Eringről nekem is megvan a véleményem ! Haverral megbeszéltük hogy melóval egybekötött pályázást tartunk. Ez még tavaly történt, akkor még a kapu nyitva volt :) Bementünk egyből amit nem kellett volna, mert úgy rohantak utánunk mintha elakarnánk lopni a pályát ! Beregisztráltunk egész délutánra. 3-4 csúszás is történt, igaz sokan is voltunk. KB 1 óra motorozás után nagy baleset történt a hátsó gyors jobbos kanyarban. Majd 1 óra volt mire az első mentő kiért, majd a következő és végül a mentőhelikopter is. A mentés és az utána következő pályatakarítás még bő 2 órát vett igénybe. És végül fél óra tanakodás után bejelentették hogy ma már nem mehet fel senki a pályára :( Oké megértettük, de mi lesz a kifizetett délutánunkkal ? Mire ők kitárták kezüket és hogy nagyon sajnálják ! Hát én is ! Életem első pályázásán voltam ekkor túl. Ha akkor csak ez a nap lett volna tervbe lehet soha többet nem mentem volna pályára.
De pakoltunk és indultunk tovább, Éjjel már Szlovákiában voltunk. Másnap meló. És este 6-8 óra között végre beteljesedett az álmunk a 2-szer fél óra motorozás végeztével. Napokig ennek a hatása alatt voltam. És több nem is kellett hogy beleszeressek a pályamotorozásba.
És a tanulság ? Pályák, szervezések, aszfaltminőség és emberi hozzáállások között ekkora különbség is lehet. Soha nem gondoltam volna.
Szívemből beszélsz.Ezeket már én is meg tapasztaltam.Viszont az idei áraik.Na!Egy kicsit hozzá teszek és H.ringen megyek.Azért fizesek,h clubtag legyek,h aztán olcsóban motorozhasak.Nevetséges!
Félsvéd: hát én 2szer mentem el a zárt kapu előtt, azt hittem zárva a pálya, már majdnem indultam is haza amikor észre vettem hogy jön oda a biztonsági őr :S
Viszont csak pislogtam, hogy hogy mentél :) én még kiülni sem mertem a motoron :)
Én is ott voltam egész vasárnap az Euroringen, Chrobák Jani probálta meg velem a lehetetlent.
Nekem picit más véleményem van az Euroringes hozzáállásáról: alábbi felsorolás mind mélyen kiábránditó:
Egész nap zárt kapuk fogadnak, dudálnod kell hogy beengedjenek, és ha nem motorozni jösz hanem haverhoz nézelődni akkor nagyon ügyesen kell hogy dumálj hogy bemehess.
Nem önthetsz benzint a motorodban a depoban, hátra kell menned a dzsuvás salakra, ott tölthetsz csak benzint aztán nem jöhetsz vissza legrövidebb uton, hanem körbe kell járnod egy hosszu boxutcát, megint a salakon át.
A depoban sehol nincs áram
De a legnevetségesebb mozzanatok a nyitás elött voltak, olvasd el itt: http://fekezzrovidebbet.blog.h...
Gratula az első pályanapodhoz.
Az azért meg látszik az Euroring évről-évre "kedvesebb"meg motoros barát hozzá állásukhoz.Vasárnap és alig voltak.
Pedig szerintem egy kis pozitívabb hozzá állással nagyon jó pályanapokat lehetne szervezni.
sziasztok, van egy R6 osom 04-es 20000 km van benne , kigurultam ma fagyizni és az van , hogy egyszerre kipottyant a hűtővizem a kerék alá előzés közben 3-as ban gázadásra, a motor 75 fokos volt mert , mi okozhatta ?! Vélemény?! Átnéztem a csöveket, nem lyukas , nem ereszt , patika minden... utánatöltöttem 1 kis ásványvizet azóta pihen... valami elképzelés?, mert nekem nincs ötletem.
Szia, szerintem duck tapet es gyors kotozot ne felejsd otthon .
Viccet felre teve, eloszor csak elvezd a palyat ne torodj h vannak gyorsabbak nalad sajat tempot menj......
kombinálhato a Slovakiaringes Kupa futammal. (MÁJUS 27)
Sokan kérdeztek az utobbi idöben Brnoi pályázásra igy kerestem egy kombinácios lehet?séget amivel legalább utazást lehet sporolni:
A május végi Slovakiaringes Slovak Pohar futam el?tt pont 2 napra lefoglaltam egy német szervez?nél 15 helyet május 25-26 igy onnan nem kell hazajönnünk mert féluton hazafelé megállunk a Slovak Pohár futamra 27.-én.
Igy egy 3 napos versenyhétvégénk van.
Erre a 2 Brnoi napra versennyel, transzponderrel este ingyen sörrel egésznap kávéval 400 euro az ár.
MINDÖSSZE SZERDÁIG LEHET JELENTKEZNI AZONNAL BEFIZETÉSSEL!
HOTELROVATBA IRD FEL HOGY MILYEN SZOBÁT KÉRSZ ÉS HOGY 24 ESTÉTŐL LESZEL E.
El. Egész este számolgattam, hogy a geometriai méretek mit is jelentenek, de sajnos arra az elhatározásra jutottam, hogy ezt a kúpszöget a gyakorlatban nem bírom lemásolni, maximum csak véletlenül tudom eltalálni. Erre viszont törekedni fogunk. Mennyire volt hangos dob? Mint egy GP? Mint egy sima ovál sportdob? Esetleg mint egy gyári?
Szia! Megkérnélek, hogy szánj rám 5 percet, ha belefér. Légyszíves mérd le nekem annak a bizonyos konfúzoros dobnak a méreteit, ami predatork2 motorjáról származik.
Három méret érdekel:
- belépő cső átmérő
- kilépő cső átmérő
- a palást hossza
Előre is köszönöm.
De pakoltunk és indultunk tovább, Éjjel már Szlovákiában voltunk. Másnap meló. És este 6-8 óra között végre beteljesedett az álmunk a 2-szer fél óra motorozás végeztével. Napokig ennek a hatása alatt voltam. És több nem is kellett hogy beleszeressek a pályamotorozásba.
És a tanulság ? Pályák, szervezések, aszfaltminőség és emberi hozzáállások között ekkora különbség is lehet. Soha nem gondoltam volna.