Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt diablo supercorsám, de azt nem volt lehetőségem kipróbálni pályán... tavaly Coni sportatack-al voltam fent... hasonlóan nézett ki az is, csak a széle + 3-3,5cm-en nagyobb volt a felrakódás.
Idén diablo superbike lesz... remélem elég melegen tudom majd tartani bár a 02.20'-as körökönél kb. teljesen mindegy milyen gumival megyek pályázni. Legalább is az Én gyatra szintemen.
Ezekkel a gumiképekkel semmi baj nincs,de még mindig nem tudjuk a dunlop keverék számát és azt,hogy hány celsius fok volt akkor
A képek alapján hard lehetett. A pirelli nagyon szép...szerintem azt használd! Euroringen ne menj dunloppal mert mindet így szétszedi amíg ennyit mégy.Ha gyorsabb leszel akkor tegyél hard (6680,6854) dunlopot addig ne.
A golyók megvannak hoozá, csak nem elég kemények... legalább is nekem Kb. 02.20'- körül megyek hringen.
Sokat kell tanulni még
A pirelli faszábban müködöt a kép szerint . Van egy ismerösöm aki szerint a pirelli van olyan jó mint a dunlop!
Ha nem is felállítva, de beleállítva.

Az első két kép szintén D211 tavaly nyáron Hringen.
A második két kép tavaly június Pannoniaring Pirelli Supercorsa.

Aztán azt, hogy ezek jók e, nem tudom. Én tanulni járok ide.

Tükör sima! Ennek fügvénye a jó motoros a megfelelő számozású gumi és a jó futómű. Meglepődtem mikor egy alpok adrián a verseny után az 51-ek után tükör sima gumikat láttam.
De ezeket csak elméletben tudom, mert a tököm nekem sincsen meg ahhoz, hogy lapon húzzam neki.
Szia El tudnád nekem küldeni annak az elektorinkának a nevét?
Tehát a motort feállítva adja rá a tüzet... és ha a szélén van az jó?
Igazából, hogyan néz ki egy normális gumikép?
Aha... ezt a lapon nagy gázt kipróbáltam szeptemberben. Tény leg nem egészséges.
Szerintem azért van ott, mert lapon még nem húzom a gázt, mivel:
- ápr. elején az Ering aszfaltján állítólag nem tesz jót az egészségnek
- amúgy is fosok egy ezresen lapon nagy gázt húzni
A kigyorsítást későn kezdi . Ismerek még egy ilyen tehetséget a személyemben.
Szia Dave!

Érdekes a hátuljáról a kép. Miért vannak a sávok a szélétől vagy 4cm-re?
2 hete Chrobák féle Eringes oktatás végére a gumik
Köszönöm szépen, hogy megosztottad a véleményed/tapasztalatodat!
A D211 keveréket fejből nem tudom. Tavaly vmi hard keverék volt rajta, most meg med/hard, ha jól emlékszem. Brian féle cucc.
Csúnyán gyűrődött a Hringen nyáron, mint a hagymának, amikor rétegekben szeded le a leveleit. Igaz, nem mertem azokra a nekem szokatlan/hihetetlen alacsony értékekre leengedni. 1.2 hidegen/1.55 melegen

A gumi melegítő tudom, hogy jó lenne, de legtöbbször Ering és Hring, ezek meg Bp-ről lábon elérhetőek. Lakásban lakom, utánfutót nem tudok hol tárolni. Az emelőt meg nem vihetem ki a ringre a hátamon.
Viszont azt is tudom, hogy b..szni és szűzen maradani nem lehet, ezért keresek egy jó melegítőt nem igénylő hátsó gumit, amivel biztonsággal le lehet menni 2.10(Hring) közelébe.
A PPower-t pl. nagyon szerettem a VFR-en utcán meg Eringen, de a Hringen azon már az öreg csótány is keresztbe állt alattam a célrarában egy hajszolt menet végére.
Tanácsot nem tudok adni,csak tapasztalatokat tudok veled megosztani.
A fotóidat megnézve azt tudom mondani,hogy sc2 előre sc3 hátra az euroringre és utcára.A bt003r is jó lehet t4-t3 előre és t3 hátra,de ezt még én is csak most fogom kipróbálni.
Nem írtad le a d211 keverékét,de az tényleg egy kényes gumi.(pályára,hőmérsékletre...stb...)
Gumimelegítő pedig azért kell,mert:
1. egyből meleg gumival tudsz pályára lépni,nem kopik intenzíven addig se amíg el nem éri az üzemi hőfokot. (nem mellesleg nagyobb eséllyel le is jössz ép motorral/bőrrel)
2. a pályagumik sokkal tovább bírják,ha lejövetel után fokozatosan visszahűtöd a paplanokkal.
Ha már gumi... pályás-utcás hobbi használatra kérek tanácsot.
Mi(k) az(ok) a gumi(k), amit/amiket ajánlotok olyan embernek, akinek nincs lehetősége a különböző hőmérséklethez és pályához különböző gumikat használni. Szüksége sincs űr technikára, mert mondjuk egy közepes csoportról beszélünk. Ugyanezen okból viszont a motorozás sem hibátlan, tehát nem okvetlen szépen, simán, gördülékenyen lassú, hanem esetleg fakezűen egyenetlen tud lenni. A motor viszont egy ezres, tehát azért az erejét át kéne vinni az aszfaltra kanyarból kifelé gyorsítva is.
Most D211 van fent, de az nekem kényes. Nincs gumimelegítőm és akkor cserélek gumit, amikor elkopott. Elöl nagyon tetszik a D211, de hátra nekem kényes.
Most vettem egy használt jó állapotú BT003-at (Type 3, és lesz egy RS is), de érdekel minél több vélemény, tipp.
Sima SportSmart? Qualifier II? Power One?
Sok kérdés merül fel egy ilyen gumikérdésben.
Hol szeretnéd használni: melyik pálya,milyen időjárási viszonyok között,milyen motoron,mennyi a Te súlyod,milyen gyors vagy?....stb...

De ...nagy általánosságban egy jó gumi,csak aránylag hamar gödrösödik az eleje.
Több segítséget a gumis topicban tudsz kapni Pl: Brian-től ha kitöltöd az adatlapodat és a fent említett kérdésekre adsz választ.
Bridgestone R10-ről van valakinek valami tapasztalata?
igaz...kicsit késő volt már, többiek írták jól
OBD olvasóm az van, de a motor nem ez a szabvány. Ha nem felejted el küld át azt ami neked van. Előre is köszi!
Otthonrol átküldöm mert sajna melózok és itt nincs meg a cím. Egyébként itt van egy elég olcson lehet venni:

http://www.easy-motorcycle.com...

Bár nekem nem ilyen van. Csak nem találom a tipus alapján.
Jahh és érdekelne mi az a kütyü, amivel a hibakódokat tudod naplózni!
Bocsi, akkor az előttem szóló picit félre vezetett. Szerintem keress fel vele valami elektronikában jártas szerelőt. Proptech cég foglalkozik igen komolyan motor elektronikával.
Igen erre gondoltam pont irtam a kommentet azután láttam, hogy válaszoltál. Van a mocimba. Azért is gondoltam hogy igazábol ha csak a pillangoszelepeket veszem le a tengelyről akkor elvileg az elektoronikát nem zavarja össze csak jó lenne valakivel beszélni aki ért is hozzá :D pl. Ago-val. Mondjuk ugyis kell beszélnem vele más miatt.
Igazábol én nem a kipufogó rendszer pillangőszelepére gondoltam, mert nekem alapbol nincs is benne. Az üzemanyag ellátó rendszer másodlagos pillangószelep motorra gondoltam. Üssetek meg ha rosszul gondolom: az injektorba van egy szelep amit a gázkar mozgat és van egy másodlagos amit egy elektromotor ennek a lekötésére gondoltam. A hibakódhoz rendeltem külföldröl egy hasonló kis kügyüt mint egy pendrive amit rá kell dugni a szerviz csatlakozóra, jársz a motorral ráirja a hibát aztan csatlakozó le rá a számítógépre és le lehet olvasni. És volt hozzá progi. Ha érdekel elküldöm neked a címet ahonnan vettem.