Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mégis, hogyan képzeled el a pozitív elmozdulást? Aki nem mer/akar/tud kersztbe bemenni a kanyarba (majd úgy kijönni is), az hagyja az egészet a faszba? És törődjön bele, hogy nem is lehet lehetősége a hobbijának élni, még akkor sem, ha anyagi lemondások és családi ajtócsapkodások árán az ő részéről megteremti a feltételeket? Vagy aki 10m-t költ egy motorra de tudomást szerez egy naaaaagy tehetségről, azt a motort azonnal ajándékozza neki?
Értem, hogy szerinted Magyarországon nem túl magas a versenysport színvonala. De erre eddig csak tervgazdasági ötleted volt megoldásként: mindenki húzza jobban és fékezzen kevesebbet... Akkor majd lesz kánaán a motorsportban...
Szomszéd öreglány vett gázsprét.Azok ellen akik becsöngetnek,de esetleges rossz szándékkal.Azt mondja ha csöngetnek,lefújja magát-így megóvja magát attól hogy ajtót nyisson bárkinek is.Erről kb ez jutott eszembe.
Látod, azt tetted, amit 5 kommenttel lejjebb írtam. Megmagyaráztad a dolgokat. Én pedig egy másol filozófiát próbálok meghonosítani. Nevezetesen azt, hogy teljesen mindegy miért nem mennek (és mondandóddal aláírtad, hogy nem is akarnak) az emberek limiten menni. A lényeg, hogy nem mennek limiten és nem is akarnak. Márpedig a motoversenyzés egyik ismérve az, hogy mindenki(!) erre törekszik. Ez pedig az versenyzők és a nézők fejében dől el. Hogy van-e igény erre, vagy megfelel a pit-bikeal buziskodás motokrossz gyanánt, vagy jó-e a somogybabod terepjáró versenynek. Egy darabig jó volt a félgáz is, de aztán pl. a ralisok megmutatták, hogy lehet adni lejjebb is. Pedig nem az a lényeg, hogy most 10 vagy 12 millió-e az az Astra, hanem az, hogy elvállalod-e a dobbantót 4. telin, vagy nem. És ha Te nem mered, oda engeded-e a volánhoz azt, aki meri és meg is csinálja...
Ja és még valami, kéne nekem emberi áron egy 60 mm slip-on amivel nem lőnek fejbe utcán sem ha meglátják...
Ez csak pénz kérdése, és mivel elcsórósodott az egész kibaszott ország így az az egy-két fiatal ahol van pénz és tehetség is lenne sem viszi semmire mert nincs hozzájuk (pénzben) felérő tömeg akikkel versenyezhetnének és fejlődhetnének...
Az amatőr ezeréves hobbistákat meg akik AMATŐR versenyeken indulnak nem kéne beszarinak nevezni mert azok a hobbijukért komoly áldozatokat hoznak és sem azt nem tehetik meg h leírják poénból a vasat sem azt h ágynak dőljenek hónapokra mert összezúzzák magukat. Nekünk , a többségnek ez hobbi és leszarjuk a köridőket csak a saját szintünkön élvezni szeretnénk....és elég gáz hogy napokig korombeli emberek veszekednek ki mennyit ment itt meg ott mikor amiről szó van az 10 mp-ekre van a jó időktől.
Színvonalas versenysport ebben az országban nem lesz a hobbisták meg élvezzék amíg futja rá nekik és ne törődjenek vele ha a nagymenők lebeszarizzák őket...
Nem azt mondtam, hogy ne lene emeberanyag, amiből lehet építkezni. Van ember, anyag, itt élnek közöttünk, mint bármely más országban is. Ez darwini következmény. Arról beszéltem, hogy az az út, amely során a fiatalokból Juhász Dávid, vagy Kis Viktória lesz, igen rögös, pénzszagú és visszahúzó erővel bír. Ennek az eredménye, hogy egy OB szintű BÁRMILYEN(!) autó vagy motorsport bajnokságban 10% a szerencsés aki a tehetsége mellett végig tudta járni az utat, a többi 90% pedig nem oda való. Én csak azt emeltem, ki, hogy ha már más nincs, akkor legalább vér a pucában lehetne, mert az ingyen van. De az sincs, legalábbis számot tevő százaléknál nincs (pedig ennek 0%-nak kellene lennie). És ez már ott elcsúszik (láttam ilyet a két szememmel), hogy az ember beiratkozott az XY motorversenyző iskolába és ott hetekig, hónapokig tanlut olyan dolgokat, amire minden gyorsan motorozni igyekvő ember magától ráérez 10 kör alatt. És ahelyett, hogy azt mondták volna a mukinak, hogy "koma, menj haza szépen, gondolkodj el a dolgaidon, hogy kell-e ez Neked és ha igen, akkor úgy gyere vissza, hogy fejben és lélekben felkészültél arra, hogy versenyeket nyerj akkor gyere vissza", ehelyett tanítgatták, masszíozták, hátha tejel még egy kicsit apuci. Mondhatnám, hogy XY urat is meg tudom érteni, mert kell a pénz a saját versenyzésére. Valójában viszont nem értem meg. Tudnia kellene, hogy ezzel hosszú távon árt a motorsportnak.
Nehogy már a versenyzőgarnitúrát kelljen lecserelni ahhoz, hogy jobb legyen egy bajnokság! Mert Cápa szerint az lenne a megodás, hogy aki rajthoz áll, az menjen nemzetközi szintű köridőt, és akkor majd minden oké lesz... Sok szakágra nincs rálátásom (sőt, azt sem tudom, mi az - már a "rálátás"), de gyorsasági motoros rendezvényről van emlékem, ami igenis élvezetes programot nyújtott volna minden nézőnek, akik sajnos nem voltak ott. Eléggé lerágott csont ez: ha nincs közvetítés, nincs reklámerő. Így nincs szponzor, és tökmindegy, ki mennyire tehetségtelen. A végeredmény meg az, hogy ha az arra alkalmas és kedvet érző milliárdos talál egy nem egészen tehetségtelen versenyzőpalántát, az vigye külföldre. Nekünk meg minek itthon versenysport, amikor pályánk sincs? Nem is értem, hogy nem találtam én magamnak más hobbit? Pl. kő-papír-ollóban szerintem mára világszínvonalat hozhatnék...
mondju a juhász dávid a maga 51-es idejével nem egy beszari lassú gyerek!
és gyűjti a bizonyitékokat,hogy valoban gyorsabb leszel egy egy mams gyülés után!itt az élő példa juhász dávid,a sonáj hondájával ment még a gyülésekre is!
Sonáj itt van, csak írja a négy oldalas hozzászólást!
miért kell most lejáratni?
hol van Sonáj!?ő megaszondaná a tutit!még azt is el tudnám képzelni hogy egy versenyző aki rendszeresen megy a mams gyülésekre az gyorsabb lesz!
Mire a feltételes mód?
Ne mondd, h még nem történt meg...

nem kell visszaszivni....bőven van belőle!mindenki fél,csak nem mindegy mennyire!én pl rajt előtt szivesen bekaksálnék lefelé görbülő szájjal,már már pityeregve....
A szentebb béke érdekében esetleg a beszariságot visszaszívom, hogy ne ezen lovagoljatok. Akkor is ott van még másik 30 probléma, amitől alapjaiban inog az egész rendszer. Az is egy jelenséeg, hogy mindíg mindent tudunk mire fogni. Olyan soha nincs, hogy "elismerem, hogy tévedtem", vagy olyan, hogy "gyere fiam, ezt csináld Te, mert ez Neked megy jól és nem nekem".
Legyen így, és lehessen olcsóbban motorozni a ringen, sőt még a benzin adóját is töröljük el.
Sajnos nem ebbe az irányba halad az ország.
pontosabban akkor elkezdődne valami....ami hasonlit a motorversenyzéshez.nem is kell nekünk MAMS,mi a fasznak,szünjön meg a picsába,kell egy Félsvéd aki ugy leszervez mindent hogy még közben ő maga is motorozik.na bumm...ott van nekünk a hobbiracsing és kész!akkor meg már mindegy hogy ki milyen beszari,hiszen hobbi csak!ahhoz meg igazán nem kell mams meg más egyéb akit amit fizetnünk kellene!
Ebben teljesen igazad van
Nem volt vicc, legfeljebb nem mindenkire igaz (még szerencse). Igazából globále írtam, nem kell feltétlenül egyetlen szakágra szorítkozni. Van itt gyorsasági OB, enduró, rali, hegyi, miegymás. A probléma ugyanaz (a cikk is írja). Oké, lehet, hogy szerinted meg kell különböztetni, hogy valaki a technikát félti vagy magát félti, de biztosíthatlak, hogy néző szemmel a két eset ugyanúgy néz ki és alapjába véve elég szarul fest. Az egyik legjobb barátom OB I. osztály 4. helyig jutott endurokroszban teljesen önerőből (alkalmazotti munkaörből) úgy, hogy csak a versenyek alkalmával ült motorra. Persze a kupát hazavivő, a versenyt edzésnek használó Borkát, meg satöbbit nem tudta megverni, de mindenki mást igen. OB I. osztályról beszélünk. Persze felmerül a kérdés, hogy Ő-e a rejtett zseni, vagy esetleg kissé gyenge az a bajnokság, ahol a versenyzők lefelé tolják a motort a meddőhányón, mert nem mernek lemenni. (Itt van ról a videó az oldalon.) Azok mit féltettek? 60 ilyen ember volt. 60 ember az országból, akik nem tudni miért úgy gondolták, hogy nekik keresinvalójuk van egy motorversenyen. És licenszt is kaptak. Soha nem fogom elfogadni, hogy ez így rendben van. Nézőként pedig ezt többé nem fogom megnézni.
Szólj ha tudsz szponzort, elmegyek én is versenyzőnek a minimálbéres munkám helyett
Megígérem, hogy látványos eséseket fogok produkálni, nem fogom sajnálni a gépet
a magyar motorsportrol van szo,ob dt,amit nevezzünk félprofinak hazai szinten,ahol gyakorlatilag egy ütöképes versenyző van kispataki személyében,a többi indulo mind csak töltelék,akik maguk szorakoztatására versenyeznek.van még pár gyors ember akik itt ott indulnak nemzetközi versenyeken,de azok tul nagy eredményt nem érnek el,és némelyik alig gyorsabb nálam,és szerény technikámnál(pedig én igazán amatőr vagyok)aztán vannak a RR meg GSXR futamok amik tényleg hobbista versenyek,ahol nem az utánpotlás versenyzik,akikből lehetne majd egyszer IGAZI versenyző,hanem azok a 30+-os emberek akik megtehetik.

tehát cápának igaza van és ezt te is alátámasztod azzal hogy nincs szponzor,vigyázni kell a gépekre,ami egyenlő azzal hogy nincs nivos verseny nem mered huzni a gázt ,vagy akim megtehi hogy töri a gépet mert másnap vesz egy ujat az meg tényleg beszari.miről beszélünk amikor az a sztorizás megy a parkoloban hogy valamit csináljunk a géppel(ami már vagy 10millioban van)mert 2,05-nél kigyorsitáson szitál,meg emeli a elejét...2,05-nél még nem kell gumi a felnire faszikáim.tehát valoban a versenyzők nagyrésze beszari,tehetségtelen,és nem versenyzésre való.nincs senki az országban aki fiatal tehetségeket istápolna hogy takarodjanak motorozni,akár RR akár GSXR kupa erről kellene hogy szoljon részben,persze ez lehetetlen,mert mindenki magát akarja versenyeztetni 600évesen.pedig lehet pikk pakk lenne pár tizenkét éves akik akik 53-akat szornának,na akkor lenne magyar motorversenyzés....szinvonalas.
lehet hogy nem érti így korán reggel
Ott van Bájó. De már mondták mások is.
"Amíg tehetségtelen, béna és beszari emberek mennek ki a pályára, akik pl. egyszerűen nem mernek gázt adni, addig alapjaiban romlott minden cél és az oda vezető út." ez a vicc része volt remélem. Mert szerintem versenyzőt te nem nagyon látsz a hungaro-vagy bármilyen ringen pályanapokon csak hobbi amatőr motorozni szerető embert más meg nem igazán van esetleg az Alpok Adria versenye ott azért húzzák a gázt de ott is 1 dolog van ami vissza tartó erő az pedig a pénz mer nincsenek szponzorok mindenki ahogy tud vigyáz a technikájára .és igy nem nagyon lehet csúcson motorozni