kis segítségre lenne szükségem, szeretnénk egy dt talit összedobni Kecskeméten és Gokartstadionban szeretnénk motorozni. Valaki tudna nekem mesélni, hogy Kecskemét környékén még milyen pályák vannak? hova érdemes menni 125ös gépekkel?
Ez csak erre a napra vonatkozott verseny nélkül . Csak úgymond bemelegítő motorozás volt .2 csoport gyors lassú mindenki ott ahol akart Licenc ? itt szerintem senkit nem érdekel .A többi magyar szervezésű nap a P.ringen 100 eur lesz 3 csoport délelőtt 4x majd ebéd majd 2-3 verseny és utána ismét csoport bontás vagy 3 órára nyitva a pálya mindenkinek itt csak ennyit tudok
Érzem a bizalom hiányát, de nem lepődöm meg rajta. Végül is, nem ismerjük egymást, én nem motorozom, te pedig nem vagy sportbíró.
Hangsúlyozom, mindenki jól felfogott érdeke, hogy ezek a problémás dolgok megváltozzanak. Nem jó ez így senkinek sem, ezt nem sci-fi belátni. Én megígérem, hogy amit lehet, meg fogok tenni, elmegyek addig, ameddig én el tudok. Ti azt ígérjétek meg, hogy nem előztök sárga zászlónál, és kvittek vagyunk.
Igen, csakhogy ez neked, meg nekem, meg a többieknek az érdeke, nem a tisztelt hringnek.
Svéd szervezzen 100 jurós napokat a hring-re, meg skring-re, aztán pont le lehet szarni a 15 ezerért 1 órás motorozásokat.
Felháborító. Majd ha nem lesz vevő, meg érdeklődés akkor el fogtok gondolkodni.
szerintem a nap az legyen teljes nap
lassuba utcaisok, akár oktatási lehetőséggel is, de ne legyen kötelező az oktatást igénybe venni, a lassuba az oktato meg a tanulok ellátva mellénnyel hogy a többi utcai tudjon rájuk figyelni
a közepesbe a 2:05-2:25 közöttiek
a gyorsba 2:05 alatt a versenyt pedig a gyors csoport idejéből kellene csak kivenni, mert ugyis csak ők szeretnek többnyire versenyezni
a reggeli legelső órában akár teljesen szabad motorozás, ugysem mennek 9 kor ki sokan, az utolsó órában szintán csoportosztás nélkül szabad motorozás, ugyanis aki versenyzett az már tuti ugysem akar visszamenni a pályára
egy ilyen szisztémával papiron mindenki kurva sok pályaidőt kapna a pénzéért
Hogy legyen egy kis jó kedved a reményhez:
Hangsúlyozom, mindenki jól felfogott érdeke, hogy ezek a problémás dolgok megváltozzanak. Nem jó ez így senkinek sem, ezt nem sci-fi belátni. Én megígérem, hogy amit lehet, meg fogok tenni, elmegyek addig, ameddig én el tudok. Ti azt ígérjétek meg, hogy nem előztök sárga zászlónál, és kvittek vagyunk.
Persze.
Svéd szervezzen 100 jurós napokat a hring-re, meg skring-re, aztán pont le lehet szarni a 15 ezerért 1 órás motorozásokat.
Felháborító. Majd ha nem lesz vevő, meg érdeklődés akkor el fogtok gondolkodni.
lassuba utcaisok, akár oktatási lehetőséggel is, de ne legyen kötelező az oktatást igénybe venni, a lassuba az oktato meg a tanulok ellátva mellénnyel hogy a többi utcai tudjon rájuk figyelni
a közepesbe a 2:05-2:25 közöttiek
a gyorsba 2:05 alatt a versenyt pedig a gyors csoport idejéből kellene csak kivenni, mert ugyis csak ők szeretnek többnyire versenyezni
a reggeli legelső órában akár teljesen szabad motorozás, ugysem mennek 9 kor ki sokan, az utolsó órában szintán csoportosztás nélkül szabad motorozás, ugyanis aki versenyzett az már tuti ugysem akar visszamenni a pályára
egy ilyen szisztémával papiron mindenki kurva sok pályaidőt kapna a pénzéért