Ha ki van kopva a gumi kigyorsítási sávon, a gipszjakab még egy kicsit driftel vele simán lehet baj belőle, és akkor már ez a bérbeadó felelőssége. És ugye miért is ne húzná neki versenypályán?!
Ugyanez van a bérautónál is. Ha a kocsi műszaki állapota miatt következik be a baj, akkor sem a sofőr lesz a hibás.
mondjuk tényleg féreg egy banda, senki nem akart venni transpondert, de azt mondták csak akkor engedik a rajtrácsos indulást. Erre segget csináltak a szájukból. 27-en váltották ki a transpondert, pedig majd mindenkinek van köridőmérője...
ha valakitől te veszel egy gumit használtan az interneten, aztán elesel vele, akkor a gumist is bepereled? lefordíthatjuk ezt új gumira is, csak akkor a gyártót. Az emberek legritkábban szoktak a gumi hibájából esni.
De nyilván, ha valaki ilyen üzletbe fogna, felelösségi nyilatkozatot kéne tenni. Aki meg fél hogy szart adnak neki, az vigye magával a gumiját. Mondjuk akkor a te gondolkodásod szerint, ha elesik az ember saját gumival bérelt motoron, akkor a bérbaadó pereljen, vagy mi?
Nem kész üzleti tervet írtam le, csak az ötletemet ezzel kapcsolatban.
Csak a gumikopás több, mint 20,000 új gumiknál. Ha ad neked egy használt gumis motort, és emiatt kitörik a nyakad, akkor megy a hűvösre pár ezer forint miatt? Én is szeretnék olcsóbb lehetőségeket, építeni kell Afrikában egy pályát 1 dolláros órabérből és akkor lesz majd lehetőség olcsón pályázni.
Szóval a Csabi leszervez legalább 50 motorost egy napra.Már ettől nagyon boldognak kéne lenniük és minden meg tenni,h jól érezzék magukat.(lehet 1 hónapban nem jön ennyi.Na!mindegy ez az én külön véleményem)Vagy legalább is úgy tenni mintha próbálnák teljesíteni esetleges kívánságát.Gondolok én arra,h esetleg ingyen transpander,vagy akik csoportosan mentek esetleg ingyen box.De a legg lényegesebb az volt már a szervezés elején, legalább az álló rajtot engedjék meg.Na! Ezt be is igérték.Igen ám csak amikor oda került volna a dolog.Na!Akkor már nem engedték meg.Tehát ki béreltették mindenkivel a transpandert(3000ft),h rendes hivatalos időmérő legyen és a végén még is csak mozgó rajt lett belőle.
Én a Csaba helyében biztos keresnék egy másik pályát.Mert ami alyándékokat össze szedett az nem semmi.Szerintem az O.B nem kapnak ennyit. Bár ami azt illeti sok válogatási alapja nincsen.
Szerintem is jó volt, a szervezést is köszi Csabának!
Nekem meg az volt a bajom, hogy a sikánokban liftezett egyet a gyomrom és tisztára rosszul voltam a közben.
Gratula!
Nekem sajna nem bírta a kezem, már hazafele is nehezen fogtam a kormányt, annyira fájt a kezem, nem mertem megkockáztatni hogy maradok pályázni..Már az első etapban elkezdett fájni, talán ha 3x voltam fent a pályán, de kb 5 kört tudtam menni etaponként, le kellett jönnöm mert baromira beállt a kezem. Nem is tudtam gyorsan menni mert nem tudtam fékezni. :(
De majd legközelebb bepótolunk mindent :)
Gratula Bety!Azért büszke is lehetsz, h a fiúk között egyetlen női versenyzőként el indúltál!
Csabinak köszönjük a sok energiát fel emésztő szervezést.Nagyon jó és izgalmas nap volt.
Az Euroring vezetői hozzá állását meg hagyjuk.Ehez már tényleg nincs mit hozzá fűzni.Nyomda festéket nem tűrő szavakat tudnék írni.
Én az biztos,h max ilyen Gépész kupákra fogok menni.Ezek után ki hagyom az E.ringet.
Ugyanez van a bérautónál is. Ha a kocsi műszaki állapota miatt következik be a baj, akkor sem a sofőr lesz a hibás.