Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értelek és igazad van.
egy kicsit belevau... jó olvasni az írásaitokat, sok új infót meg lehet tudni tőletek, valamint jó példát mutattok a szaftos eszmecsere megvalósításához!



Csak igy tovább!
Aki elolvasta a versenynaptárt tudja. De szerintem ez ne zavarja meg a gondolkodásodat Predi. Inkább a be nem fizetett nevezési díjból szervezzetek magatoknak egy jó OB.-t. De miért nem hoztok össze magatoknak egy szövetséget? Mint a gyűrű szövetsége.
Rendezzetek OB.-t megtehetitek, megtehettétek eddig is. A feltételek adottak, csak pénz kell. Az meg van, mert a qrva drága nevezést megspóroltátok. A pálya bérleti díj, meg a többi költség fix. Hajrá. Szeretnék egy olyan futamon indulni, amit Ti rendeztek és megoldjátok úgy, hogy 10.000 Ft a nevezés. De tartok tőle, hogy olyat sem tudnátok rendezni amin 250 Euró. Több kell ahhoz mint, hogy itt a szájatokat tépitek. De még nincs meg a RÁLÁTÁSOTOK! mert egy önálló motorosnapot sem szerveztetek. A ringen van üres nap. hajrá. Már nagyon mennék a ringen. Bucsik István +36306636066 E-mail nyiltnap@hungaroring.hu. Őt kell hívni.
aszitem csak este lesz érdemes elmennem popkornért és kóláéééé.de szerintem sietek vele kicsit....áhh mégse:melózni kell.
hol és mikor lesz az utolsó "ingyenes"futam?mert ezt még senki sem tudja.majd beteszik egy november eleji napra,amire persze senki nem megy,de az ob értékelhető lesz mert a 3méregdrága futam után már ez lehetséges.(uj szabály,mert a gyűlésre járók ezt is tudják)ugyhogy
Azt meg el is felejtettem leírni, hogy nem a MAMS állapította meg a nevezési díjat, hanem az AA. A MAMS annyit tett, hogy annak aki az OB.-n végig indul az utolsó nevezést kifizeti így nem kerül többe a nevezése mint egy Pancsi ringes nyílt nap. De szerintem is geci a MAMS mert igazából a 9900 Ft-os licencért fizethetné az összes versenyző összes nevezését. Gumit is vehetne a motorra meg minden. De ezek gecik wazze. Nem teszik. Még benyát sem vesznek nektek aztán Ti meg fizettek mint a katonatiszt. Jaj most jut eszembe! Nektek idén nincs is Licencetek. Akkor most ki az a több mint 100 ember aki a hétvégén a kupán indul? Meg az a 30 aki az OB.-n?
Luky, Predi! Egyrészt ez a probléma nem érint benneteket. Másrészt amennyiben tisztában lennétek a dolgokkal úgy tudnátok ha valaki végig megy az OB.-n az utcsó ingyen van. Így a nevezési díj átlagban pont 35 rugó körül jön ki. Természetesen azzal a nevezési díjjal számolva, ami a valós díj ha előre benevezel. Fizetni ráérsz helyszínen. A motorozási idő az évek óta ennyi. De szerintem dobjátok össze páran azt az 5 millát amibe egy pálya kerül egy napra és akkor egész nap mehettek ahogy nektek tetszik. A Svéd leszervezi nektek a résztvevőket. Mindösszesen annyi a dolgotok, hogy előre berakjátok azt az 5 millát reménykedve benne, hogy jó idő lesz, és vártok. Majd ha borús az idő és a hozzátok hasonló komoly versenyzők kinéznek az ablakon úgy látják, hogy nem jönnek el. Akkor motorozhattok egyedül egész nap, majd ihattok egy wiskyt a veszteségre. De addig amíg egy OB- megrendezése milliókat emészt fel és az esetleges szponzorok úgy látják, hogy a magatok fajta komoly versenyzők(tudom Predi Te már mentél esőben kivétel vagy). Hazamennek mert esik. Nem bérelnek pályát nektek.
Szerintem a következő mams gyűlésen szólni kellene nekik, hogy ez túl olcsó és túl sok a motorozásra fordított idő. Mert ugye sok motorozás = sok gumikopás meg egyebek. Kérjenek egy OB-ra 500-600 eur-t. A verseny meg legyen 5 kör és nem több. Az pont elfér egy sima pályanap ebédidejében és akkor már ki is van tömve a mams ótvar nagy picsája.
pontosan.ott a pont kistesom.
akkor több nyomás kell,mert hűl az aszfalt.esetleg hűlik.
de lesz olcsobb ,és ingyen futam is,de azokat még nem tudják hogy hol,és mikor szervezik,de az első 3 méregdrága futam után már értékelhető lesz az OB!miért érzem ugy hogy nem lesz sem olcsóbb,sem pedig ingyenes futam!?ide megint jön minimum 61 sor dicséret a mams részére!sajna nincs kisebb betű a mams számára.
Na az év végén meg majd mondják, hogy többet nem lesz OB, mert nincs érdeklődés.
Szopnák ki a faszom.
áhhááá esteledik...
Csak ennyit emeltek tavaly óta? Érdemes volt elmenni egyeseknek a buzi mams gyűlésekre.
Kérdésedre válaszolva! Lehetséges, de nincs rálátásom.
talán azért,mert melegebb aszfalton jobban melegszik,tehát nagyobb lesz a nyomásnövekedés is!
egyszerűbb ha a garázsban összeverem a motort,a 250 mindjárt megvan,aztán meg megyek a mams gyűlésre....ide szánom 61 sorban a minősitésüket,de inkább nem irom le.
Hmm, bár a logikáját nem értem, hogy miért kevesebb a nyomás az aszfalt melegedésével, de akkor vmi olyasmit szűrök le, hogy elől 2.1-2.2, hátul 1.8-1.9, és talán még a hazautat is kibírja?
Az mennyire gáz, ha a hátsóm közepe már csak kb. 1.3 mély? Szélét csak a tavaly évvégi Mátra koptatta 3-4 alkalommal...
ezt még 2 éve poszt-olta Svéd a gsxr-es fórumra

Egy keverék táblázat Pirelliseknek/Metzelereseknek (sanda gyanum hogy ez átültethetö más gumikra is)
Elsö------asfalt Temp-----asfalt Temp-----asfalt Temp
--------------0 - 20°C---------20°C - 30°C------30°C - 45°C
SC1/K1-------2.3bar------------2.2bar-------------2.1bar
SC2/K2
-------2.3bar------------2.2bar-------------2.1bar

az SC2 és K2 csak 15°C asphalt felett teheted fel, 15°C alatt mindeképpen SC1/K1, mivel hidegben az SC2/K2 nem tapad.
a guminyomás forrón mérve
---------------------------------------------------------------
-------------

Hátsó------asfalt Temp-----asfalt Temp-----asfalt Temp
--------------0 - 20°C---------20°C - 30°C------30°C - 45°C
SC0----------túl hideg-----------1.8bar--------------1.7bar idöméröre/ max 10 körös versenyre (max 50km)
SC1----------túl hideg-----------1.9bar--------------1.8bar Sprint versenytöl kb 14 körig (50-70km)
SC2----------2.1bar-------------1.9bar--------------1.7bar Sprint versenytöl kb 25 körig (70-100km)
SC3----------2.1bar-------------1.9bar--------------1.7bar

SC4----------2.1bar-------------1.9bar--------------1.6bar Endurance

(kiderül, mennyire tördeli össze a Ctrl+C - Ctrl+V után az oldal)
250 euro a nevezés? Még jó hogy én olyan szar vagyok,hogy nem indulok OB-n.
Egyébként egyszerű....kezedbe veszel egy 500 eurósat kettészakítod és így jó lesz a következő futamra is
Jah...nem ....mert még el is kell oda menni...kell benzin meg gumi...meg a transzponderééé kaució...250.000 huf-ból meg is van ha nem estééé
Sziasztok!

Jövő hétfőre készülődvén, gondoltam felteszem a rutinosoknak a kérdést, hogy tudjátok e, hogy milyen nyomás kell a Hringre, 20 fokban egy Pirelli Diablo Supercorsaba? (elől PRO, Hátul SC1). Yamaha R6 2003, velem együtt 270 kilo.

Remélem tudtok segíteni, köszi!
Én eddig csak K-Ringen és E-Ringen mentem az ezressel. Már nem emlékszem milyen gumi volt, de nem is slick, hanem sima utcai sport. Az E-ringes esetben (nagyobb tempó) vágott slick volt (Bridgestone). Hasonlóság a kettő között, hogy a gumit nem engedtem le, úgy hagytam 2.5-n (haza is kell menni). A gumi teljesen sima maradt, sehol nem volt látható ilyen rongyolódás (amit gyakran látok a pályázós képeken). Nekem ez még sose sikerült, az enyém mindíg sima.
én inkább murvára betonra kerti virágra hintaágyra költöm.van egy rahedli muskátlim....az nem jó?
próbáld eladni tehetségtelen ...de indulóknak, a köridődet...lehet adnának érte annyit ,hogy neked egész évre fussalya
szeretnék 250 euroért indulni az OB futamon!lehetséges!?tud ebben valaki segiteni?
Azt gondolom a levelezéseimet visszanézve, hogy a tavalyi képeken 6838 van és rendes nyári hőmérséklet. Szintén a Brian-nel való levelezésemben olyat látok, hogy amikor nagyon ronda volt, akkor 2,17-et mértem pályáról lejőve. Aztán lejjebb engedtem 1,9-re, és jobb lett. Ezeken a képeken olyan 1,8-1,9 lehet melegen.

A mostani Eringes már egy hard felé hajló medium és ilyen 17 fok körül lehetett ápr. 4-én. Nyomás 1,45 hidegen. (ott melegen nem mértem)

Dunlop "utcai" D211 SportSmart-ról van tapasztalat/vélemény itt vkinek? Tudom, hogy itt szinte mindenki nagyobb pályamenő ennél, de lassabb haver, szomszéd, unokatesó, nagyapa...