ezt figyuzd Brian!
az utóbb pályanapon így tesztelte Szabó Henrik (superbike) a Hondát. Asszem CBR600RR volt. Sajnos a bukta első fázisát nem tudtam lefotózni.
én most cserélek lábtartót, de nem azért mert karcoltam a régit (az r1-eknél az már elég komoly dőlésszög, a tüske is a legrövidebb az r1 lábtartóján, a többihez képest), hanem mert az új az állíthatóságával jobb üléspozíciót eredményez nekem.
lábtartó: ha már kicsavartad a lábtartó aljából a bütyköket, és még mindig karcolsz, akkor javasolom, hogy egy fix lábtartóval próbálkozz. lehetőség szerint állítható legyen, hogy feljebb (hátrébb) tud helyezni. amúgy a gsxr megfelelő gumikkal idomig borítható. uff
minden segítő szándékú tanácsot szívesen fogadok, félre nincs mit érteni rajta, egyértelmű.. csak amíg ténylegesen nincs a pályahasználat kategorizálva és ömlesztve van minden, akkor, még ha csak részben is, de igaza van mindenkinek, a csoppertől kezdve ereggyig
Áprilisban ezt a beállítást használtam:
Elöl:
rugóelőfeszítés: 2 vonal látható,
húzócsillapítás (felül, bentről kifelé tekerve): 1 és 1/2 fordulat,
nyomócsillapítás (alul, bentről kifelé tekerve): 1 és 1/2 fordulat,
hátul:
rugóelőfeszítés: 4 mm menet látszódik a kontraanya felett,
húzócsillapítás (alul, bentről kifelé tekerve): 3 fordulat,
nyomócsillapítás (felül, bentről kifelé tekerve): 2 és 1/2 fordulat.
valaki megmondhatná, hogy ha a gsxr lábtartó karcol, az mennyire van a (el)csúszáshatártól? még inkább a saját korlátaimba ütközöm, mint a technika adta lehetőségébe
de ezt ne baszogatásnak vedd, hanem jótanácsnak ami által fejlődni tudsz - meg vannak bizonyos íratlan szabályai a pályázásnak, aminek része, hogy célegyenesben mindenki húzza amíg bírja...
tegnap szépen megtávoktattak engem, hogy bizonyos viselkedésekhez,amit a motor produkál, jobb ha hozzászokom, többek között a célegyenesbeli gyorsabb haladáshoz is
nekem is szimpatikusabb a külső ív sok helyen... a híd utáni visszafordítóban szűken, belül, mindig megtalálok egy olyan egyenetlenséget, amin elmegy a motor eleje...
ez nem lehurrogás kérdése. Veszélyes és kész, ha 100-120-as sebességkülönbségekkel mennek ugyanazon csoport tagjai. És ez nem csak a célegyenesre vonatkozik, hanem a kanyarokba való beesés sebességére, meg a kigyorsításokra. A pálya üzemeltetőjének felelőssége lenne az is, hogy a 125-ös ne menjen együtt az 1000-essel, úgy ahogy az is, hogy a gyors csoportokba ne kerüljenek be kezdők.
És akkor engem is lehurrogtok, mert 165 körül tudok menni a célegyenesben? Eddig egy vasárnap esti motorozáson voltam kint múltkor, a 3X20 percesen (meg előtte 2 ingyenes 20 percen), 2.29et megyek, amin még nagyon sokat kell javítanom. Nem volt valami jó az egész, mert egyszerűen a többség egyenesbe nagy májer húzza mint az állat, kanyarban meg körbemotorozom őket. Féktávon nem tudok beférni melette, mert még akkora az előnye, kanyarban lezárja az ívet, ezért marad a külső ív, és ez megy végig. Volt h majdnem telibevertem egy 600as gixert, mert egyenesben 250el ment el mellettem, kanyarban meg botorkált.arról ne is beszéljünk h van olyan aki a kanyarban kacskaringózik öszze vissza. A megoldás az lenne, hogy ha kategóriánként indítanák el, 125-250-400, 600-750, 1000+ vagy valami ilyesmi. Mint a dt-n Vagy köridő szerint mint az már le lett írva.
az utóbb pályanapon így tesztelte Szabó Henrik (superbike) a Hondát. Asszem CBR600RR volt. Sajnos a bukta első fázisát nem tudtam lefotózni.
Elöl:
rugóelőfeszítés: 2 vonal látható,
húzócsillapítás (felül, bentről kifelé tekerve): 1 és 1/2 fordulat,
nyomócsillapítás (alul, bentről kifelé tekerve): 1 és 1/2 fordulat,
hátul:
rugóelőfeszítés: 4 mm menet látszódik a kontraanya felett,
húzócsillapítás (alul, bentről kifelé tekerve): 3 fordulat,
nyomócsillapítás (felül, bentről kifelé tekerve): 2 és 1/2 fordulat.
Én 62 kg vagyok
nem. A munkaidőm felét a gép előtt töltöm, így van időm beleolvasgatni és hozzászólni a témákhoz, ha meg este van kedvem akkor szintén benézek.
naszóval az idom - pályaidom - eredetileg gsxr 600 k5-ön volt, sárga -fekete színű.
én a gsxr 750 k5-ön használtam, amíg a gyári idomot rendberakattam egy zakó után.
az idomban ki van vágva a gyári lámpa helye, és mint mondtam, a farokidom megvan 2 üléses verzióban is, és púpos verzióban is.
1 rész első idom
1 rész alsó idom + 6 gyorskioldó
1 farokidom 2 üléses
1 púpos farokidom
1 tankborítás
mindez nekem 1 éve 70.000 ft-ba fájt, most 45.000 körüli értéket szeretném, ha képviselne
ha nagyon korrekt vagy és nem akarod átb@szni a fejem, valami részletfélét is kitalálhatunk.
laticell@freemail.hu címen is tudunk továbbiakban konzultálni
üdv
Ezt nézzétek meg, jót nevettem rajta Ő egy őszinte (gyengén ittas) ember.
A legtöbb dologban egyet értünk .
Csövi.