Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy kis kavar a fejekben....
A másodlagos fojtószelep nem az exup szelep, hanem a modernebb motorokon két sor pillangószelep van, aminek kvázi az a célja, hogy finomabb legyen a gázreakció. Azt megmondani nem tudom, hogy a te motorodban van-e ilyen, de ha van és lekötöd, akkor kicsit vadabbul fog reagálni a gázra a motor, plusz esetlegesen az injektor hibajelet fog küldeni a műszerfalra, hogy ez a hibajelzés jár-e teljesítmény csökkenéssel, azt szintén nem tudom megmondani, ebben egy tapasztaltabb tuningmester tudna segíteni (Mondjuk én így nagy hirtelen AGO-ra tudnék gondolni), hogy miképpen lehet ezt kiiktatni, és mi a legjobb megoldás
Sport rendszerekben ez a pillangószelep nincs is benne. Ezért a bowdeneket szépen kikötik és a polcra helyezik. Okosan ki is találtam, hogy a motor helyére teszem a pc-t, de ha lehúzom azonnal hibakód... :( Szóval forog ott magának de nem mozgat semmit sem.
A hibakódot hogyan tudtad kiolvasni?
lehet, hogy néha visszazár neked menet közben a plusz elektronikák miatt...ne kérdezd miért...ha a plusz dolgok nélkül OK a moci akkor azok miatt van. Az exup szelep amiről szó van, az azt csinálja, hogy kisebb kipufogókeresztmetszetet állít alacsony-közép fordszám tartományig, felül teljesen nyit (full keresztmetszet). Ez mind azért van, hogy legyen több nyomatéka a motornak alul. Ezt ha nyitott állásban rögzíted, akkor alul valamivel gyengébb lesz a motor, de felül ugyanolyan lesz és mivel nem tud visszazárni, így nem fog torpanni a motor. Azt, hogy ki kellene-e szerelni, vagy kikötni nyitott állásba, azt nemtudom melyik a könnyebb, talán a kikötést meg lehet oldani ügyesen.

Ez az én véleményem, illetve erős tippem a problémára, nem biztos, hogy így van, de én erre indulnék
Aki kicsit jobban ért a motorokhoz lenne egy kérdésem hozzá. A mamsz versenyszabályzatát olvasgattam az imént és találtam egy érdekes dolgot: "Másodlagos fojtószelepek kiszerelhetők vagy nyitott állapotban rögzíthetők. Aszelepek elektronikája lecsatlakoztatható vagy eltávolítható." Igazábol nem versenyzek csak a 04 évjáratu zxr 636 ba berakattam a pc III ignition modult és a gyorsváltot. Viszont ha be van kötve a gyorsválto akkor magas furdulaton hosszas motorozás után néha meg meg torpan a motor. Ha le van kötve a ignition és a gyorsválto minden ok tökéletes a motor. Kiolvastam a hibát és a másodlagos pillangoszelep motorját hozza ki hibának. Motorvezérlő elektronika már cserélve is volt emiatt. Viszont a gyorsváltot szeretném visszarakni de normálisan a pillangoszelep motorja igy nem tud pozicionálni néha és a motor ledadog. Következő lenne a kérdésem: Miért jó ezt a szelepet lekötni vagy rögzíteni nyitott állapotba? Illetve melyik mod lenne a legértelmesebb a kiiktatásra? PIllangoszelep leszerelése vagy a motor nyitott állapotba valo rögzítése és az elektronika lekötése. Köszi előre is a választ.
Üdv mindenkinek volna egy eladó Power Commnader 3 USB-m GSXR K6-7 , 600-750-hez ha valakit érdekel írjon ár 45000 Ft.
Az endurokrosszban az egyetlen olyan tényező, ami miatt bárkinek megfordulhat a fejében, hogy ne nyélen menjen, aza 2 óra időtartam, amit nem lehet edzettlenül végigbírni. Más mentség viszont nincs. Aki a motort bírja tolni az nyelezni is bírja. Úgyhogy hajrá!
Éppen most olvastam, amiket erről írtál. Nem áll szándékomban tolni a motort. Ha versenyre megyek, akkor már beleadok apait, anyait...Meg amúgy is csak jövőre van betervezve. Addig még egy évet edzek. Megpróbálom a maximumot kihozni magamból, és aztán majd a versenyen meglátom, hogy mennyi az annyi...
Szivesen. De aztán meg ne lássalak, hogy tolod a motort, vagy hogy feladod a versenyt amíg nem folyik vér.
Köszönöm az infót.
ok, köszi!
1500-2000
Valaki meg tudja mondani, hogy pl H.ringen nyílt napokon akik szoktak gumizni kinnt mennyi pénzért szokták átgumizni a kerekeket?
Hali!

Tud valaki egy megbízható és elfogadható árat, ahol görgőznek felnit?

KÖszi
PANNÓNIA MÁJ 11-12...
Hungaroringen, Pannónia-ringen mostanában nem lesz valami nyílt nap?
Sziasztok,

GPS-es köridőmérő ide vagy oda, idén is elég sokan rendeltetek, még ahhoz képest is, hogy milyen rossz idővel indul most a tavasz.
Így is készül egy kisebb kupac az idei szezonra is. A vevő változatlanul 15e Ft. Az új mágnessel bekapcsolós 10 infra LED-es jeladó árát muszáj volt 5-ről 7eFt-ra emelni, jóval több alkatrész is van benne. :) Így a komplett szett ára 22.

A motorom sajna felborult a szélben "veszélyes parkolás" közben, és szétnyílt a tankja, így mostanában nem kakucsolok.

Üdv.: Géza
Az enduró és az endurókrossz nem ugyanaz. Utóbbihoz nem kell közúti jogosítvány, sem rendszámos motor, ott tehát jóval szolidabbak a követelmények. És utóbbi esetben létezik III. osztályú futam, amire napi licensz és biztosítás váltható. Ezzel tulajdonképpen meg is van oldva a benevezés kérdése. A többi fejben dől el, olvass pár oldallal lejjebb.
Akik itt vannak azok általában aszfalton motoroznak. Próbáld meg az endurós topikokban.
adatlapomon ott vannak az elérhetőségeim, add már meg mailben vagy sms-ben a számod.
akár pest akár vác.amelyik szimpi
Hali!

Nemrég felötlött bennem a gondolat, hogy el kéne mennem egy-két enduro versenyre amatőrként, csak az a probléma, hogy nem tudom, mi ennek a módja. Hallottam sok félét, ezért most gondoltam megkérdezem itt a fórumban, hogy mi merre hány méter. Hátha van itt egy szaki...
Na szóval. Én amatőrként szeretnék elindulni egy-két versenyen. Olvastam, hogy mondjuk például egy Sóskúti versenyen van első-, másod-, és harmadosztály. A kérdésem az lenne, hogy a harmadosztály jelenti az amatőr kategóriát? Ebben a kategóriával, napi licenszel indulhatok?
Még egy. Valakitől hallottam, hogy az ilyen versenyekre kell jogosítvány is. Ez igaz? Mert végül is a verseny egy kijelölt nyomvonalon van, és nem éppen utcai gépekkel mennek rajta, hanem crossokkal meg endurókkal. Lehet, leírtam egy-két hülyeséget is, nézzétek el, legyetek szívesek.

Hát ezek lennének a kérdéseim. Remélem tudtok segíteni. Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv!
hova?
7főn hoz6od
OK, majd egyeztetünk.
jövő hétvége szerintem, ezen a hétvégén családi dolgokat fogok intézni..