Szerintem már a versenyzők és a szervezők örömmámorban úsznának, ha sikerülne 200 nézőt (nem motoros családtag, meg segítő) kicsábítani a versenyre. De vannak olyan hirdetési lehetőségek, amelyek abszólut ingyenesek! Például Facebook, közösségi portálok stb stb.
Következő elgondolkodtató kérdés, hogy ugyebár Nemzetközi motorsport szövetség (FIM)-nek végülis milyen szerepe van a magyar motorsportban? Vagy miért szólhat bele a magyar motorsportba?
Józan paraszti ésszel végiggondolva Magyarországban élünk, ahol magyar jogok a jogerősek. Ergo a magyar törvénykönyvben le van írva, hogy milyen jogi feltételeknek kell megfelelni, ha sporteseményt akarsz rendezni. Továbbgondolva a Sportért Felelős Államtitkárság hozza létre elvileg a főbb sportszövetségeket, ami a Mams is (elvileg) és a "fő" sportszövetség egyik feladata, hogy a törvényi követelmények mellett saját versenyszabályzatot eszközöljön az adott sportághoz. Nah most, ha ezzel a titulussal van felruházva miért szólhat bele a FIM a magyar képviseletű Országos Bajnokságba?
Még továbbgondolva az egészet, vajon megéri-e ilyen csekély támogatás mellett csinálni ezt az egész nyögve-nyelést? Miért nem lehet mondani, hogy nem megy? Ha az emberek nem neveznek szintúgy csak veszteséges lesz az egész herce-hurca és komolyan azt gondolom, ha 1 napra kibérelné a Mams a Hungaroringet a támogatási pénzből és hirdetne ingyen motorozást aznapra és gyorsan ellőni azt a támogatási pénzt és ráébreszteni a kedves Önkormányzati és Területfejlesztési minisztert, hogy karcsú a támogatás. Vagy ebbe csak én látok fantáziát?
Én mindig azon csodálkozom, hogy Forma 1-re van mindig 4-5 milliárd forint támogatás, ami 3 napig tart. Az egész gyorsasági motorsporta meg nincs 20 millió évente..
De befejezem az okfejtést! Várom, hogy mi fog kisülni, de lehet tényleg jobban járunk, ha 2-3 évig senki se pályamotorozik, eltesszük a pénzt és építettünk 1 pályát:)
Az ,h nem megy az osszetartas az pusztan emberi amin lehetne valtoztatni persze ingyen
Nagy szamokban gondolkoztok!
Itt a nagy valsag elott 20 jurot fizettem a versenyre ,most 10-et,mert valsag van! es nem 30-40 jurot mert nem jon annyi ember, erted?
Regen 170 juro volt a palyanap,most 130 .......
Kicsit nehezen értelmeztem amit írtál, de nagy nehezen sikerült. Értem benne a jó szándékot, de ritka nagy hülyeséget írtál.
Egy kis lóvét? Az nem lenne olyan kevés. Na meg ha ennyire nagy összetartás lenne a motorosok között, akkor már régen ingyen adnák a pályát az OB.ra.
A problema az az ,h igen kerjen olyan arat amit 1 szponzoralt Team ki tud fizetni de ahogy irod csak a love lehuzasrol szol semmi masrol miert nem segiti a MAGYAR motorsportot h elerhetove teszi persze nem 1 forintert de az otthoni fizetesekkel szamolva! nem az adot elcsalom kiralycsavovagyoktipussal, vagy nyugaton is ennyi blablabla.....?!
Ha bele golndoltok ennyi erovel az otthoni osszes motoros bele ad 1 kis lovet aztan fel lehet huzni egy masik aszfalt csikot aztan elmehet a HR a picsaba a dijaval
Jani.
Olvassa a faszom annak a fasznak a mondandóit. Mint minden évben eddig már leírtam, semmi értelme gyűlni mert leszarják azt is. Bizonyíték az eredmény. Nem változik semmi csak az árak. Azok is csak és kizárólag felfelé.
Tudom, hogy nem Te tehetsz róla . Mert akkor már ahogyan ismerhetsz régen elküldtelek volna a retvás picsába.
De azért jól esik szívnom a véredet.
Lucky! Igazad van. De a ring nem partnere a motorosoknak semmiben. Nem akar engedni. Sőt ha olvastad a Gyulai Zsolt nyilatkozta, hogy az a célja, hogy fel tudja emelni a bérleti díjat (nem tévedés) 25000 Euróra naponta, mert a Hungaroring is van olyan jó mint a Red Bull ring. Nem minősítem ezt a nyilatkozatát. Folytak velük tárgyalások arról, hogy engedjék le az árakat. A pályacsík bérletét leengedték, egy még elviselhető összegre. De kikötötték, hogy mivel kizárólagos szerződésük van a nekik dolgozó alvállalkozókkal. Mentő stb. azt csak rajtuk keresztül intézheted. Azok meg így csilliárdok. Nevetségesnek tartom még azt is, hogy a MAMS képez sportbírókat, majd kibaszott drágán visszabérli Őket a HR.-n keresztül. Ezek ellen meg egy módon tudsz tenni. Ha gyűlsz. Én ezért járok.Mert azt szeretném, hogy nektek ez ne csípje a szemeteket mert nincs. De ezért tenni kell. Nem elég a szájatokat járatni. Szerencsére nem vagyok egyedül. Nem megy egy perc alatt. De halad a dolog. Tudom, hogy a türelem nem az erényeid de TÜRELEM. Az idén meg 3 OB futam lesz a ringen. 1 az oldalkocsis VB-vel együtt. 2 verseny rendezését elvállalta a Hungaroring Zrt. Képzeljétek el. Ők pénzelik. egy meg az AA-val. Tehát aki a ringen akar OB.-n indulni megteheti.
Gyorsan pár sorban leírom, hogy legyen rálátásod!
A mams feladata lenne kisírni és kilobbizni azt, hogy ne 5 milla legyen a pályadíja az OB-ra. Voltak a mams-nál kisebb szervezetek akik ennél nagyobb dolgokat is elértek már. Pl. a motoros pályamatrica. Elég sok pénzt kap az államtól a H.Ring ahhoz, hogy megengedhesse ezt magának. Sőt! Kutya kötelessége lenne! Mert mint azt már sokan leírták a vizilabdázó sem fizet a medencehasználatért.
Lenne mit átgondolni a mams-nak és a H.ring vezetőségének is. Ha van üres nap a naptárban akkor lenne mit odadobni a geci pályamotorosoknak akik indulnának az OB-n.
Megtehetnék nem?
De!
Basszák megtenni mert megtehetik.
Na meg mert ahogyan mondtad, "gecik".
A Hungaroring eddig csak hangoztatja, hogy a motorosok elkötelezett híve. Még nem láttuk. De a remény hal meg utoljára!
A Hungaroring motoros szempontból szar pálya. A Pancsiring egy fokkal jobb. A Szlovák-ring meg veri mindkettőt. Nekem ez a véleményem.
Igen tökéletesen igazad van. De nézzük az elején. Az idén a gyorsasági szakág összes lóvéja 1.2 m Forint. A HR. bérleti díja tokkal vonóval egy versenyre 5 milla. De ez nézőtér nélkül. Mert a HR azért 2millát kér, mert a sok néző után takarítani kell ugye, és az ennyibe kerül. Belépő jegy ne legyen, mert ingyen sem jönnek. Ezzel amit elmondtál mindenki teljesen tisztában van. De az első megfinanszírozásához reklámokkal együtt 100 milla is kevés lenne. Összehasonlításul tudd, hogy a tavalyi WTTC médiára fordított összege 200.000.000 Ft volt. Meg lett az eredménye 70.000 néző ment ki. Többekkel együtt én is úgy gondolom, hogy ennél kevesebből is lehet valamit kreálni. De jelen pillanatban 1.2 milla van. Arról nem is beszélve, hogy a Pannónia ringen hova tennéd a nézőket. Az nem egy néző centrikus pálya. Oda nem is lehetne egy komolyabb eseményt összehozni. Konkrétan célegyenes meg a domb van és passz.
Elmondom az én véleményemet ezzel kapcsolatban. Én értem, hogy Magyarország csak ígéretek tárházi mind politikai mind sok más szempontból, de így hogy várod el, hogy kialakuljon a magyar közszférában egy pozitív motorsport szemlélet, ha a versenyzők nem Magyarországon versenyeznek, hanem külföldön? Szépen a Szlovák gazdaságot fejleszteni ilyen, elvileg magyar szervezésű Országos Bajnoksággal. (nincs bajom a Szlovákia ringel, sőt én is ki fogok menni oda!)
Hungaroring nem egy rossz pálya, magyar emberek szeretik, relatív karban van tartva és erre a motoros versenyek többsége külföldön van. Lehet én vagyok naiv, meg idealista, de nekem igenis számít. Tisztában vagyok vele, hogy a Hungaroring vezetősége teljesen elzárkózik a kölcsönösen jó gazdasági megoldásoktól, de valahogy csak megoldható.
Én a magyarok által szervezett, magyarországi versenyeken el fogok indulni, mert csak így lehet 1-2-re lépni és reménykedem az általam befizetett pénz a fejlesztésre megy és nem egy Maserati tankolására.
már csak egy átgumizott köteg kell a gumihoz benyához kajához futóműhöz és kopó dolgokhoz...ha perecelsz is akkor gumikesztyűből kell vágni tejgumit az átkötéshez.
Akik a nyugati országrészen laknak pont annyi nekik(vagy jóval kevesebb) elmenni a Szlovákia Ringre mint elmenni a Hungaroringre. Nem kell teljesen Bp centrikusnak lenni szerintem.
Amíg az átlagos,hétköznapi embereket nem érdekli a motorsport, addig versenysportról sem beszélhetünk! Ott kéne kezdeni, hogy kevesebb verseny és az elmaradt versenyek szervezés díját belepumpálni a médiába, hirdetésekbe, plakátokba stb.
Ha több néző lenne, az jobban motiválná mind a versenyzőket, mind nézőket. Én úgy látom amíg ez nincs meg, addig egy Országos Bajnokság is csak egy átlagos pályanap lesz, kis körítéssel, de semmi több.
Az meg, hogy a versenyek többsége külföldön lesz (Szlovákiaring), az csak ezt a széthúzást fogja erősíteni. Átlagos magyar néző (ha lenne is) nem utazna száz kilométereket.
Üdvözettel: Norbi
Licenszet kiváltottam, versenyeken indulni fogok és az eső se tántorít el, még mielőtt valaki ezzel jönne:)
Szerintem már a versenyzők és a szervezők örömmámorban úsznának, ha sikerülne 200 nézőt (nem motoros családtag, meg segítő) kicsábítani a versenyre. De vannak olyan hirdetési lehetőségek, amelyek abszólut ingyenesek! Például Facebook, közösségi portálok stb stb.
Következő elgondolkodtató kérdés, hogy ugyebár Nemzetközi motorsport szövetség (FIM)-nek végülis milyen szerepe van a magyar motorsportban? Vagy miért szólhat bele a magyar motorsportba?
Józan paraszti ésszel végiggondolva Magyarországban élünk, ahol magyar jogok a jogerősek. Ergo a magyar törvénykönyvben le van írva, hogy milyen jogi feltételeknek kell megfelelni, ha sporteseményt akarsz rendezni. Továbbgondolva a Sportért Felelős Államtitkárság hozza létre elvileg a főbb sportszövetségeket, ami a Mams is (elvileg) és a "fő" sportszövetség egyik feladata, hogy a törvényi követelmények mellett saját versenyszabályzatot eszközöljön az adott sportághoz. Nah most, ha ezzel a titulussal van felruházva miért szólhat bele a FIM a magyar képviseletű Országos Bajnokságba?
Még továbbgondolva az egészet, vajon megéri-e ilyen csekély támogatás mellett csinálni ezt az egész nyögve-nyelést? Miért nem lehet mondani, hogy nem megy? Ha az emberek nem neveznek szintúgy csak veszteséges lesz az egész herce-hurca és komolyan azt gondolom, ha 1 napra kibérelné a Mams a Hungaroringet a támogatási pénzből és hirdetne ingyen motorozást aznapra és gyorsan ellőni azt a támogatási pénzt és ráébreszteni a kedves Önkormányzati és Területfejlesztési minisztert, hogy karcsú a támogatás. Vagy ebbe csak én látok fantáziát?
Én mindig azon csodálkozom, hogy Forma 1-re van mindig 4-5 milliárd forint támogatás, ami 3 napig tart. Az egész gyorsasági motorsporta meg nincs 20 millió évente..
De befejezem az okfejtést! Várom, hogy mi fog kisülni, de lehet tényleg jobban járunk, ha 2-3 évig senki se pályamotorozik, eltesszük a pénzt és építettünk 1 pályát:)
Nagy szamokban gondolkoztok!
Itt a nagy valsag elott 20 jurot fizettem a versenyre ,most 10-et,mert valsag van! es nem 30-40 jurot mert nem jon annyi ember, erted?
Regen 170 juro volt a palyanap,most 130 .......
Egy kis lóvét? Az nem lenne olyan kevés. Na meg ha ennyire nagy összetartás lenne a motorosok között, akkor már régen ingyen adnák a pályát az OB.ra.
Ha bele golndoltok ennyi erovel az otthoni osszes motoros bele ad 1 kis lovet aztan fel lehet huzni egy masik aszfalt csikot aztan elmehet a HR a picsaba a dijaval
Olvassa a faszom annak a fasznak a mondandóit. Mint minden évben eddig már leírtam, semmi értelme gyűlni mert leszarják azt is. Bizonyíték az eredmény. Nem változik semmi csak az árak. Azok is csak és kizárólag felfelé.
Tudom, hogy nem Te tehetsz róla . Mert akkor már ahogyan ismerhetsz régen elküldtelek volna a retvás picsába.
De azért jól esik szívnom a véredet.
A mams feladata lenne kisírni és kilobbizni azt, hogy ne 5 milla legyen a pályadíja az OB-ra. Voltak a mams-nál kisebb szervezetek akik ennél nagyobb dolgokat is elértek már. Pl. a motoros pályamatrica. Elég sok pénzt kap az államtól a H.Ring ahhoz, hogy megengedhesse ezt magának. Sőt! Kutya kötelessége lenne! Mert mint azt már sokan leírták a vizilabdázó sem fizet a medencehasználatért.
Lenne mit átgondolni a mams-nak és a H.ring vezetőségének is. Ha van üres nap a naptárban akkor lenne mit odadobni a geci pályamotorosoknak akik indulnának az OB-n.
Megtehetnék nem?
De!
Basszák megtenni mert megtehetik.
Na meg mert ahogyan mondtad, "gecik".
A Hungaroring motoros szempontból szar pálya. A Pancsiring egy fokkal jobb. A Szlovák-ring meg veri mindkettőt. Nekem ez a véleményem.
Elmondom az én véleményemet ezzel kapcsolatban. Én értem, hogy Magyarország csak ígéretek tárházi mind politikai mind sok más szempontból, de így hogy várod el, hogy kialakuljon a magyar közszférában egy pozitív motorsport szemlélet, ha a versenyzők nem Magyarországon versenyeznek, hanem külföldön? Szépen a Szlovák gazdaságot fejleszteni ilyen, elvileg magyar szervezésű Országos Bajnoksággal. (nincs bajom a Szlovákia ringel, sőt én is ki fogok menni oda!)
Hungaroring nem egy rossz pálya, magyar emberek szeretik, relatív karban van tartva és erre a motoros versenyek többsége külföldön van. Lehet én vagyok naiv, meg idealista, de nekem igenis számít. Tisztában vagyok vele, hogy a Hungaroring vezetősége teljesen elzárkózik a kölcsönösen jó gazdasági megoldásoktól, de valahogy csak megoldható.
Én a magyarok által szervezett, magyarországi versenyeken el fogok indulni, mert csak így lehet 1-2-re lépni és reménykedem az általam befizetett pénz a fejlesztésre megy és nem egy Maserati tankolására.
Supermoto topic 91112hsz ctrl+c -- ctrl+v
Amíg az átlagos,hétköznapi embereket nem érdekli a motorsport, addig versenysportról sem beszélhetünk! Ott kéne kezdeni, hogy kevesebb verseny és az elmaradt versenyek szervezés díját belepumpálni a médiába, hirdetésekbe, plakátokba stb.
Ha több néző lenne, az jobban motiválná mind a versenyzőket, mind nézőket. Én úgy látom amíg ez nincs meg, addig egy Országos Bajnokság is csak egy átlagos pályanap lesz, kis körítéssel, de semmi több.
Az meg, hogy a versenyek többsége külföldön lesz (Szlovákiaring), az csak ezt a széthúzást fogja erősíteni. Átlagos magyar néző (ha lenne is) nem utazna száz kilométereket.
Üdvözettel: Norbi
Licenszet kiváltottam, versenyeken indulni fogok és az eső se tántorít el, még mielőtt valaki ezzel jönne:)
http://hungaroring.hu/index.ph...