Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A baj az hogy a Brian a szarabb gumival is kesobb esik el. Ugyanis o mar megtanulta hogy kerulni kell a nagyobb terhelesvaltasokat. Egy tapasztalatlan, meg odarantaja vagy hirtelenelcsukja a gazt lapon es pofara esik. De altalaban nem ugy kopnak el a gumik hogy tapad-tapad-tapad-pofara estel. Elkezdenek finoman csuszkalni. MIndenesetre szerintem nem art megtanulni kopottabb/csuszkalos gumival is menni.
Aszzem azért ez az ország nem olyan motorosokkal van tele akik úgy húzzák mint brian
igen bacsi, meg emlekszem
Azert annyira talan nagyon nem nagy hiba ha megveszik a ledobott gumikat. Jo alalpotu es megfelelo kevereku gumit kell venni :) En nem is emlexem mikor mentem uj gumival hehe.

Baluu.
Az hogy egyes gumit meddig lehet hasznalni vagy kitapasztalod, vagy elhiszed annak aki mar kitapasztalta. Pirelli/Metzeler nagyon melyre vagja a gumijait, viszont
Michelin es Bstone se vagja melyre. Siman lehet hogy a kopasjelzoig mehetsz vele. Pirelli/metzi-vel nem (bar az uj racetec slcikek nincsneek melyre vagva).
Szerkezeki felépítésük alapján, két külső héjbol épül fel egy gumi. A külső a kopóréteg, alatta pedig a tartó réteg. Ez utóbbi ugyan nagy szakítószilárdsággal bír, de nem tapad. A kopásjelző ezt a réteget mutatja. Ha csak bóklászik valaki a pályán, nem veszi észre, de he úgy húzza mint Brian, azonnal kiderül a probléma. Ez minden tipusra érvényes!
Azért van három féle gumikeverék hogy kitudd választani a kőrülményekhez képest leg ideálisabbat. A te gumid nagyon lágy a hőmérséklethez, és nagyon lágy a futóműved. Sokan esnek abba a hibába hogy megveszik olcsón a versenyzők áltel ledobott gumikat.Ez hiba, lehet hogy ő csak időmérőre használta a leg lágyabbat, a rutintalan azt gondolja körözhet vele a pályán. A te motorod, a gumiképedet látva, ezt a leveréket mindíg meg fogja enni.
Ahogy én láttam/tapasztaltam: A Metzeler/Pirelli slickeket kivéve az összes slick gumira igaz, hogy a kopásjelző mélysége jó 4-5 mm-el a szövet fölött van. Viszont a kopásjelző tényleg nem véletlenül van ott ahol. Mikor a gumi annyira elkopott, hiába van még "húsa", pályán az már csúszkál, mert túlmelegszik gondolom, vagy a jóég tudja. Utcára ettől függetlenül még kiválóan jó, hiszen közel sem kap ekkora terhelést. Mi is ilyeneket vágunk utcára, és több mint kiváló... személy szerint nekem a saját szintemen 2:15 körüli hringes időre bőven jó a kopásjelző alá kopott slick is, még nemigen csúsztam meg. de ez csak az én gyógytempóm...
Én nem mennék vele. És szerintem a "bridgestonos gyerek" is hülyeséget beszél. Mi az, hogy kopásjelző alá lehet vinni? Szerinted minek tesznek kopásjelzőt bele? Ez az élettartam, ennyi.
Sziasztok.
Egy olyan problémám/kérdésem lenne, hogy nemrég kezdtemm el pályán motorozgatni (igaz csak a kecskeméti go-kart pályán)de szeretnék majd komolyabb pályákra is ellátogatni...kezdetnek nem rosz hogy belerázódjon az ember.Nekem Dunlop d208 gp racer van elől hátul...de az eleje (szerintem) elég csúnyán kopott meg a 4 alkalommal mikor fenn voltma (1 alaklom kb 4-5 *20 perc).A hátuljával semmi gond-gondolom mivel nincs igazán kemény kigyorsítás igy az (szerintem) szépen egyenletesen kopott...
A kérdése az volna hogy ez mitől lehet( vagy ez normális?) esetleg a gumi sajátossága vagy én csinálok rosszul valamit(technikailag?), a futóművön kéne allítani? vagy a guminyomás(hidegen (elől)2.1-el mentem).Igazából nincs tapasztalatom ezért is kérdeztem meg...Ha valaki tudna mondani valamit akkor megköszönném...
Üdv: Joe
akkor jó, megnyugodtam. gumimra Te is tudnál valamit mondani? csak hogy nyugodtan tudjak aludni (pár sorral lejebb irtam a gondom)
Neem egyáltalán nem!
de, tudunk itt is beszélni, csak vártam, egy mailt és addig írtam egyet neked is gyorsan, remélem nem gond azért!
Nem mondod gyönyörű Borsó hogy itt futunk össze! Vasárnap tudod hova megyünk!
oké akkor jó lesz még? bridgestonos gyerek mondta, hogy ezeket kopásjelző alá is lehet vinni, nem mint a többi márkát. Ez mennyire igaz?
amúgy köszi a választ
Nem! Kukába vele
Sajnos sokan vágnak slickeket utcára és ők is jócskán túlvágnak a kopásjelzőn
jobban mondva, max1mm de van ahol kissebb
sziasztok!
segítsetek egy picit légyszi. Kb még 1mm a kopásjelzőm a bridgestone slicken, bírna ez még 2 pályanapot?
cija baaaacsiiii
Keresd QPI-t nyíltnapokon, vagy Dunlop versenyen...
eladó pályaidom! FAr,oldal,alsó összekötő,sárvédő,fej idom!Érdeklődni tominál barcelona16@msn.com
MV tulajjal Te itt nem nagyon fogsz találkozni, próbáld meg inkább valamelyik Yaht club fórumán. A motorsport iskolábam találkoztom két MV-sel, tőlük tudom hogy a fenntartása méreg drága, a vételi ár horibilis, és ráadásul sűrűbban romlik el mint a japán. Szerinted miért van belőle ilyen kevés? Attólmég Te vehetsz, nem látok a pénztálcádba. Vannak melőnyei is. Tökéletes kidolgozás, remek teljesítmény, kiváló futómű, ha télen betudod lolni a nappalidba és megtudod egy spottal világítani, a 21. század leg szebb lakásdíszét nézegetheted. Ennek viszont az érát kamatostól megfizeted!
Sziasztok!

Egy1000ccm-es Agusta vásárláson töröm a fejem, de nem nagyon van tapasztalatom Mv Agustaban.Elsősorban tulajdonosok véleménye érdekelne, hogy mennyire éri meg -gondolok itt pl.: szervizelés, fenntartás, estleges alkatrész cserék... -egy ilyen kaliberű gépet venni.

750-es tulajdonosok véleménye is remek lenne!

Előre is köszi a segítségeteket ide, vagy a hoschek@freemail.hu-ra
köszi.. de azért sajnos sokkal jobbakat kellene fékeznem.. na mind1, lesz ez még jobb is remélem :))

LX
Jobbakat fékeztél, csak nem tudsz így felkészulni a fordulóra, és ezért néha leestél az ideális ívről a nagy sietségbe! De azért ügyes voltál!
igen, az egy 750-es GSXR volt.. kigyorsításnál nem tudtam megfogni.. de én voltam béna, mert simán meg kellett volna előznöm

LX