Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, a kép lemaradt!
Az oldal idom esetenként leérhet, de nem azon "támaszkodik" a motor. Gyakorlatilag összekarcolod a fényezést. Ennyi.
ezt figyuzd Brian!
az utóbb pályanapon így tesztelte Szabó Henrik (superbike) a Hondát. Asszem CBR600RR volt. Sajnos a bukta első fázisát nem tudtam lefotózni.
nemis te, hanem gyu-la
és brian, amikor az idom leér még mindig stabil vagy, vagy az idom tart meg - ez rossz vicc vót
én most cserélek lábtartót, de nem azért mert karcoltam a régit (az r1-eknél az már elég komoly dőlésszög, a tüske is a legrövidebb az r1 lábtartóján, a többihez képest), hanem mert az új az állíthatóságával jobb üléspozíciót eredményez nekem.
a magasabb lábtartóval nem reszeled el a csizmád orrát sem. még egy előny
bütyköt kitekerni 2 centivel feljebb és még stabil már akkor esőtáncot járnék, ha a bütyök karcóna, nem még lábtartócseree
Ha jó gumi van a motoron bőven lehet karistolni a lábtartót az aszfalton, nekem 2 cm-rel van magasabban a gyáritól és íme
lábtartó: ha már kicsavartad a lábtartó aljából a bütyköket, és még mindig karcolsz, akkor javasolom, hogy egy fix lábtartóval próbálkozz. lehetőség szerint állítható legyen, hogy feljebb (hátrébb) tud helyezni. amúgy a gsxr megfelelő gumikkal idomig borítható. uff
minden segítő szándékú tanácsot szívesen fogadok, félre nincs mit érteni rajta, egyértelmű.. csak amíg ténylegesen nincs a pályahasználat kategorizálva és ömlesztve van minden, akkor, még ha csak részben is, de igaza van mindenkinek, a csoppertől kezdve ereggyig
Áprilisban ezt a beállítást használtam:
Elöl:
rugóelőfeszítés: 2 vonal látható,
húzócsillapítás (felül, bentről kifelé tekerve): 1 és 1/2 fordulat,
nyomócsillapítás (alul, bentről kifelé tekerve): 1 és 1/2 fordulat,

hátul:
rugóelőfeszítés: 4 mm menet látszódik a kontraanya felett,
húzócsillapítás (alul, bentről kifelé tekerve): 3 fordulat,
nyomócsillapítás (felül, bentről kifelé tekerve): 2 és 1/2 fordulat.

Én 62 kg vagyok
valaki megmondhatná, hogy ha a gsxr lábtartó karcol, az mennyire van a (el)csúszáshatártól? még inkább a saját korlátaimba ütközöm, mint a technika adta lehetőségébe
de ezt ne baszogatásnak vedd, hanem jótanácsnak ami által fejlődni tudsz - meg vannak bizonyos íratlan szabályai a pályázásnak, aminek része, hogy célegyenesben mindenki húzza amíg bírja...
sajnos a Hringen ez nem mindig igaz, mert a túramotorosok, meg a kirándulók használják a belső ívet a legtöbbször...
tegnap szépen megtávoktattak engem, hogy bizonyos viselkedésekhez,amit a motor produkál, jobb ha hozzászokom, többek között a célegyenesbeli gyorsabb haladáshoz is

nem. A munkaidőm felét a gép előtt töltöm, így van időm beleolvasgatni és hozzászólni a témákhoz, ha meg este van kedvem akkor szintén benézek.
Zema te főállású fórumozó vagy egyébként? én tegnap 24 órát húztam le, reggel 8kor léptem, este még hallgattalak, ill olvastalak,most meg megint itt
Nekem a belső ív a szimpatikus, mert az a gyorsabb A külső ívre sajnos kényszerből megyek ki
nekem is szimpatikusabb a külső ív sok helyen... a híd utáni visszafordítóban szűken, belül, mindig megtalálok egy olyan egyenetlenséget, amin elmegy a motor eleje...
ez nem lehurrogás kérdése. Veszélyes és kész, ha 100-120-as sebességkülönbségekkel mennek ugyanazon csoport tagjai. És ez nem csak a célegyenesre vonatkozik, hanem a kanyarokba való beesés sebességére, meg a kigyorsításokra. A pálya üzemeltetőjének felelőssége lenne az is, hogy a 125-ös ne menjen együtt az 1000-essel, úgy ahogy az is, hogy a gyors csoportokba ne kerüljenek be kezdők.
És akkor engem is lehurrogtok, mert 165 körül tudok menni a célegyenesben? Eddig egy vasárnap esti motorozáson voltam kint múltkor, a 3X20 percesen (meg előtte 2 ingyenes 20 percen), 2.29et megyek, amin még nagyon sokat kell javítanom. Nem volt valami jó az egész, mert egyszerűen a többség egyenesbe nagy májer húzza mint az állat, kanyarban meg körbemotorozom őket. Féktávon nem tudok beférni melette, mert még akkora az előnye, kanyarban lezárja az ívet, ezért marad a külső ív, és ez megy végig. Volt h majdnem telibevertem egy 600as gixert, mert egyenesben 250el ment el mellettem, kanyarban meg botorkált.arról ne is beszéljünk h van olyan aki a kanyarban kacskaringózik öszze vissza. A megoldás az lenne, hogy ha kategóriánként indítanák el, 125-250-400, 600-750, 1000+ vagy valami ilyesmi. Mint a dt-n Vagy köridő szerint mint az már le lett írva.
Perez

naszóval az idom - pályaidom - eredetileg gsxr 600 k5-ön volt, sárga -fekete színű.

én a gsxr 750 k5-ön használtam, amíg a gyári idomot rendberakattam egy zakó után.

az idomban ki van vágva a gyári lámpa helye, és mint mondtam, a farokidom megvan 2 üléses verzióban is, és púpos verzióban is.

1 rész első idom

1 rész alsó idom + 6 gyorskioldó

1 farokidom 2 üléses

1 púpos farokidom

1 tankborítás


mindez nekem 1 éve 70.000 ft-ba fájt, most 45.000 körüli értéket szeretném, ha képviselne

ha nagyon korrekt vagy és nem akarod átb@szni a fejem, valami részletfélét is kitalálhatunk.

laticell@freemail.hu címen is tudunk továbbiakban konzultálni

üdv
pufi aztán reggel nem hangosan zörögni, mer felfordítalak motorostul
Ha valaki fogyni akar akkor jó. Megittam ma is 4 liter folyadékot, meg fogytam 2 kilót

Ezt nézzétek meg, jót nevettem rajta Ő egy őszinte (gyengén ittas) ember.

A legtöbb dologban egyet értünk .

Csövi.