Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olaj típust illetően nem tudok válaszolni, ez nem az én területem. A cserével kapcsolatban ártani nem fog, ha nem várod meg az előírt km-et, hanem kicsit sűrűbbre veszed, bár lehet nem különösen indokolt, én biztos így tennék.

Ez pedig pont így van. Emlékszem, amikor kínt szenvedve mentem 16 körül (a videóm között fent is van), 2009-ben utassal mentem közel annyit!
Lengökart akartam irni!
Szia!

Van egy pár finom temék a mocidhoz Zx-10r-2008-tól ha érdekel
Harris lengökat, kpl blokk stb
Ó, végre valaki megérti amiről beszélni szoktam!
Gyakran ráznak le különböző emberek különböző kérdéseimmel azzal, hogy 2:15-2:20-nál még Kemping bringa is lehet az ember alatt, meg mindegy, stb. Amit nem tudok néhánynak elmagyarázni, hogy nagyon nem ugyanaz történik sem a motorral sem az emberrel, amikor egy 2:00-t tudó ember "biciklizik" 2:17-et, meg amikor vki ezt, mint PB-t hozza ki magából és a motorjából.

Még két kérdés : Hány km-enként javasolt olajat cserélni, ha évente 4-5 Hring/Pring és kb. még ennyi Ering közepes csoport alja idővel + utcán 8-10e km?
Jó ehhez a Motul 5100 10W-50, vagy okvetlen váltsak legközelebb 7100-ra? (2004 CBR1000RR)
Köszi!
ha borzasztó jó idő lesz (természetesen köridő legyen felhőtlen) akkor talán még maradok a Pancsin péntekre is
A Brand Racing elég kedvező osztrák szervezés, ha még valaki maradna akkor lehet hogy lehetne jobb árat is kapni :)
Ez amúgy nem biztos. Aki tud gyorsan menni (nem téged kritizállak! ), az nem feltétlen húz több nyélgázt, sőt. Amit a lassabbak erőből oldanak, vagy próbálnak megoldani, ott a gyorsak lendületesen mennek el. Ez biztos nem mindig igaz, de érdekes kérdés.
Egyenesben a 2.30-is is nyélen húzza! De tény, a pálya intenzív használatot jelent, ezért cseréljük az olajat 2000 km-ként, és néha kap egy alapos átnézést, hogy melyik alkatrész az, ami cserére szorul. Ennek pont az az oka, hogy szeretnénk, ha minél tovább minél jobb állapotban lenne. De ez az előnye is, mert nem tartogat meglepetést!
Ja még annyi, hogy sosem volt pályamotor utcán használt és tényleg valós km.
Jani te mit mentél Valenciában?
Annyit tudok hogy:
Rizi 1:38.5
Sárkány 1:42.2
Hangonyi Öcsi 1:45.2
és te?
Filip Backlund volt megint a leggyorsabb a pályán?
Akkor alattam a köztetek lévő különbséget felszorozva gyakorlatilag meg generálozódik a motor, amikor a pályán megyek.

Janinak meg, ha ilyen blokk nyűvő, igyekszem segíteni, ahogy tudok. Most pl. viszek 9 embert oktatásra (ha küld végre időpontokat).
Én vagyok a "kis-svéd" a munkahelyemen; szervezgetem a motoros klub programokat.
Azért ami nem gyári hibás és nem kókányolják az rendes szervizelés mellett szokta bírni. Az sem mindegy, hogy ezres vagy hatkilós és mennyire gyilkolják. Van aki tudja hajtani a gépet más meg nem. Chrobák Jani alatt biztos jobban elhasználódik a blokk mint alattam.
Köszi! Én is pályázást figyelembe véve kérdeztem (azt tudom, hogy normális utcai használattal ez nem kérdés). Az én szintemen még messze nem megy annyit nyélen a motor, mint a Tieden. Az érdekelt, hogy ha eljut vki 2:00 környékére, akkor ott néhány szezon akkor is kinyírja e a blokkot, ha rendesen megvan az olejcsere, stb. vagy pl. kigrammoltattad a blokkot, és ha már szét volt szedve...
Mindegy, jó darabig nem érint engem ez a kérdés (mármint a 2:00 szint). Legfeljebb vigasztalom magam, hogy legalább nem kell (remélem) szétborítani a blokkot.
Ha nem megy el az enyémnek is ez lesz a sorsa!
na igen.. és pont ebből a megfontolásból nem adom el az enyémet.. háta kell még.. ez már az enyém.. enni nem kér.. ha eladnám akkor úgyis csak nagy bukta lenne... így marad, és hátha kijutok majd néha vmelyik ringre..

LX
Én is sajnálom, de most másra kellenek az anyagiak, de talán ez csak átmeneti állapot lesz!

bár én is gondolkoztam rajta.. a motort viszont sajnálnám eladni..

LX
Utcai használatnál nem. Ha aktívan pályázol évente célszerű átnézetni. Én ezt anno azért csináltattam meg, mert komoly terveim voltak az OB-vel kapcsolatban, így a lehető legtöbbet ki akartam kihozni a mociból, persze blokk tuning nélkül. Ezért lett megcsinálva rendesen, úgymond felkészítve a motor, csak közben az OB kicsit "átalakult" a tavalyi év folyamán (vagy idénre), és részben ezért, részbán más okok miatt már nem kívánok indulni rajta, ezért adom el.
Tényleg naivan és őszintén érdeklődve kérdezem (nem okoskodás), normális/megszokott, hogy egy 2007-es motoron már csapágysort, szelepeket, stb. cserélni kellett?
Sajna eljött az idő egy kis szünetre. De az átmeneti időre azért tervezek egy SM-et, hogy könnyebb legyen átvészelni, hogy segít-e ...
Jó nektek! És hol marad a beszámoló? Persze köridővel együtt
Mv-t vesz?
mi a fax Gyurkesz?

LX
Eladó a motorom (R6R), ha valakit érdekelne:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Valenciát mi is átvészeltük bukás nélkül,Almeria 13-16-ig addig pihenünk...