Persze ettől még utca, és jobb hanyagolni.
De nem az út miatt, hanem a sok hétvégi autós, meg a nemismeremapályátdeazérthúzomnekiéslevágomakanyarokat rider miatt.
Nem jó az aszfalt?
Csak úgy tűnik, h nem jó, mert ilyen rücskös. De a tapadásával semmi gond nincs. A békástól lefelé van néha kő az úton ami a domboldalról gurult le. Kátyú pedig nincs az "ideális íven", útborda is csak lefelé, felfelé nincs.
Lepence titka ugyanaz, mint minden épített pályáé, hogy ismered-e a kanyarokat, vagy sem. D211 oldalát ugyanúgy el lehet nyírni, mint pályán.
Igazából Szentlászlótól a "békásig" (nagy visszafordító) jó a pálya, onnantól lefelé a Dunáig, már csak hosszú elnyújtott kanyarok vannak. És ez is felfelé jobb. Meg még a Skanzentől Szentlászlóig lehet csapatni.
Hát, ami az élmény részét adja abban lehet, hogy nem is jobb. A pályázásban az a rossz, hogy 10m széles az út, ami mellett legalább ugyanennyi alföld van. Nincsenek elsuhanó fák, szaggatott vonal, kátnyú.. A szegélykő az egyetlen, ami visszaad valamennyi tempó érzetet. Az egyenesben olyan, mintha állnék. Azért Lepencén ez nem így van.
Szerintem a magyar pályadíjakból kijönne az is. Mert azért abban egyet értek, hogy nem olcsó. Meg abban is, hogy ha kiszorzod a dolgokat, nem véletlenül ennyi.
Csak ott nem lehet 3.-ba betenni a motort, 2.-ba sem könnyen. (Nem mintha az E-ringen kéne 3.-nál feljebb váltani.) Tufom, tudom, Slow-ákia ring a megoldás. Vagy Sávoly. Vagy marad a Lepence TT.
Ennél a balesetnél az én ismerőseim is ott voltak.Ők kaptak 2 ingyen félora kupont amit a következő pályanapkor be válthattak.
Egy másik alkalommal meg a motoros társunk eset egy nagyon nagyott a cél végi balos elött.Le küldtek mindenkit a pályáról.Velünk volt egy mentős tiszt plusz pályabíró motoros haver és nem engedték fől,h segítsen.Na!Ez volt a nagyon durva.
A masik meg ki töltöd a regisztrációd és utána meg oda nyomnak egy másik papírt amin az van,h vállalod a költségeket (azaz 20000 ft),ha el esel és olaj vagy valami kárt csinálsz a pályában.
Ez valami új dolog, amiről beszélgettek, vagy csak nekem volt szerencsém eddig? Eddig három alkalommal próbáltam az E-ringre menni, minden esetben a naptárban látható "Motoros nyíltnap" alkalmával. Odamentem, kifizettem, amiről szó volt és kaptunk annyi időt amennyi meg volt hirdetve. Ráadásul két alkalommal még versenyt is rendeztek, amiről előre nem is tudtam, nem jelentkeztem rá mégis rajthoz állhattam mindkét esetben. Drága a büfé, meg meleg van és messze a klozet. Kb. ezek azok a dolgok, amit kifogásolni tudnék. Box, sürített levegő, áram, láncspray stb. mondjuk nekem nem kellett. Én csak odamotorozok, aztán megyek. Lassabba, mint az odaúton.
Nem tudom, vigasztal e, de 2 haver az idei szezont ugy kezdte, hogy Békés megyéből elbucliztak az Eringre, ahol mentek 1 azaz egy kört, majd a második körükben elesett egy másik srác, akinek a gépe ki is gyulladt. Ezt a kört már az égő motor mellett gurulva fejezték be, le a pályáról. Némi kapkodás után sikerült eloltaniuk, majd egy óra múlva közölték, hogy hát akkor talán aznapra ennyi, lehet menni haza.
Az olyan hogy céges kisteherautóba berakod a motorodat is. Elmész dolgozni vele és a megkeresett pénzed egyből elköltöd pályanapra hazafelé ! Akik nem sza...k a pénzt így csinálják.
Betonozni meg nem tudok. :)
Nekem az Öhlins kormánytelóval, és az átszelepelt villával nem ráz.