Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Jani!

Brno-ra milyen keveréket ajánlasz hátra? Hard? Most májusba megyünk Moshéval és fogalmam sincs, mert még nem voltam! Vagy esetleg másnak tapasztalat?
Nem is nyomásra gondoltam , hanem üzemi hőfokra ill, hogy melyik milyen időben használható. De akkor az alább írtak alapján semmi nem állja meg a helyét igazán, ahány pálya annyi féle variáció, meg gondolom motor és emberfüggő is a dolog. De az eredeti kérdésemre legalább tudom a választ, ennyivel is okosabb lettem.
A keverék/keménység nem egyenlő a hideg/meleg nyomással
Az új Pirellire is.
há bakker, akkor ez tényleg nem egy egyszerű játék. Még jó, hogy nekem erre még nem annyira kell figyelnem.
ez nem minden esetben van így,pályától is függ pancsiringen melegbe jó a soft dunlop,viszont sk ringen melegbe hard kell,de az a vicc,hogy hidegbe is,csak a nyomással kell játszani...tiszta agyrém
Értem. De akkor a puha/kemény elnevezés inkább meleg/hideg gumit jelent, a meleg a meleg időben jó, a hideg a hidegebb körülmények között. Így sztem logikusabb az elnevezés, de értem amit írsz.
Jobb lett volna egy későbbi időpont, mint látod ütközés van.
és tényleg
Mi ez a slendrián fényezés? Nem ezt szoktam meg tőled...
egyébként mizu'? Régen beszéltünk...

LX
Sziasztok!

II. Gépész Motoros Nap „újratöltve” - 2012.05.12 szombat - EURO-RING

Az április 14-re tervezett II. Gépész Motoros Napot az eső elmosta, ezért rendezvényünket új időpontban, 2012 május 12-én szombaton, változatlan feltételekkel tartjuk meg...

További részletek itt: www.gepeszmotorosok.hu

Üdv, Csaba
nem lesz küzdelem , idén az lesz az első motorozásom
én is akkor érek rá
12-t céloztam meg, de csak lájtosan
nálad nem fog csúszni . jössz 11-12 én pancsira ?
Úgy hallottam/olvastam hogy ez nem csak a Dunlopra igaz.
Pedig egyszerű. A keményebb guminak alacsonyabb az üzemi hőfoka. Egy endurance Dunlop 45-50 fokon is működik míg egy lágy-szuperlágy gumi 80-90 fokon üzemel jól. Na most ha 15 fokos az aszfalt akkor nehezen tartod meg vagy éred el ezt. Nem biztos, hogy elesel de a gumi tépődni fog mint állat.
Fordítva ugyan ez. Kánikulában ha 55-60 fokos az aszfalt hőmérséklete akkor a gumid sem fog megállni 50-nél.
D 211 csak erre vonatkozik aszem
Már többször olvastam, de nem értem a logikát benne. Miért van az, hogy hidegebb időben, hidegebb pályára a keményebb, melegebb időben meg a puhább gumit használják? Nekem pont fordítva lenne logikus józan paraszti ésszel belegondolva.
Szerintem 15w 50 az sürübb melegbe jobb nekem is hangosabb volt a kuplung főleg a 10w40el, gyorsulás az mondjuk a kuplungot eszegeti nekem... Lehet nem az olaj de hangosabb a higabbal ...
haliho .valakinek esetleg ReNTHAL KORMÁNY ? bolti ár feléért vagyis 15E-ért..az írás tisztán olvasható rajta mindenhol..makulátlan állapot.
érd: cross04@freemail.hu
kaszástomi,

ez a döntők elött lehetett, ha jól gondolom...
Azért küldtem
kaszástomi,

Azért ezen a képen IS rajta vagyok..:)))