Én egyelőre mindenkinek megköszönöm a hozzászólásokat. Annyit megígérhetek, hogy az illetékeseknak jelzem az igényeket és az elképzeléseket, valamint a problémákat is.
A pályanapok időtervében,valamint hazai szervezésében azt nem értem ,miért nem lehet azt a tematikát követni,amit a külföldi rendezők csinálnak a H ringen...Tökéletesen működik...Ok hogy 100 eu egy nap,de mindenki kap transzpandert,és ott nincs mellébeszéd,ki milyen gyorsnak tartja magát...Az idő beszél és abba a csoportba kerül,amit tud is,és ahová való.Valamint belefér az időbe a verseny is és több óra szabad motorozás,ahol mindenki mehet,gyors és lassú 1 aránt...Érdekes mindig jól működik..Szóval véleményem szerint ezt a trendet kellene követni...
a licences csoportnak önmagában nincs igazán létjogosultsága, mivel egy 2:15 ös srácnak is jogában van licent váltani, ezért a licences csoportot el kéne felejteni
legyen gyors csoport és az legyen tényleg gyors: 2:05 alatt vagy valami ilyesmi
ez a csoport jobban kiszolgálná Kispataki Viktort is mert tegnapelőtt a licencesbe voltak baszott lassuak is
"Hamar megértették, hogy sem mi, sem ők nem ebből gazdagszunk meg, ellenben iszonyatosan jó reklám lenne és nem utolsó sorban meg lehetne mutatni, hogy a napi politika mocskán túlmutatva is képesek vagyunk együttműködni" ezt nálunk!?lehetetlen!
Nekem a Jurások azt mondták, a SRing nem olcsóbb bérlésre, viszont közelebb van, és inkább motoros pálya, ezért a versenyzőik oda szeretnének menni a HRing helyet. Itt mindennel nagyon meg voltak elégedve, ebben garantáltan biztos vagyok, akármit kértek, az volt és lett, boldogan távoztak. Amíg voltak.
Köszi szépen ezeket a gondolatokat, higgyétek el, mindent továbbítani is fogok.
Az időtervvel kapcsolatban ugye egy komoly gond van: a licences csoportnak helyet és lehetőséget kell adni az edzésre. Ötlet szinten megoldást úgy tartok kivitelezhetőnek, hogy A és B nyílt nap. A napon csak közút, B napon vegyesen közút és licenc, kb. mint most. Ez szerintetek milyen lenne?
Az időmérésről nem tudok részleteket, de tudtommal hivatalos időmérés nyílt napon eddig nem volt, csak hivatalos, bejelentett rendezvényen.
A versenyzéssel kapcsolatban: biztonságilag az egy picit más csomag, de megvizsgálom ennek a lehetőségét. Eddig ami verseny volt, az mind szövetség tudtával, külön megállapodással, emelt biztonsági csomaggal ment, természetesen.
sokan elkerülik a hringet a nagy klubbok közül,skringen meg harcolnak a péntek szombat vasárnapért!fullra tömve!mindenféle versenyekkel kényeztetve a résztvevőket,igényeiket lesve rugalmasan!lehet vasárnap este a bevételt számolgatva igen elégedettek,na meg később a visszajelzések miatt még büszkék is!
sztem jo pálya hring,én szeretem,pedig igazán zabálja a technikát.a hozzáálás a rendezők részéről(akinek nem inge az az én ingem)igazából ugy tünik csak pup a hátukon a motoros brigád,gondolhattuk volna hogy a br kiesésével olcsóbb lesz,miután kiesik egy teljesen felesleges "alválalkozó",de nem hogy nem lett kevesebb de még hitványabb is lett!nem jo a 4x akárhány perc sem,ez nem egy komplett nap!reggeltől estig hagy szóljon,ebéd után egy kis akármilyen versennyel,pici kupával(számit tudod nekünk kis pöcsöknek,haza viszünk valami kis emléket)esetleg megosztani a jegyeket,lehetne csak félnapos egy ugyanazon napon,azoknak akik tényleg csak gurulgatnak,nem hiszem hogy nagy dolog lenne kiszámolni időket költségeket,ki miben akar részt venni,verseny után akar e még menni,vagy csak időmérő +verseny ,csak délután akar menni!nem kell tul nagy iq hozzá sztem hogy ki lehessen hozni egy fasza teljes kis napot!
pringre lemenni nekünk innen valoban többlet költség,de cserébenEGÉSZ napot mehetünk,hringen meg szétcseszik csak a napot pár menetért.
transponderért fizetni is számomra érthetetlen...egyet összetörtem az rendben volt kifizettem,ez természetes,de azért fizetni mert feltöltik őket....nem is értem.
hogy is volt ott az időmérés?valami alvállalkozó csinálta?
Ahogy én látom, egész Európában egy szövetségellenes hangulat alakult ki, megfordult a korábbi trend. Eddig a szövetségek próbáltak hivatalos útra terelni bajnokságokat, most meg a bajnokságok igyekeznek függetlenedni. Szomszédban is van erre példa. Teszem hozzá, a régi nagy motoros klubok közül több becsődölt vagy csőd szélén lavírozik. Több külföldi klub járt a Ringre, esetenként több mint kétszáz motorossal. Aztán beütött a krach. Aki fent tudott maradni, az is mind panaszkodik, pedig a német nem az a panaszkodós fajta. Olyan klub is akadt, aki egyesült másokkal, de így is harmada a motorosok száma.
De hogy ne menjek messzire, régen az Alpok-Adria 125 kategória full rajtráccsal indult a Ringen. A és B csoport ment az időmérőn, annyian voltak. Azóta örülünk, ha 15-en indulnak, GP és sport együtt. Drága lett. A stock akkor jött be, amikor a drágább sorozatok kezdtek kimúlni. Valahogy megy, de pénz nélkül viszonylag nehéz. Itthon szponzor aki él és mozog, fociban van, vagy odafelé tart (nem mintha sajnálnám tőlük). A szomszédban, az autósoknál a rali haláltusát vív.
A magyar árakhoz képest drága a hring. Slovakia ringen csak egyszer voltam, de sokkal jobb tetszett, nem csak a pálya miatt. Ott -ingyen- adtak transpondert is. Az emberek is segítőkészebbek voltak, mint itthon.
Világos, hagyjuk is a pénzt ebből ki. Itt én arra próbálok választ kapni, hogy a pénzen kívül - sok vagy kevés, nyilván mindenki azt mondja: sok - miért az ellenséges hangulat? Vonalvezetés? Keskeny a pálya, aszfaltos bukóterek? Vagy tényleg csak az anyagiak húzzák el a motorosokat PRing-re, SRing-re? Ha megéri elvinni a motort jó messzire (Pestről, Kelet-Magyarországról), ami ugye jó sok plusz üzemanyag-költség, akkor valami nagyon hibádzik. Gondolom.
Persze egyértelmű és nyilvánvaló, hogy a nagy rendezvények több egyeztetést igényelnek.
Viszont összehasonlítva az autós nyílt napokon sokkal kevesebb bevétel volt mint a motoroson. És akkor is mindenki sírt és magyarázkodott a rendezők részéről, hogy miért ilyen drága a motoros nyílt nap. Többet fizettünk ugyanannyi időért és többen is voltunk mint az autósok. Persze akkor is tudtuk, hogy csak duma az egész.
Ez pedig azért van mert igen nagy "rálátással" rendelkezem.
Na meg mert ritkán veszem be a hülyeséget. Ezért is nem megyek mams gyűlésekre.
akkor meg is van a válasz.....engem történetesen nem érdekel hogy az általunk soha nem látogatott részeknek mennyi a rezsije.nekem kell egy hely a boksz mögött meg a pálya,plussz egy wc amit telirakhatok ha nagyon izgulnék....a többit hagy ne fizessem már meg...ugye.
A nagy kérdés az, hogy: vajon miért van ez így?
Ne válaszolj, teoretikus volt a kérdés.
A Pring profitorientált, magánkézben lévő vállalkozás, a Hring pedig állami kifizetőhely.
Köszi.
Egy-két kérdésem azért felmerül, pl. külön ezek szerint nincs licences csoport, akkor ők a gyorsban mennek? Kezdők és gyorsak 25 percenként váltják egymást, közte 5 perc szünet?
Személyes megjegyzésem az árakhoz (ami ugyan a motorosokat talán nem is érdekli), de a PRing üzemeltetése jelentősen a HRing alatt mozog... nagyon jelentősen. Ennek egyik oka, hogy a HRing-létesítmények puszta rezsije, karbantartása már össze sem hasonlítható a PRinggel.
Kezdodik! Marcius 15-en egy bemelegito edzesre varunk minden motorost a Pannonia-Ringre.
*
Ido: 9.00-17.00
*
Ket csoport. Kezdo es Gyors.
*
7*fel ora motorozas / fo!
*
Verseny: Time Trial
* Időbeosztás: Itt!
*
Jelentkezes: Itt!
*
Ar: 80 euro vagy 23.000 Ft. A feltűntetett árak az ÁFA-t nem tartalmazzák
*
Fizetes: Csak a helyszinen
Nézd, mindenkinek megvan a maga munkája, azért gondolom el tudod képzelni, hogy a motoros nyílt nap szervezése, egyeztetése, működtetése csupán egy nagyon pici részterület. Emellett a nagy nemzetközi rendezvények koordinálása igen nagy falat, hetekkel, hónapokkal előre kell dolgozni, és annyi részfeladat van, hogy száz oldalakat tölt meg. Én azért "segítek be" ebbe, mert ha van résztvevő a nyílt napon, az mindenkinek jó. Pályának is, sportszakmának is többek között. Azt se felejtsük el, hogy az új sportbírók sokat tudnak gyakorolni a hasznosításokon, és a felvett tudást hasznosíthatják majd az OB-n pl. Ilyen olvasata is van a dolgoknak.
Autóból egyéni regisztráló saccra 50 és 70 között szokott mozogni. Van, aki 10 menetet vesz, van, aki csak egyet-kettőt vagy mondjuk négyet. Náluk viszont egyszerre 25-nél többen nem mehetnek fel. 2 csoport van, 150LE alatt és felett. 20 perc egy rund.
A véleményem és a kritikám nem is az olyan embereknek szól mint amilyen Te vagy. Azoknak szól akik fel sem néznek ide az oldalra és le sem szarják a gyűléseken részt vevők véleményét.
Bár engem igazából nem érint a dolog (2009-ben az összes pályanapon kint voltam, 2010-ben meg szint az összesen), mert tavaly 1 pályanapon voltam. Az idén szerintem meg még ezt is alul fogom múlni.
Amúgy mennyi autó szokott részt venni egy pályanapon?
Na, itt például leírtál olyat, amihez érdemben hozzá is tudok szólni. Ha jól emlékszem, a hangosban mindig folyamatos a tájékoztatás, két nyelven is. Az időterv előre letölthető. A 20 perc az 20 pályán töltött perc, erre kényesen ügyelünk. Ha megfigyeled, 22-23. percnél szokott kb. bejönni mindenki. Az időket próbáljuk visszadni, ahol lehet. Extrém esetben a menet törlése esetén a következő menetnél fel lehet újra használni a jegyet. Ha meg kell a programot állítani pl. bukások miatt, mentő kell stb. Ilyenkor persze, hogy borul az időterv, de igyekszünk azt mindig helyrepakolni.
Én pusztán leírtam a tavalyi árakat, meg az idei árakat, ennyi történt. Következtetni ezekből nem szeretnék semmire - semmi közöm hozzá.
Magunk részéről elvégezzük a sportbírói feladatokat, és ha ebben a témakörben tudunk még javítani, akkor jelezzétek, ebben kompetens vagyok, meg én ehhez értek. Illetve, akár időtervvel kapcsolatban is nyugodtan jöhetnek a hozzászólások.
Azért az érdekel továbbra is: Slovakiaring, Pannoniaring, Hungaroring összehasonlítás. Árak, mennyit motorozhatsz érte, mik a szolgáltatások pontosan. Én is szeretnék képbe kerülni, függetlenül attól, hogy nem vagyok mendzser vagy ilyesmi.
Ahol tudok, én próbálok segíteni.
Akkor ebben az esetben nekik eddig szinte ingyen volt a lehetőség. Nem igazán értem, hogyan jön ki ennyi pénzből a ring bérlete 1 napra? Vagy mert ők autósok és így olcsóbban kapják a pályát? Létezhet ilyen ezzen az igen korrekt vezetőséggel megáldott pályán?
2000 azaz kétezer Ft. 20 perc!
Az gyakorlatilag ingyen volt.
És azért olcsóbb nekik mert jobban kopik a gumi? ? ? ?
Kiváncsivá tettél.
Láncspanoló külön érdekelne.
06 70 930 2864
Boti
mondjuk az meg hogy kispatakit mi érdekel hagy ne legyen már fontos annak aki szintén fizetett!
legyen gyors csoport és az legyen tényleg gyors: 2:05 alatt vagy valami ilyesmi
ez a csoport jobban kiszolgálná Kispataki Viktort is mert tegnapelőtt a licencesbe voltak baszott lassuak is
Az időtervvel kapcsolatban ugye egy komoly gond van: a licences csoportnak helyet és lehetőséget kell adni az edzésre. Ötlet szinten megoldást úgy tartok kivitelezhetőnek, hogy A és B nyílt nap. A napon csak közút, B napon vegyesen közút és licenc, kb. mint most. Ez szerintetek milyen lenne?
Az időmérésről nem tudok részleteket, de tudtommal hivatalos időmérés nyílt napon eddig nem volt, csak hivatalos, bejelentett rendezvényen.
A versenyzéssel kapcsolatban: biztonságilag az egy picit más csomag, de megvizsgálom ennek a lehetőségét. Eddig ami verseny volt, az mind szövetség tudtával, külön megállapodással, emelt biztonsági csomaggal ment, természetesen.
pringre lemenni nekünk innen valoban többlet költség,de cserébenEGÉSZ napot mehetünk,hringen meg szétcseszik csak a napot pár menetért.
transponderért fizetni is számomra érthetetlen...egyet összetörtem az rendben volt kifizettem,ez természetes,de azért fizetni mert feltöltik őket....nem is értem.
hogy is volt ott az időmérés?valami alvállalkozó csinálta?
De hogy ne menjek messzire, régen az Alpok-Adria 125 kategória full rajtráccsal indult a Ringen. A és B csoport ment az időmérőn, annyian voltak. Azóta örülünk, ha 15-en indulnak, GP és sport együtt. Drága lett. A stock akkor jött be, amikor a drágább sorozatok kezdtek kimúlni. Valahogy megy, de pénz nélkül viszonylag nehéz. Itthon szponzor aki él és mozog, fociban van, vagy odafelé tart (nem mintha sajnálnám tőlük). A szomszédban, az autósoknál a rali haláltusát vív.
Viszont összehasonlítva az autós nyílt napokon sokkal kevesebb bevétel volt mint a motoroson. És akkor is mindenki sírt és magyarázkodott a rendezők részéről, hogy miért ilyen drága a motoros nyílt nap. Többet fizettünk ugyanannyi időért és többen is voltunk mint az autósok. Persze akkor is tudtuk, hogy csak duma az egész.
Ez pedig azért van mert igen nagy "rálátással" rendelkezem.
Na meg mert ritkán veszem be a hülyeséget. Ezért is nem megyek mams gyűlésekre.
Ne válaszolj, teoretikus volt a kérdés.
A Pring profitorientált, magánkézben lévő vállalkozás, a Hring pedig állami kifizetőhely.
Egy-két kérdésem azért felmerül, pl. külön ezek szerint nincs licences csoport, akkor ők a gyorsban mennek? Kezdők és gyorsak 25 percenként váltják egymást, közte 5 perc szünet?
Személyes megjegyzésem az árakhoz (ami ugyan a motorosokat talán nem is érdekli), de a PRing üzemeltetése jelentősen a HRing alatt mozog... nagyon jelentősen. Ennek egyik oka, hogy a HRing-létesítmények puszta rezsije, karbantartása már össze sem hasonlítható a PRinggel.
*
Ido: 9.00-17.00
*
Ket csoport. Kezdo es Gyors.
*
7*fel ora motorozas / fo!
*
Verseny: Time Trial
* Időbeosztás: Itt!
*
Jelentkezes: Itt!
*
Ar: 80 euro vagy 23.000 Ft. A feltűntetett árak az ÁFA-t nem tartalmazzák
*
Fizetes: Csak a helyszinen
Autóból egyéni regisztráló saccra 50 és 70 között szokott mozogni. Van, aki 10 menetet vesz, van, aki csak egyet-kettőt vagy mondjuk négyet. Náluk viszont egyszerre 25-nél többen nem mehetnek fel. 2 csoport van, 150LE alatt és felett. 20 perc egy rund.
Bár engem igazából nem érint a dolog (2009-ben az összes pályanapon kint voltam, 2010-ben meg szint az összesen), mert tavaly 1 pályanapon voltam. Az idén szerintem meg még ezt is alul fogom múlni.
Amúgy mennyi autó szokott részt venni egy pályanapon?
Magunk részéről elvégezzük a sportbírói feladatokat, és ha ebben a témakörben tudunk még javítani, akkor jelezzétek, ebben kompetens vagyok, meg én ehhez értek. Illetve, akár időtervvel kapcsolatban is nyugodtan jöhetnek a hozzászólások.
Azért az érdekel továbbra is: Slovakiaring, Pannoniaring, Hungaroring összehasonlítás. Árak, mennyit motorozhatsz érte, mik a szolgáltatások pontosan. Én is szeretnék képbe kerülni, függetlenül attól, hogy nem vagyok mendzser vagy ilyesmi.
Ahol tudok, én próbálok segíteni.
2000 azaz kétezer Ft. 20 perc!
Az gyakorlatilag ingyen volt.
És azért olcsóbb nekik mert jobban kopik a gumi? ? ? ?
Kiváncsivá tettél.