Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem oda kell menni ahol nem basznak át.Kisérletezni lehet,azoknak a bőrén és pénztárcáján akik motorozni szeretnének ,csak egyre kevesebb a hülye.Slo ring nagyszerű feltételekkel nem akármilyen környezetben ,ellátással és hozzáállással versenyezteti a hobbiracereket.Egy számunkra idegen ország a Big Bulin olyan értékű tombola ajándékot osztott szét ami .persze tudjuk,hogy ahhoz hogy kapj előtte nem árt adni,de nálunk ez nem dívik.Igazából nem akarok állást foglalni mint ahogyan a hungaroringen motorozni sem.Legalábbis nem magyar szervezésben.....Mert netán valaki még szembejön a box utcában ,mert a szervezők sem tudják milyen csoport is jön most pl....nomeg a 20 perc inkább 18 ,,ha pedig 14 bukás miatt akkor soha nem kapod vissza.Mondanék jót....csak nem tudok
Oké, értem, én nem veszem támadásnak egyik hozzászólást sem. Abszolút magánemberként írok erre a fórumra, érdeklődésképpen.

A Slovakiaringen 110 euróért azt írjátok, rogyásig lehet motorozni. Ez most kb. 32 ezer forint per nap. Ez mit jelent, mondjuk 8*30 percet?
Nem bántani akarlak mert mint írtad nincs közöd a pénzügyi részhez de a Hungaroring ugyan azt csinálja mint a "marha" motorimportőrök. Válság van nyugaton akcióznak hogy el tudják adni az árut Magyarországon hozzácsapnak 1 milliót a motorok árához majd sírva csődbe mennek.
A gondom az, hogy ti fél év múlva esetleg megszüntetitek a motoros napokat mert "nincs rá igény" pedig én szeretek a Hungaroringre járni. Közben meg a Szlovákiaringen 1 hónappal a tesztnap előtt teltház van. El kéne gondolkozni ezen.
Szerintem ezek alap kapitalista dolgok. Ha csökken az emberek bére akkor nem árat emelünk, hogy mi is megdögöljünk hanem csökkentjük, hogy a kevesebbért többen jöjjenek és együtt átvészeljük. Szerintem.
nincs....de szurkolni megyek
nincs eladó brembód!?
szia!

lábtartó és kipufogó mennyi!?
Mit kell csodálkozni,hogy nincs motoros Hring árai egyszerűen gusztustalan/Slovakia ring 70-110 eu rengeteg motorozás 110-ben verseny/ Nagy dolog lenne megpróbálni egy napot normális áron normális időbeosztással.
Sziasztok lenne pár eladó alkatrészem Suzuki GSXR 1000 K7-K8hoz yoshimura GP Evo dobok párban összekötővel tartókonzollal Ligtech lábtartószett kormány párban gyorsgáz kis kormánykapcsolóval Brembó felsőfékmunkahenger fém fékcsővel bukógombaszett láncspanolóval egyben 180000ft van még GSXR 600-750 k6-k7hez kittes nagyhűtő Tel:06-20-9-828-560
Mert az "tájjellegű" sajátosság, hogy ami a profit, az a mienk, ha meg bukta van, azt hárítsuk a kuncsaftra. Mint a bankhitelek... 2008-9ig ugy szaladt a szekér, hogy abból lehetett volna értelmes fejlesztéseket, vagy a jövőre valami biztonsági tartalékot létrehozni. De nyílván jobb volt a lé a zsebben. Most meg, jajj, nem megy a bót! Valahogy nyugatabbra tudomásul veszik, hogy vannak rosszabb évek is.
Mondjuk, azt meg kell hagyni, hogy ez a rugalmasabb motorozási idő felhasználás értelmes dolog. Vajon akkor is működne, ha folyamatos teltház lenne?
És tényleg unalmas már a téma: aki pályamotorzni akar, az tud. Max nem a hungaroringen. Meg hát ez a hobbi nem alapvető szabadságjog, hogy elvárhassuk, hogy biztosítva legyen...
ott adják a gokartot is....
unalmas ez a hungaroringes téma...lehuzás az egész oszt kész.miért nem tanulnak olyantol aki nem ennyire magyar!100-120 euroért szarásig lehet motorozni mindenhol.mit kell ezen még magyarázni,mert magyarok vagyunk ezért magyarázunk. ezek a nevetséges kreált árak,meg a szánalmas próbálkozás a "nagyszerű"időtervekkel...ebből már megint születni fog valami magyar specialitás....ami persze nem a motorosokért lesz,viszont jol megmagyarázható.
Autós nyílt napon egy 20 perces menet 8 ezer. Tavaly 2 ezer volt. Nézd, én úgy gondolom, hogy 2 ezer forint egy gokartpályán 8 percre elég. Az viszont kétségtelen, hogy a saját autód amortizációja 20 perc alatt elég jelentős lehet (főleg a gumik, fékek). Ezeket a szempontokat is figyelembe kell venni.
Nem figyeltem sosem. Azt sem tudom mennyi egy autós nyílt nap.
De akkor ott az igazi kasza. 4 szeres emelés az biztosan indokolt volt.
Igen egyetértek veled, el is akarok menni hozzá, mihelyst tudok, és biztos, hogy egy egész napos Jani féle képzés többet ér mint bármelyik autodidakta tanulás. De nem biztos, hogy megvalósíthatatlan az elképzelésem.
Elég valószínűtlen, hogy a license-esek, a bontott közúti csoportok és a kezdők ilyen irányú igénye egyetlen napon teljesíthető. Javaslom: http://www.chrobakjanos.hu/ - kipróbáltam, jó! Most kézeljétek el, milyen lassú lennék, ha még ezt sem csináltam volna!
Az jó lenne ha a mersz-hez hasonló lehetőség adódna.....azt sokan használták a túrázók közül is és jó móka volt....
Mint kezdő beleszólok én is. Aki kezdő az örül ha 50-60 percet le tud nyomni a ringen. Ennyi idő alatt a közúti, vélhetően nem friss gumija is erősen elkopik, a kezdő (nem harcedzett) erőnléte sem biztos, hogy kitart, koncentrációja sem biztos (superman és Norris kivétel).

Én kezdőként talán az alábbi elgondolásban látnék fantáziát: pályaeligazítás kb -30-40 perccel a menet előtt, személyes, kiscsoportos kérdezz felelek utána. Aztán pályabejárást választanám menet előtt kb 15-20 percben. Lassú vezetés, megállás, magyarázat, technika. Aztán menet instruktorral. A legeslegtutibb az lenne, ha 2-3 olyan menet lenne, amiben menetenként fokozná a tempót az instruktor. Legvégén meg szabadmenet. (nem tudom beférne-e ez 90 percbe) Nap végén kérdezz-felelek.
Kezdő szemével, hogy ne csak kóvályogjak 2 évig az aszfalton.
Nyert!
Én abban bízok -és remélem, jól értelmeztem a kollégád válaszát- hogy ha veszek 4x20 percet, azt lehet úgy "konzumálni", hogy délelőtt 2x20, aztán délután 2x20. Persze mind egy csoportban (pl. Közúti 1)
Illetve ez sem igaz teljesen. Maradjunk abban, hogy x menetet vehetsz, egész évre jó, akkor motorozod le, amikor szeretnéd.
Igen, pontosan, ez nagyon fontos, jó, hogy írod. Át lehet vinni a meneteket napról napra.
(3*20 perc egy napra, én arra írtam, hogy ennyi fér bele egy csoportnak.)

Ha megveszel egy menetet, az egész évre érvényes. Pl. hármat veszel márciusban, kettőt teljesítesz, egyet átviszel.
Anyagiakban nem tudok nyilatkozni. De az árképzés nyilván nem úgy történik, hogy mostantól legyen x+3.

Autós nyílt napokat láttad? Emelés négyszeres. Eredmény? Létszám annyi volt, mint tavaly. Sőt, picivel több is. Alig fértek el a kocsik.
Én ma leveleztem egy kicsit a szervezővel a honlapon megadott email címen. Ettől: "Jelen keretek között 3*20 perc fért bele. " egy kicsit eltérő információt kaptam, habár lehet, hogy eleve más-más kérdésre válaszok ezek.
"A nap folyamán a kiválasztott kategória összes 20 perces menetére regisztrálhatsz. Kiválasztást az általad mért, teljesített köridő határozza meg. A regisztráláskor egy karszallagot és egy matricát kapsz. A matricán fel van tűntetve,h hány menetet vásároltál. A pályabíró ellenörzi és leigazolja.
....
Regisztráláskor a nevedet a kategóriát és ha van kialakult terved az időket is befoglalhatod.
A vásárolt meneteket egész évben használhatod ,bármelyik nyilt napon."
Ez utóbbi elég jól hangzik. márpedig direkt arra kérdeztem rá, hogy akkor a 6x20 perc-ből pl. bármelyik 4-et megjelölhetem/használhatom ha 4x20 percet fizettem be. Ez a válasz, tehát igen.
Ez mondjuk pl. a vidéki haveroknak nem mindegy. 9-kor a boxutcában készen állni (gumimelegítőzés, stb. - én ehhez kicsi vagyok, de ők nyomják ) nem egyszerű. Pláne, ha délben már húzhat is haza. De a fentiek szerint rugalmasan ki lehet választani a legszimpatikusabb 3x20 vagy inkább 4x20 percet. Ez jó.