Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem valami aktiv ,mert nem jott semmi eddig nekem az elerhetoseg nagyon titkos!
Szia!

Küldenél nekem is elérhetőséget?Köszi!
bali105gsxr@gmail.com
Köszi a segítséget.
:))) Euroringen a cel vegi sikan lenyegere mar majdnem sikerult ratapintanod! :) A lenyeg pont az, hogy fekezni kell, es nem is akarmeddig. :)

De ugye oktatok euroringen, ott sokmindent elarulok...ha meg elmondom, onnantol mar egyszeru, mert csak meg kell csinalni a palyan. :)))) (ez itt a reklam helye)
hamut
haut szorok a fejemre
azért ilyen hamvas szinü
Az euroringre mondta Gáborom . De ha Brno-ben mész a célegyenes végi balos után egyből ott van a dupla sikán amit egyből a dugóhúzó követ.
Az euroringen viszont van :D
én voltam már párszor a Brnoi pályán, de célvégi sikánnalmég nem találkoztam
Nagyon durva!
Sracok az igazi harcos Matej aki ez elso kor vegen 150m re van az utolsotol de a vegere...Nezzetek meg a Nemet sport 1 osszefoglaojat az Oscherslebeni IDM SBK masodik futamarol.http://www.gaskrank.tv/tv/raci...
Szervusz Jani!
Gratulálok az eredményeidhez én is. Ezt a videót nagyon sokszor meg fogom nézni és elemezgetni fogom. Remélem sikerül lefordítanom a látottakat a saját nyelvemre. Szerintem a célvégi sikán a pálya legnehezebb része, amit egyszerűen képtelen vagyok feldolgozni. Az csak egy dolog, hogy nem vagyok ilyen gyors. Viszont a célvégén elképzelésem sincs, hogy mit kellene csinálnom, hogy komoly tempóval tudjam elhagyni a sikánt. Neked a sikán utáni tört balosban el kell csuknod a gázt, én meg el se veszem, mégis el tudok fordulni. Minden bizonnyal azért, mert olyan lassan jövök ki a sikából, hogy teligázon se tudok visszagyorsulni a kellő tempóra az egyenesben. A pálya többi részére fogjuk rá hogy értem. Bár sehol nem tudok így menni közel sem, de a többi szakaszon legalább értem, hogy mit csinálsz. Vagy érteni vélem...
Tudnál adni néhány instrukciót a célvégi sikánhoz? Mi a titka? Én csak annyit látok, hogy Te gyakorlatilag nem is fékezel.
A hejesirásom sosem volt a leglyob. De igyekezem elsalyáttitani a teknyikályát. A ttté mijat igazad van.
Jani ! Gratulálok a szép eredményhez. Egy élmény volt nézni!
Te egy suttyó vagy, nem a pálya nagymestere.

A "köztudottan" szót-szavat is két té-vel írtad mikor köztudottt, hogy hárommal kell. És mind a három rövid, pontos. Mint a jé, azaz így: ly.
Én is megnézném.
Engedd meg, hogy elmondjam a véleményemet, mert én köztudottan a Brno-i pálya nagymestere vagyok.
Az íveiddel és a fokozataiddal baj van. Nem is ecsetelném a továbbiakat, hanem inkább arra kérnélek nézzed meg a videómat amit én rögzítettem Brno-ben. Remélem tudsz majd tanulni belőle.


(szép volt Jani )
szia

a versenyről is lenne valami hasonló szösszenet?

üdv
Keresek használt Brembo 19x18 munkahengert,és gsxr 600 k7 hez komplett gyorsváltó elektronikát. 06 30 287 43 62
Szia!Gratulálok a hétvégi eredményedhez! nagy meccs volt
És egy másik On-board, ez a Brnoi Alpok Adria hétvégének a Warm-Up edzéséből pár kör.
http://youtu.be/OYjjXthjMZM
Szia!

Szerintem egy jó motorozáshoz tökéletes.
Tény, hogy nem tudsz rajta 200 felett perceken keresztül száguldozni, de jót lehet rajta motorozni.
Ha motoros napra mész, akkor nincs csoport bontás, annyit mész amennyit akarsz (a nyitvatartási időben) :)

Egy On-board róla: http://www.youtube.com/watch?v...

Nekem se jobb, se rosszabb ha sokan mennek a pályára, vagy senki nem megy, ez a saját véleményem a pályáról. :)
Jó!

Bővebben: Nem jó!

A két nagyobbacska ringhez képest nem ad annyi élményt.
Szia,

chrismotorsport@freemail.hu

Üdv
Helló!
Véleményeket szeretnék az Euroringről. Milyen a pályán motorozni? Jó pár éve voltam a H és a P ringen, azok nagyon tetszettek. Az egész napos motorozás az tényleg egész nap, vagy 20-25 perces szakaszok vannak, mint a többi pályán?
Írjatok
Köszi