond nélkül kívülről leelőz. Ha meg valaki annyira közel jár már féktávon, akkor várd meg hogy elmenjen. Hringen életemben 2szer voltam, pringen se sokkal többször de ott is ugyan olyan a boxkijárat. Belső ívre visz ki a célegyenes után pont rá az ideális ívre, ráadásul sokkal gyorsabb és szűkebb az egyes kanyar.

Tükröt nézni meg pályán hát nemtudom...:) berger napon ki se engedtek tükörrel, vagy ha fennhagytad a box kijáratnál leragasztották.
Fehérbálnatestvérünk! Régóta látom hogy írsz az oldalra (nem is keveset), de úgy lassan kezdjél már leszokni arról, hogy amiről halvány fogalmad sincs gyakorlati szinten (ezt te magad is bevallod), arról ne formáljál már oktató jellegű véleményt hosszasan taglalva, mert az másokat félrevezethet.
Mindig ugyanaz jut eszembe mikor olvasom a tudálékos faszság hozzászólásaidat hogy: aki tudja csinálja, aki nem tudja tanítja.
a tükröt Én is leszedem...pedig utcán sokat használom. Szerintem is marhaság ott hagyni. Amúgy kezdőbe szoktak indexelni is
te cápa...a lényeget máris elrontottad bazdmeg és csinálod a balesetet,nem azaz NEM kell semerre sem huzodni,majd a gyorsabb elmegy ahol neki kényelmesebb,te csak szarakodj ott ahol eddig is voltál,tükörbe nézés ,pl:nem olyan féktávot veszel mint az utcán közlekedve(jo esetben)tehát itt nincs idö lesegetni a tükröt,mert máris meg van a hiba lehetösége,olyan dologban okoskodsz,ami már bizonyitott hogy hogy müködik jol.leragasztani az estleges üvegszilánkok miatt kell,meg behajtava de nem leragasztva a kanyarban lapon pont a festett rázokövet mutatja ami szinte huzza a pilota szemét hogy mi az.még egy zavaro ok.ennyi erövel indexelhetnél is apám,hogy jelezd melyik oldalrol közelited majd meg a kanyart,vagy hogy mikor kezdesz kihuzodni....
Két alkalommal pereceltem pályán a visszapillantósok miatt. mikor értelmesen elmondják mindig, hogy szereld, ragaszd le! Bár szerintem a szervezésen mulik minden. Egyszerüen nem kéne felengedni azt aki nem szedi le és ennyi...
A különbség az 1-es kanyar előtti (jelenlegi) és az egyes kanyart közvetlenül követő (szerintem jó) boxutca kijárati pont között az, hogy a jelenlegi esetben a boxból érkező számára az ideális vonalon való haladáshoz át kell húzódni balra (amit így szankciókkal kell kezelni és vitás esetre ad lehetőséget), míg a másik esetben a pályán haladó és a boxból kijövő számára az idális vonal pálya bal és jobb oldaláról indul, és fokozatosan találkozik a a 2-es kanyar előtt a jobb oldalon. Vitás esetre, keresztben menetre soha nem kerülne sor, hisz egész egyszerűen nincs értelme, senki nem menne meredek szögben a másik elé. Ez a Forma-1 ben is pontosan ugyanígy lenne.

Azt nem tudtam, hogy egy tükörbe pillantás miatt már el lehet cseszni egy kanyart. Én kérek elnézést. Akkor igazatok van.

Szóval.... A célvonalnál belepillantok, ki hol van mögöttem. Utána tudom hol lesz hely a cél végén. Mansell előtti egyenesben ugyanez. Egész egyszerűen butaságnak tartom, hogy a tükörbe pillantás veszélyes. Ugyanannyi, mint a műszerfalra pillantani és azt is mindenki nézi, mert vagy a sebességére, vagy fokozatkijelzőre, vagy a részidejére kíváncsi. Sőt. Én a műszerfalat sohasem látom, ahhoz le kell billentenem a fejem, ellentétben a tükörrel, ami látszik a sisakrostélyon keresztül.

Eddig sosem vettem le a tükröt és mindíg segített jó irányba félre húzódni, ha gyorsabbak jönnek mögöttem. A hangból csak azt tudom megállapítani, hogy mögöttem van. A tükörből már jóval hamarabb tudom, hogy utol FOG(!) érni és hogy egyedül, vagy pl. harmad magával jön-e. Ami szerintem nem mindegy.
Minden féktávon táncol alatta a motor. Na nem azért mert nagyot fékez! Azért van mert emelgeti a valagát közben, hogy ki tudjon jönni a fing meg a szar.
kakucsra jön hétfőn valaki?
1rész gumi 1 rész fos....ezért látszik guminak
Azt hittük eddig, hogy gumicsík!
én meg a féktávon fosok....befosok...nem kicsit...nagyon.