A baj az hogy a Brian a szarabb gumival is kesobb esik el. Ugyanis o mar megtanulta hogy kerulni kell a nagyobb terhelesvaltasokat. Egy tapasztalatlan, meg odarantaja vagy hirtelenelcsukja a gazt lapon es pofara esik. De altalaban nem ugy kopnak el a gumik hogy tapad-tapad-tapad-pofara estel. Elkezdenek finoman csuszkalni. MIndenesetre szerintem nem art megtanulni kopottabb/csuszkalos gumival is menni.
Azert annyira talan nagyon nem nagy hiba ha megveszik a ledobott gumikat. Jo alalpotu es megfelelo kevereku gumit kell venni :) En nem is emlexem mikor mentem uj gumival hehe.
Baluu.
Az hogy egyes gumit meddig lehet hasznalni vagy kitapasztalod, vagy elhiszed annak aki mar kitapasztalta. Pirelli/Metzeler nagyon melyre vagja a gumijait, viszont
Michelin es Bstone se vagja melyre. Siman lehet hogy a kopasjelzoig mehetsz vele. Pirelli/metzi-vel nem (bar az uj racetec slcikek nincsneek melyre vagva).
Szerkezeki felépítésük alapján, két külső héjbol épül fel egy gumi. A külső a kopóréteg, alatta pedig a tartó réteg. Ez utóbbi ugyan nagy szakítószilárdsággal bír, de nem tapad. A kopásjelző ezt a réteget mutatja. Ha csak bóklászik valaki a pályán, nem veszi észre, de he úgy húzza mint Brian, azonnal kiderül a probléma. Ez minden tipusra érvényes!
Azért van három féle gumikeverék hogy kitudd választani a kőrülményekhez képest leg ideálisabbat. A te gumid nagyon lágy a hőmérséklethez, és nagyon lágy a futóműved. Sokan esnek abba a hibába hogy megveszik olcsón a versenyzők áltel ledobott gumikat.Ez hiba, lehet hogy ő csak időmérőre használta a leg lágyabbat, a rutintalan azt gondolja körözhet vele a pályán. A te motorod, a gumiképedet látva, ezt a leveréket mindíg meg fogja enni.
Ahogy én láttam/tapasztaltam: A Metzeler/Pirelli slickeket kivéve az összes slick gumira igaz, hogy a kopásjelző mélysége jó 4-5 mm-el a szövet fölött van. Viszont a kopásjelző tényleg nem véletlenül van ott ahol. Mikor a gumi annyira elkopott, hiába van még "húsa", pályán az már csúszkál, mert túlmelegszik gondolom, vagy a jóég tudja. Utcára ettől függetlenül még kiválóan jó, hiszen közel sem kap ekkora terhelést. Mi is ilyeneket vágunk utcára, és több mint kiváló... személy szerint nekem a saját szintemen 2:15 körüli hringes időre bőven jó a kopásjelző alá kopott slick is, még nemigen csúsztam meg. de ez csak az én gyógytempóm...
Én nem mennék vele. És szerintem a "bridgestonos gyerek" is hülyeséget beszél. Mi az, hogy kopásjelző alá lehet vinni? Szerinted minek tesznek kopásjelzőt bele? Ez az élettartam, ennyi.
Sziasztok.
Egy olyan problémám/kérdésem lenne, hogy nemrég kezdtemm el pályán motorozgatni (igaz csak a kecskeméti go-kart pályán)de szeretnék majd komolyabb pályákra is ellátogatni...kezdetnek nem rosz hogy belerázódjon az ember.Nekem Dunlop d208 gp racer van elől hátul...de az eleje (szerintem) elég csúnyán kopott meg a 4 alkalommal mikor fenn voltma (1 alaklom kb 4-5 *20 perc).A hátuljával semmi gond-gondolom mivel nincs igazán kemény kigyorsítás igy az (szerintem) szépen egyenletesen kopott...
A kérdése az volna hogy ez mitől lehet( vagy ez normális?) esetleg a gumi sajátossága vagy én csinálok rosszul valamit(technikailag?), a futóművön kéne allítani? vagy a guminyomás(hidegen (elől)2.1-el mentem).Igazából nincs tapasztalatom ezért is kérdeztem meg...Ha valaki tudna mondani valamit akkor megköszönném...
Üdv: Joe
oké akkor jó lesz még? bridgestonos gyerek mondta, hogy ezeket kopásjelző alá is lehet vinni, nem mint a többi márkát. Ez mennyire igaz?
amúgy köszi a választ
MV tulajjal Te itt nem nagyon fogsz találkozni, próbáld meg inkább valamelyik Yaht club fórumán. A motorsport iskolábam találkoztom két MV-sel, tőlük tudom hogy a fenntartása méreg drága, a vételi ár horibilis, és ráadásul sűrűbban romlik el mint a japán. Szerinted miért van belőle ilyen kevés? Attólmég Te vehetsz, nem látok a pénztálcádba. Vannak melőnyei is. Tökéletes kidolgozás, remek teljesítmény, kiváló futómű, ha télen betudod lolni a nappalidba és megtudod egy spottal világítani, a 21. század leg szebb lakásdíszét nézegetheted. Ennek viszont az érát kamatostól megfizeted!
Egy1000ccm-es Agusta vásárláson töröm a fejem, de nem nagyon van tapasztalatom Mv Agustaban.Elsősorban tulajdonosok véleménye érdekelne, hogy mennyire éri meg -gondolok itt pl.: szervizelés, fenntartás, estleges alkatrész cserék... -egy ilyen kaliberű gépet venni.
750-es tulajdonosok véleménye is remek lenne!
Előre is köszi a segítségeteket ide, vagy a hoschek@freemail.hu-ra
Baluu.
Az hogy egyes gumit meddig lehet hasznalni vagy kitapasztalod, vagy elhiszed annak aki mar kitapasztalta. Pirelli/Metzeler nagyon melyre vagja a gumijait, viszont
Michelin es Bstone se vagja melyre. Siman lehet hogy a kopasjelzoig mehetsz vele. Pirelli/metzi-vel nem (bar az uj racetec slcikek nincsneek melyre vagva).
Egy olyan problémám/kérdésem lenne, hogy nemrég kezdtemm el pályán motorozgatni (igaz csak a kecskeméti go-kart pályán)de szeretnék majd komolyabb pályákra is ellátogatni...kezdetnek nem rosz hogy belerázódjon az ember.Nekem Dunlop d208 gp racer van elől hátul...de az eleje (szerintem) elég csúnyán kopott meg a 4 alkalommal mikor fenn voltma (1 alaklom kb 4-5 *20 perc).A hátuljával semmi gond-gondolom mivel nincs igazán kemény kigyorsítás igy az (szerintem) szépen egyenletesen kopott...
A kérdése az volna hogy ez mitől lehet( vagy ez normális?) esetleg a gumi sajátossága vagy én csinálok rosszul valamit(technikailag?), a futóművön kéne allítani? vagy a guminyomás(hidegen (elől)2.1-el mentem).Igazából nincs tapasztalatom ezért is kérdeztem meg...Ha valaki tudna mondani valamit akkor megköszönném...
Üdv: Joe
amúgy köszi a választ
Sajnos sokan vágnak slickeket utcára és ők is jócskán túlvágnak a kopásjelzőn
segítsetek egy picit légyszi. Kb még 1mm a kopásjelzőm a bridgestone slicken, bírna ez még 2 pályanapot?
Egy1000ccm-es Agusta vásárláson töröm a fejem, de nem nagyon van tapasztalatom Mv Agustaban.Elsősorban tulajdonosok véleménye érdekelne, hogy mennyire éri meg -gondolok itt pl.: szervizelés, fenntartás, estleges alkatrész cserék... -egy ilyen kaliberű gépet venni.
750-es tulajdonosok véleménye is remek lenne!
Előre is köszi a segítségeteket ide, vagy a hoschek@freemail.hu-ra
LX
LX