szerda este:
AMATÖR VÁLOGATOTT EDZŐTÁBOR, SÁRVÁR, Mirage Pizzeria
A szezonra felkészülés ma esti lazító bemelegítéssel zárult. Az igényes pályázó nem tétlenkedik télen, hanem minden idegszálával a szezonkezdetre koncentrál, a motorjától nem sajnálja a költséges befektetéseket és csúcstechnikával érkezik az idény első pályanapja helyszínére.
Ezt a tényt a nem titkolja el mikor viszontlátja rég nem látott barátait.
A köridő tervek a fogyasztott pálinkákkal egyenes arányban nővekednek.
Az est folyamán ritkán emlékeztünk meg a Nemzeti Ünnepünkről, senki nem tudta végig a nemzeti dalt sem.
Viszont Matocsi Ati a kilencedik pálesz után tanuságot tett zenei műveltségéről és több LGT nótából rögtönzött egy kiválló mixet amit Tiesto is megirigyelt volna.
Szabi a 13. pálesz után merte megkérdezni hogy: Svéd, meghúzól holnap?
Amikor ezt a kérdést egyre hangosabban ismételte akkor a személyzet suttogni kezdett a pult mögött.
Én nekem sikerült 3 sörnél megállnom, de ma este nem ez volt a fő irányvonal.
A diszes társaságot analizálgatva biztosan állithatom hogy holnap nem sok pb fog születni :)
csütörtök:
Szabinak 3 menetet kellett kihagyni regenerálodás fedőnév alatt, aztán két menet után tönkrement a váltója
Gabrielnek szép lett a Zixxerje és meg is van reszelve rendesen, de a pilota nem volt ma toppon.
Pelyhe Gyurma nagyot esett, szépen leamortizálta az R6-ot de neki szerencsére nem sok baja lett.
Matocsi Ati most tesztelte az uj R6 ját és 2:09
Bandinak sikerült egy szép pb 2:09, neki bejött a spanyol edzés
Petyának is volt némi javitás, 2:19
Nekem nagyon nem tetszett ma semmi, keménynek találtam mindent elől hátul.
Sajnos csak a nap végére kezdtem el arra gondolni hogy nem biztos hogy a futoművem a szar, lehet hogy a Pring aszfaltja nem egyezik a spanyol pályák aszfaltjával. De mire ezt kitaláltam addigra már bele-bele tekergettünk az elejébe
A legutolso menetben a 4 órásiban sikerült 2:08 at mennem amivel messze nem voltam megelégedve, sőt ugy is fogalmazhatnám hogy ma egyetlen kört sem élveztem. Ezért itt maradtam holnapra is, hátha....
Álmos is maradt.
Eszembe jutott ez a nemrég térgyalt slick utcára téma. Idén kétszer ültem fel eddig a motoromra. Múlt vasárnap és tegnap, hogy kimenjek Bájóhoz. Vasárnap 2-esben olyan fordulatról ahol már nem rángat éppen adtam pici gázt, és sikerült majdnem átdobatnom magam, tisztességesen keresztbe állt úgy 30-as tempónál jó, akkor vizes is volt az aszfalt, meg hideg, és kopott D211 volt hátul. Tegnap a melóhelyről kanyarodtam ki egy kis utcába, elvileg száraz aszfalton, és majdnem a pakoló autókba katapultáltam magam.
Biztos benne van az is, hogy mostanában robogóval járok (50ccm) és az ottani gázkezelés nem igazán szerencsés egy ezresen
meg kopott is volt az a gumi, de ha ezt produkálja egy DOT-os gumi, akkor nem tudom, milyen lehet egy hideg slick.
Szia Sved!
Vlencia legjobb edzesideje 1.34.80 T.Herforss BMW, Filip nem nagyon muzsikalt mert nem allt ossze a motorja, Ranseder 1.35.1,Muggeridge 1.35.6 utanna a tobbi.
Valakinek lehet számít, hogy ez gyári, és ez ennyibe kerül, csak sajna nekem nem lett jó.:( Meg aztán fékhez nem biztos, hogy egy akármilyen csavart betennék. Meg ilyen vastagított csavart is kapni ott?
Szia,
Én tudok lábtartót. Itt érdeklödj légyszives: fxkurucz kukac gmail.com
Ugyanitt Yamaha R6r hez föleg versenyzéshez használható alkatrészek eladók.
Komplett pályaidom fehér fényezéssel.
Lábtartó szett,
Sérült, horpadt, de NEM lyukas tank (06-07 ês 08 as is van)
Plexi új, utángyártott
Dynojet váltóelektronika kapcsoló lineáris (pull)
És még sok más..kérdezz, amit tudok segítek...
Ugyanitt használt Pirelli, Dunlop, Metzeler gumik folyatosan eladók.
Érdeklödni a fenti emailen lehet.
Üdv
Ez tényleg az,vadi újonnan vette a Zakarnál.A környéken mocizgatott vele nyaranként amíg tudott a haverokkal menni.Aztán minden haver eladta vagy pályázik,és így marhára nem használja.Kb 3 éve alig ült rá,tavaly nem is ment vele.A Millerébe asszem 70 ezer körül van,szóval ez elketyeg még egy pár km-et.
A szintetikus olajokat valójában elméletileg sosem kellene cserélni, mert molekulái elnyírhatatlanok. Ami miatt mégis cseréljük, hogy az adalékok az igénybevétel hatására fokozatosan lebomlanak. Igazából a csere szükségessége nem km, hanem igénybevétel, és idő függö. A gyártók a km megadásával csak egy viszonyítási pontot adnak meg, normál utcai használatot feltételezve. Egyébként kemény pályahasználat mellett minden gyártó kb 500km-enként tartja optimálisnak a cserét. Én a pályamotoromba 4-5 pályanap után cserélek, látható is a különbség. A Te esetedben én 3 cserével oldanám meg a szezont.
5000!
a szomszéd boltban akármilyet kapok ebben améretben 150ért per darab.
mondjuk egyszer én is beszoptam az idiota fabory csavarboltal,vonohoroghoz vettem 10x200 csavart 1400darabja,a kis barkácsban meg 210 forint volt.
Erről nagyon sokat lehet beszélni, de összefoglalva: tudatosság, merészség, sok sok km! Amúgy 2.03 környékére relatív "gyorsan" meg lehet érkezni, onnan már nehezebb a sztori. Hinni kell, és bevállalni, de az se árt, ha van körülötted pár gyors srác, akikkel meg lehet beszélni mit hogyan, és lépésről lépésre menni fog az. Nem a motor határait kell megtalálnod, inkább a sajátod. (Azt hamarabb eléred). De ha szeretnél fejlődni, érdemes hozzá értőhöz fordulni (pl Crhobák Jani).
Ide is beírom, hátha valakinek kéne:
Most vettem suzukiban gyári féknyereg csavarokat K5 1000-hez, de az én motoromhoz nem jó, túl hosszú sajna, így el is adnám őket. 5500at fizettem értük, 5000ér postával együtt bárkinek odaadom.
Kéne nekem egy hasidom 2006-os R6R-re. A sokdarabos pályaidom verzióból, amilyen a szlovák is. Ha van valakinek elfekvő, átvenném.
Illetve valaki adja má meg Pásztor Robi telószámát! Van egy szlovák számom hozzá, de nem válaszol...
Kösz!
snk
AMATÖR VÁLOGATOTT EDZŐTÁBOR, SÁRVÁR, Mirage Pizzeria
A szezonra felkészülés ma esti lazító bemelegítéssel zárult. Az igényes pályázó nem tétlenkedik télen, hanem minden idegszálával a szezonkezdetre koncentrál, a motorjától nem sajnálja a költséges befektetéseket és csúcstechnikával érkezik az idény első pályanapja helyszínére.
Ezt a tényt a nem titkolja el mikor viszontlátja rég nem látott barátait.
A köridő tervek a fogyasztott pálinkákkal egyenes arányban nővekednek.
Az est folyamán ritkán emlékeztünk meg a Nemzeti Ünnepünkről, senki nem tudta végig a nemzeti dalt sem.
Viszont Matocsi Ati a kilencedik pálesz után tanuságot tett zenei műveltségéről és több LGT nótából rögtönzött egy kiválló mixet amit Tiesto is megirigyelt volna.
Szabi a 13. pálesz után merte megkérdezni hogy: Svéd, meghúzól holnap?
Amikor ezt a kérdést egyre hangosabban ismételte akkor a személyzet suttogni kezdett a pult mögött.
Én nekem sikerült 3 sörnél megállnom, de ma este nem ez volt a fő irányvonal.
A diszes társaságot analizálgatva biztosan állithatom hogy holnap nem sok pb fog születni :)
csütörtök:
Szabinak 3 menetet kellett kihagyni regenerálodás fedőnév alatt, aztán két menet után tönkrement a váltója
Gabrielnek szép lett a Zixxerje és meg is van reszelve rendesen, de a pilota nem volt ma toppon.
Pelyhe Gyurma nagyot esett, szépen leamortizálta az R6-ot de neki szerencsére nem sok baja lett.
Matocsi Ati most tesztelte az uj R6 ját és 2:09
Bandinak sikerült egy szép pb 2:09, neki bejött a spanyol edzés
Petyának is volt némi javitás, 2:19
Nekem nagyon nem tetszett ma semmi, keménynek találtam mindent elől hátul.
Sajnos csak a nap végére kezdtem el arra gondolni hogy nem biztos hogy a futoművem a szar, lehet hogy a Pring aszfaltja nem egyezik a spanyol pályák aszfaltjával. De mire ezt kitaláltam addigra már bele-bele tekergettünk az elejébe
A legutolso menetben a 4 órásiban sikerült 2:08 at mennem amivel messze nem voltam megelégedve, sőt ugy is fogalmazhatnám hogy ma egyetlen kört sem élveztem. Ezért itt maradtam holnapra is, hátha....
Álmos is maradt.
Biztos benne van az is, hogy mostanában robogóval járok (50ccm) és az ottani gázkezelés nem igazán szerencsés egy ezresen
meg kopott is volt az a gumi, de ha ezt produkálja egy DOT-os gumi, akkor nem tudom, milyen lehet egy hideg slick.
Sajnos az o ideiket nem tudom, csak masodik nap beszeltunk par szot Rizivel meg Dezsovel de az ideiket nem kerdeztem.
Dezső, Rizi, Kurta második napi időket is tudsz? az elsö napról tudom...
Vlencia legjobb edzesideje 1.34.80 T.Herforss BMW, Filip nem nagyon muzsikalt mert nem allt ossze a motorja, Ranseder 1.35.1,Muggeridge 1.35.6 utanna a tobbi.
Eladó pályaidomok gsrx 600 k6-7-re:
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Én tudok lábtartót. Itt érdeklödj légyszives: fxkurucz kukac gmail.com
Ugyanitt Yamaha R6r hez föleg versenyzéshez használható alkatrészek eladók.
Komplett pályaidom fehér fényezéssel.
Lábtartó szett,
Sérült, horpadt, de NEM lyukas tank (06-07 ês 08 as is van)
Plexi új, utángyártott
Dynojet váltóelektronika kapcsoló lineáris (pull)
És még sok más..kérdezz, amit tudok segítek...
Ugyanitt használt Pirelli, Dunlop, Metzeler gumik folyatosan eladók.
Érdeklödni a fenti emailen lehet.
Üdv
a szomszéd boltban akármilyet kapok ebben améretben 150ért per darab.
mondjuk egyszer én is beszoptam az idiota fabory csavarboltal,vonohoroghoz vettem 10x200 csavart 1400darabja,a kis barkácsban meg 210 forint volt.
Most vettem suzukiban gyári féknyereg csavarokat K5 1000-hez, de az én motoromhoz nem jó, túl hosszú sajna, így el is adnám őket. 5500at fizettem értük, 5000ér postával együtt bárkinek odaadom.
Illetve valaki adja má meg Pásztor Robi telószámát! Van egy szlovák számom hozzá, de nem válaszol...
Kösz!
snk
mint minden sportmotor amit eladósorba dobnak....
tudom mert néztem az ezres gsxr-eket,mind megkimélt volt,de olyan is akdt amit turázásra használtak